#Goody’s: Γιατί έχει γίνει χαμός με την καινούρια διαφήμιση - «Έμπαινες;»
#Goody’s: Η νέα διαφήμιση των γνωστών fast food έχει βασικό tagline το «Έμπαινες;»
Πρόκειται για μια προσέγγιση του νεανικού κοινού, στο οποίο άλλωστε απευθύνεται η εταιρεία, που κατάφερε να διχάσει το καταναλωτικό κοινό.
Άλλοι πιστεύουν ότι το σποτ πλησιάζει το νεανικό κοινό, είναι edgy, τολμηρή και σύγχρονη και άλλοι την βρίσκουν προκλητική χωρίς λόγο, δήθεν και κακόγουστη. Παντού χωράνε όλες οι απόψεις.
Το σποτ διάρκειας 1 λεπτού και 30 δευτερολέπτων θέλει να αγγίξει θέματα που απασχολούν τους νέους, όπως το bullying, τη δύσκολη μετακίνηση των ΑΜΕΑ στις πόλεις, να μιλήσει ελεύθερα για το σεξ, να προκαλέσει, να δείξει όμορφα αγόρια και κορίτσια, λευκά και μαύρα με trendy ρούχα, να βγάζουν selfies, να χορεύουν, να φιλάνε προκλητικά ένα άγαλμα ή να ποζάρουν με τα girly αλλά sexy εσώρουχα τους με μια burgerάρα στο χέρι.
Τα γραφιστικά είναι χρωματιστά και γρήγορα και η μουσική δυνατή που ξεσηκώνει. Απευθύνεται ξεκάθαρα σε νέους ανθρώπους 14-27 χρονών και θέλοντας να μιλήσει στη γλώσσα τους εισάγει τη φράση «Έμπαινες;» που χρησιμοποιείται όταν βλέπεις ένα κορίτσι ή αγόρι στον δρόμο και ρωτάς ουσιαστικά τον/ην φίλό/η σου αν του/της αρέσει.
Η αντίθετη άποψη λέει ότι όλοι πλέον χρησιμοποιούν τα ίδια, σοβαρά μεν, θέματα με παρόμοιο τρόπο, ότι δεν λένε κάτι καινούριο, ότι είναι δήθεν και καλύπτουν επιδερμικά το θέμα.
Το θέμα είναι ότι όσο και να διαφωνείς αισθητικά με το σποτάκι, η ουσία παραμένει ότι σε μια κοινωνία που προσπαθεί να αλλάξει, όπου το bullying απέναντι σε κάθε τι διαφορετικό, η ομοφοβία, οι γυναικοκτονίες, τα ρατσιστικά σχόλια συνεχίζουν και υπάρχουν, σε μια κοινωνία που αλλάζει με αργούς ρυθμούς, μια «υπενθύμιση» ποτέ δεν πάει χαμένη.
https://www.youtube.com/watch?v=yq2ALxtBmNc