Ξανά «αγγελάκια σε Victoria secret- Plus size και trans μοντέλα έριξαν τα έσοδα
H αλλαγή του προφίλ που επιχείρησε η Victoria’s Secret , τα τελευταία χρόνια, της στοίχισε ακριβά...
Η γνωστή εταιρεία και brand εσωρούχων, επιχείρησε να αλλάξει το προφίλ της, για το οποίο είχε κατηγορηθεί σφόδρα με τα αφόρητα σέξι και στα όρια της καχεξίας, “αγγελάκια” της, συμπεριλαμβάνοντας στα εμβληματικά show της τρανς, plus size μοντέλα, αλλά και κοπέλες της “διπλανής πόρτας” ή πετυχημένες από διαφορετικούς χώρους, όπως η η ποδοσφαιρίστρια Μέγκαν Ραπινόε.
Η στροφή αυτή του διάσημου brand εσωρούχων που συνδέθηκε όσο κανένα άλλο με τη σεξουαλικότητα, επαινέθηκε ιδιαιτέρως, αυτό δεν αποτυπώθηκε και στην πράξη, σημειώνοντας πτώση στις πωλήσεις της. Έτσι, τώρα η Victoria’s Secret βλέποντας το εγχείρημα αυτό να αποτυγχάνει, επιστρέφει στις… ρίζες της.
Η δημοσιογράφος του Business of Fashion, Cathleen Chen, σημείωσε ότι η κίνηση κέρδισε «ευνοϊκές κριτικές στο διαδίκτυο, αλλά ποτέ δεν μεταφράστηκε σε πωλήσεις». Οι υπεύθυνοι προσπαθούν τώρα να επαναφέρουν τη «σέξι» πλευρά της μάρκας, σύμφωνα με δημοσίευμα του CNN.. Τα έσοδα της μάρκας προβλέπεται να φτάσουν τα 6,2 δισεκατομμύρια δολάρια για το 2023, μια πτώση 5 τοις εκατό από πέρυσι και ακόμη χαμηλότερα από το 2020, όταν έκανε 7,5 δισεκατομμύρια δολάρια, μεταδίδει η Daily Mail.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Victoria’s Secret, Martin Waters, αναγνώρισε ότι οι επιδόσεις της εταιρείας χρειάζονται βελτίωση, ιδίως σε ό,τι αφορά την ενίσχυση του πυρήνα της. Η μάρκα σχεδιάζει να επεκταθεί με την εισαγωγή activewear και μαγιό, την ανανέωση των υφιστάμενων καταστημάτων και το άνοιγμα 400 νέων τοποθεσιών εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών. Εν τω μεταξύ, ο πρόεδρος της Victoria’s Secret και της μάρκας Pink, Greg Unis, είπε στους επενδυτές: «Η σεξουαλικότητα μπορεί να γιορτάσει τις διαφορετικές εμπειρίες των πελατών μας και σε αυτό επικεντρωνόμαστε».
Η Victoria’s Secret ήταν διάσημη για τα σόου της στις πασαρέλες που παρουσίαζαν τους «Αγγέλους» της όπως η Cara Delevingne και η Miranda Kerr. Ωστόσο, τέτοιου είδους μάρκετινγκ δέχθηκε πυρά από τους ακτιβιστές, αναγκάζοντας την εταιρεία να αποσύρει τα σόου της στις πασαρέλες».
Το 2020, η μάρκα ενεπλάκη σε διαμάχη μετά από ισχυρισμούς για «κουλτούρα μισογυνισμού, εκφοβισμού και παρενόχλησης» στην εταιρεία. Ο Les Wexner, διευθύνων σύμβουλος της τότε μητρικής εταιρείας της Victoria’s Secret, της L Brands, συνδέθηκε επίσης με τον καταδικασμένο δράστης σεξουαλικών εγκλημάτων, Jeffrey Epstein.