H τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνει την εμπειρία των ασφαλισμένων
H Εθνική Ασφαλιστική εφαρμόζει το ΑΙ για ταχύτατη εξυπηρέτηση και άμεση αποζημίωση

Η ραγδαία ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών σε συνδυασμό με την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) έχουν οδηγήσει στον μετασχηματισμό του ασφαλιστικού κλάδου, ενισχύοντας τις υπηρεσίες προς τους ασφαλισμένους και μειώνοντας σημαντικά τον χρόνο εξυπηρέτησής τους. Η αυτοματοποίηση των διαδικασιών, η επιτάχυνση της διαχείρισης αποζημιώσεων και η αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη, αποτελούν μερικά από τα σημαντικά οφέλη που προσφέρουν τα «έξυπνα» συστήματα, κάνοντας την ιδιωτική ασφάλιση ακόμα πιο αποδοτική, ευέλικτη και αξιόπιστη.
Η ενσωμάτωση καινοτόμων τεχνολογιών αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας και τη βιωσιμότητα των ασφαλιστικών εταιριών. Η τεχνητή νοημοσύνη λειτουργεί συμπληρωματικά, προσφέροντας καλύτερη εξυπηρέτηση και αυξημένη αποδοτικότητα. Για τον λόγο αυτόν, η επένδυση στην τεχνητή νοημοσύνη δεν αποτελεί επιλογή, αλλά αναγκαιότητα για τις επιχειρήσεις που θέλουν να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής. Με εργαλεία όπως η ευφυής ανάλυση δεδομένων, η αυτοματοποίηση διαδικασιών και η προγνωστική μοντελοποίηση, η ασφαλιστική βιομηχανία μπαίνει σε μια νέα εποχή.

Ψηφιακές… αποζημιώσεις σε μία μέρα!
Στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης, ο ασφαλιστικός κλάδος «αγκαλιάζει» ευφυή συστήματα επεξεργασίας εγγράφων και αυτοματοποιημένες διαδικασίες αποζημίωσης. Συγκεκριμένα, με τη βοήθεια τεχνολογιών μηχανικής μάθησης (Machine Learning) και υπολογιστικής όρασης (Computer Vision) για την αναγνώριση, ανάλυση και επεξεργασία αιτημάτων, οι εταιρίες εξοικονομούν πολύτιμο χρόνο και πόρους, μειώνοντας τα πιθανά ανθρώπινα σφάλματα, «ψαλιδίζοντας» τον χρόνο ανταπόκρισης στα αιτήματα των πελατών.
Η Εθνική Ασφαλιστική, ολοκλήρωσε μια σημαντική επένδυση σε σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες, αξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη στις διαδικασίες αποζημιώσεων Ομαδικών Ασφαλίσεων Ζωής και Αυτοκινήτων. Συγκεκριμένα, στην περίπτωση των αποζημιώσεων υγείας των Ομαδικών Ασφαλίσεων Ζωής, η Εταιρία ανέπτυξε μια καινοτόμο ψηφιακή εφαρμογή με στόχο την πλήρη αυτοματοποίηση της επεξεργασίας των αιτημάτων αποζημίωσης των ασφαλισμένων της με ομαδικά ασφαλιστήρια, για ποσά έως 100€ μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-Omadika. Κάτι τέτοιο, επιτρέπει την καταβολή του ποσού αποζημίωσης στον λογαριασμό του πελάτη, μέσα σε μόλις μια εργάσιμη μέρα, έπειτα από την ηλεκτρονική υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών.
Σε ετήσια βάση, εκτιμάται ότι περισσότερες από 300.000 αποζημιώσεις θα διεκπεραιώνονται μέσω της νέας, πλήρως αυτοματοποιημένης διαδικασίας. Σύμφωνα με την Εθνική Ασφαλιστική, η εξέλιξη αυτή βελτιώνει σημαντικά την εμπειρία των ασφαλισμένων, ενώ παράλληλα μειώνει το χρόνο και το κόστος λειτουργίας, περιορίζοντας τις χειροκίνητες διαδικασίες ελέγχου στις απολύτως απαραίτητες.

Στην περίπτωση των αποζημιώσεων αυτοκινήτου, η Εταιρία ανέπτυξε μια ψηφιακή διαδικασία εκτίμησης ζημιών αυτοκινήτου, με σκοπό την αυτοματοποίηση της έκθεσης πραγματογνωμοσύνης, για ποσά έως 300€. Η ταχύτατη επεξεργασία των δεδομένων έχει ως αποτέλεσμα την άμεση καταβολή του ποσού της αποζημίωσης μέσα σε μόλις μια εργάσιμη μέρα, έπειτα από την αποδοχή του από τον πελάτη.
Η Εθνική Ασφαλιστική εξελίσσεται, καινοτομεί και σχεδιάζει προηγμένες λύσεις για τους ασφαλισμένους της με βάσει τις ανάγκες του αύριο. Γιατί η τεχνολογία λειτουργεί ως το μέσο, αλλά η ασφάλεια και η εξυπηρέτηση των ανθρώπων της παραμένει ο βασικός σκοπός της.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το www.ethnikiasfalistiki.gr.
