H Μαντόνα κολάζει ως χήρα: Το φιλί με την καλόγρια και το όπλο ανάμεσα στα πόδια της
Η Madonna πρωταγωνιστεί στο 26ο τεύχος του «CR Fashion Book» για τη φετινή άνοιξη και εμφανίζεται ως συντετριμμένη, τρομοκρατημένη χήρα.
Στον δρόμο της πρόκλησης επιστρέφει για άλλη μια φορά η Μαντόνα με αφορμή τη ταινία μικρού μήκους που έκανε σε συνεργασία με τον φωτογράφο Steven Klein και το CR Fashion Book. Τ «Funeral Rites», όπως ονομάζεται, είναι ένα noir θρίλερ αμαρτίας, αποπλάνησης και μυστικών.
«Σκότωσέ τους αλλιώς θα σε σκοτώσουν… Η βιομηχανία μού το έμαθε αυτό». Η Madonna πρωταγωνιστεί στο 26ο τεύχος του «CR Fashion Book» για τη φετινή άνοιξη και εμφανίζεται ως συντετριμμένη, τρομοκρατημένη χήρα. «Θα μιλήσω στους αναγνώστες σας… Θα μιλήσω στην κάμερα… Αλλά κρύψτε το όνομά μου… Φοβάμαι», γράφει στο εξώφυλλο.
Η βασίλισσα της ποπ έγραψε την ταινία και την αφηγείται επίσης, αφηγούμενη μια ιστορία που βασίζεται τουλάχιστον εν μέρει στην πραγματική της ζωή για τον θάνατο της μητέρας της όταν ήταν μικρή.
Η ιδέα είναι η εξής:
Σκηνή 1: Μια συντετριμμένη χήρα φτάνει στο νεκροταφείο με μια μαύρη, vintage Cadillac με φιμέ τζάμια. Στην τσάντα της, που είναι ανοιχτή στο κάθισμα του αυτοκινήτου, έχει ένα περίστροφο. Είναι μια γυναίκα σε κίνδυνο. Ανάβει τσιγάρο. Στο πάτωμα υπάρχουν νομικά έγγραφα.
Σκηνή 2: Βγαίνει από το αυτοκίνητο και σβήνει το τσιγάρο με το τακούνι της. Μπαίνει στο νεκροταφείο φορώντας μαύρες κάλτσες, αδιάβροχο και μαύρα τακούνια. Μαλλιά τύπου Μπριζίτ Μπαρντό. Μαύρη μάσκαρα τρέχει από τα μάτια της. Κάπως αναμαλλιασμένη. Ο οδηγός τής κρατά το χέρι καθώς περπατά στο νεκροταφείο.
Σκηνή 3: Κοιτάζει γύρω της, αναζητώντας το σωστό μνήμα. Πρώτα γονατίζει. Έπειτα βάζει τα λουλούδια στον τάφο. Βλέπουμε ένα δάκρυ να κυλά στο πρόσωπό της. Ξαπλώνει στο έδαφος. Ξεσπά σε κλάματα. Είναι απαρηγόρητη. Αισθάνεται ένοχη; Ή είναι μονάχα η απώλεια;
Σκηνή 4: Επιστρέφει για να θάψει το όπλο και να πάρει αυτό που της ανήκει.
Σκηνή 5: Προσεύχεται και θάβει το όπλο στο χώμα. Θέλει να τα αφήσει όλα πίσω της.
Σκηνή 6: Φεύγει από το κοιμητήριο κρατώντας το χέρι μιας μοναχής. Σταματούν και κάτι ψιθυρίζουν η μία στο αυτί της άλλης. Είναι ερωμένες ή συνεργοί ενός εγκλήματος πάθους; Εκείνη ήθελε να γίνει καλόγρια, όταν ήταν κοριτσάκι. Την έκαναν να αισθάνεται ασφαλής. Φεύγουν μαζί από το νεκροταφείο, υπό το φως του φεγγαριού.
Μάλιστα η Madonna έσβησε όλες τις αναρτήσεις της στο Instagram. Πλέον, υπάρχει μόνο ένα post, αυτό με το εξώφυλλο του περιοδικού. Στα καρέ που ανήρτησε στο Instagram η 66χρονη «βασίλισσα της ποπ» φωτογραφίζεται με μια καλόγρια, ένα όπλο ανάμεσα στα πόδια της και πάνω σε ένα μνήμα. Η καλόγρια, μάλιστα, από τη μια φαίνεται να καπνίζει με τη Μαντόνα αφού της ανάβει το τσιγάρο με έναν αναπτήρα, στη συνέχεια να τη φιλάει.
Η ίδια η Μαντόνα στη λεζάντα της ανάρτησής της αναφέρεται στη σχέση της με τον θάνατο και τα... νεκροταφεία.
«Όταν ήμουν παιδί η μητέρα μου πέθανε. Με εξίταραν τα νεκροταφεία. Δεν φοβόμουν τον θάνατο γιατί ήξερα ότι αυτός θα ήταν ο μοναδικός τρόπος να είμαι ξανά με τη μητέρα μου. Όσο η ζωή προχωρούσε, έχασα αρκετούς ανθρώπους που αγαπούσα πολύ και άρχισα να αντιμετωπίζω τον θάνατο σαν μια πόρτα για την αιώνια ζωή» έγραψε χαρακτηριστικά.
Τη συνέχεια των σκέψεων της, τη διαβάζουμε στο editorial της στο περιοδικό:
«Ακόμα και όταν με άφησαν οι εραστές μου, το έβλεπα σαν ένα είδος θανάτου. Όταν με πλήγωναν, θα τους έκανα μια τελετουργική ταφή. Θα έθαψα τον φόβο μου της εγκατάλειψης πριν προλάβει να με κυριεύσει. Βρήκα παρηγοριά επισκεπτόμενος τους τάφους άλλων ανθρώπων, προσπαθώντας να συνδεθώ με τις ψυχές όλων των χαμένων. Ήθελα να τους διαβεβαιώσω ότι δεν ήταν μόνοι.
Κανείς μας δεν είναι. Είμαστε όλοι παντρεμένοι με τον Θεό. Αυτό μου έλεγε πάντα η αδελφή Τερέζα. Είμαι η νύφη του Χριστού. Είμαι η νύφη της αγάπης. Αυτό μου φάνηκε τόσο ρομαντικό. Φαντάστηκα ότι μπορούσα να της πω όλα τα βαθύτερα μυστικά μου. Θάψτε τον φόβο σας. «Θάψε τον φόβο σου», μου έλεγε. Μετά με έπιανε το χέρι και περπατούσαμε ανάμεσα στους νεκρούς κάτω από το φως της πανσελήνου».