Γιατί ο Steve Jobs άλλαζε αυτοκίνητο κάθε 6 μήνες; – Ο απίστευτος λόγος
Κάθε έξι μήνες (για 20 χρόνια) ο CEO και ιδρυτής της Apple, Steve Jobs, αγόραζε μία καινούργια μαύρη Porsche 911 ή μία ασημένια Mercedes-Benz S55 AMG.
Ιδιοτροπίες πλουσίων; Κάποια εμμονή; (ίσως). Ο ιδιοκτήτης της Apple, είχε τη δυνατότητα να αγοράζει καινούργιο αυτοκίνητο κάθε εβδομάδα. Βλέπετε ήταν για πολλά χρόνια ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο και είχε τη δυνατότητα να το κάνει, αλλά ο ιδρυτής της Apple είχε μία άλλη εμμονή και δεν ήταν οι γρατζουνιές
Ο Steve Jobs ήταν ένας περίπλοκος άνθρωπος. Πίστευε ότι ακόμη και τα motherboards στους υπολογιστές του πρέπει να είναι όμορφα. Αγόρασε πολλά όμορφα σπίτια τα διακοσμούσε με τα καλύτερα έπιπλα και συνήθως τα πωλούσε γιατί δεν μπορούσε να αποχωριστεί τη μίνιμαλ σχεδόν μισοτελειωμένη έπαυλή του με ελάχιστα έπιπλα και μια παλιά μοτοσυκλέτα BMW .
Για τουλάχιστον 20 χρόνια, ο Jobs έπαιρνε ένα νέο αυτοκίνητο κάθε έξι μήνες. Όχι δεν ήταν διαφορετικά μοντέλα ή πιο σύγχρονα ήταν τα… ίδια. Για χρόνια, αντικαθιστούσε τη μαύρη του Porsche 911 με μια άλλη μαύρη Porsche 911, μέχρι που οδήγησε μία Mercedes-Benz SL55 και προστέθηκε και αυτό το μοντέλο στη μικρή λίστα αλλά σε ασημένιο χρώμα. Πάντα το ίδιο αυτοκίνητο, πάντα το ίδιο χρώμα.
Οι φήμες έλεγαν τότε ότι η αιτία ήταν οι… γρατζουνιές. Το ότι ήταν ένας υπερπλούσιος άμθρωπος έκανε την εξήγηση αυτή σχεδόν πιστευτή, αλλά η πραγματική ιστορία ήταν πολύ πιο απλή και αφορούσε τις… πινακίδες κυκλοφορίας.
Ο Jobs είχε εμμονή/μισούσε τις πινακίδες κυκλοφορίας. Μάλιστα έλεγαν πως το κάνει για να μην έχει stalkers. Η ιδιαιτερότητα αυτή δεν επιβεβαιώθηκε όμως το ότι μισούσε τις πινακίδες κυκλοφορίας το επιβεβαιώνει και η κόρη του Lisa Brennan-Jobs. Έτσι είχε βρει ένα παράθυρο του νόμου για να ικανοποιεί την ιδιοτροπία του. Η πολιτεία της Καλιφόρνια επέτρεπε τους πρώτους έξι μήνες ιδιοκτησίας του αυτοκινήτου, το όχημα να μην «φέρει» πινακίδες αλλά να αναφέρονται σε ένα χαρτί. Έτσι ο Jobs έκανε μια συμφωνία για τη μίσθωση ενός νέου αυτοκινήτου κάθε 180 ημέρες περίπου και επομένως δεν χρειάστηκε ποτέ να έχει πινακίδες στα αυτοκίνητά του. Την ιστορία αυτή επιβεβαίωσε ο υπεύθυνος για την μίσθωση Jon Callas, ο οποίος την διατήρησε για… 20 χρόνια. O Callas αποκάλυψε πως ο Jobs πάρκαρε όπου ήθελε και δεν υπολόγιζε ούτε τις θέσεις αναπήρων, συνήθεια που για αυτήν κατηγορήθηκε πολύ.
Όσο για την κυκλοφορία χωρίς αριθμούς κυκλοφορίας, δυστυχώς, μετά το 2020, οι κάτοικοι της Καλιφόρνια δεν μπορούν να επωφεληθούν από το «παραθυράκι του Steve Jobs» επειδή η πολιτεία το… κλείνει. Οι έμποροι πρέπει να αναφέρουν την πώληση του οχήματος στο αρμόδιο τμήμα κυκλοφορίας αυτοκινήτων της τροχαίας και την κυκλοφορία του με προσωρινές πινακίδες κυκλοφορίας, οι οποίες θα πρέπει, βάσει νόμου, να καταστραφούν και να αντικατασταθούν με πραγματικές πινακίδες.
Ο Jobs δεν είναι πια μαζί μας, αλλά θα στοιχηματίζαμε ότι, θα μπορούσε να βρει έναν τρόπο να το αντιμετωπίσει ίσως να αγόραζε το τμήμα έκδοσης πινακίδων; Σίγουρα μπορεί να το αντέξει οικονομικά η Apple έχει αξία 2,96 τρις δολάρια.