H&M: Κάτω από τις προσδοκίες οι πωλήσεις το 2ο τρίμηνο - Σε διαφορετική ρότα Zara και Shein
Η σουηδική εταιρεία H&M ανακοίνωσε σήμερα Πέμπτη ότι οι πωλήσεις το δεύτερο τρίμηνο διατηρήθηκαν αμετάβλητες, λίγο κάτω από της προσδοκίες, καθώς ο κρύος καιρός συγκράτησε τη ζήτηση.
Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του Reuters είχαν προβλέψει κατά μέσο όρο αύξηση 1% σε ετήσια βάση.
Οι καθαρές πωλήσεις της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας λιανικής πώλησης μόδας στον κόσμο μετά την Inditex, ιδιοκτήτρια της Zara, αυξήθηκαν κατά 6% σε 57,6 δισεκατομμύρια κορώνες (5,36 δισεκατομμύρια δολάρια) έναντι πρόβλεψης για αύξηση 7% σε 58,2 δισεκατομμύρια.
«Οι πωλήσεις κατά το δεύτερο τρίμηνο επηρεάστηκαν από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο σε αρκετές από τις μεγάλες αγορές του ομίλου H&M. Ο Ιούνιος ξεκίνησε καλά», ανέφερε η H&M σε ανακοίνωσή της.
Oι πωλήσεις της H&M υστερούν σε σχέση με της Inditex καθώς και άλλων διαδικτυακών ανταγωνιστών, όπως η ταχέως αναπτυσσόμενη Shein.
Η Inditex, η οποία έχει αντιμετωπίσει καλύτερα από την H&M τις υποτονικές αγορές, ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι οι καθαρές πωλήσεις στο τρίμηνο μέχρι τον Απρίλιο αυξήθηκαν κατά 13% και τον Μάιο κατά 16%.
Πηγή: Ημερησία με πληροφορίες από το Reuters