Hellenic Train: Αποκαλυπτικό έγγραφο για την επανεκκίνηση των σιδηροδρόμων με οδηγίες προς μηχανοδηγούς
Επανεκκίνηση σε προαστιακό και τρένα σήμερα, Τετάρτη, και η κατάσταση παραμένει οριακή, καθώς, οι παθογένειες και τα προβλήματα είναι σημαντικά και δεν διορθώνονται με ευχολόγια και προγραμματικές δηλώσεις.
Αυτό αναδεικνύει έγγραφο με «οδηγίες» της εταιρείας Hellenic Train προς τους μηχανοδηγούς, που έδωσε στη δημοσιότητα ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ, Κώστας Γενηδούνιας.
Με ανάρτηση στο Facebook, o πρόεδρος των μηχανοδηγών κοινοποίησε το έγγραφο με δεκάδες ειδικές οδηγίες, που έστειλε η Hellenic Train στους μηχανοδηγούς για την πρώτη ημέρα διεξαγωγής των δρομολογίων. Σε αυτό, μπορεί να δει κανείς πολύ ενδιαφέροντα πράγματα σχετικά με την ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου.
Η ανάρτηση περιλαμβάνει φωτογραφία με σημερινό έγγραφο, στο οποίο περιγράφονται δεκάδες εντολές-οδηγίες για «βραδυπορία» των συρμών, λόγω πλειάδας προβλημάτων και κινδύνων:
- τμήματα χωρίς σήματα
- τμήματα όπου έχει υποστεί καθίζηση το έδαφος
- τμήματα όπου καταγράφεται φθορά των στρωτήρων
- παρατημένα βαγόνια
«Προκειμένου να περιοριστεί ο κίνδυνος, οι συρμοί σε κάποια σημεία έχουν εντολή να κινούνται μόλις με 10 χλμ. την ώρα, σε άλλα με 20, 25, 30, ενώ σε ελάχιστα με 50, 60 ή 80 χλμ. Το έγγραφο φαίνεται να αφορά την αμαξοστοιχία 41706 που είναι προγραμματισμένο να κινηθεί σήμερα προς την Ειδομένη», αναφέρεται στο έγγραφο. Άραγε για ποιον λόγο πρέπει να κινούνται τα τρένα με τόσο χαμηλές ταχύτητες στο μεγαλύτερο τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου και όχι με τις προβλεπόμενες;
«Οι σημερινές οδηγίες για την "πύλη εξόδου" της χώρας. Κατά τα λοιπά χτες ήθελε και Φλώρινα - Στρυμόνα ο ΟΣΕ. Χωρίς μοντάζ. Εις μνήμην...» σχολιάζει καυστικά ο Κώστας Γενηδούνιας.