Γιατί «έπεσε» το 112 - Το πρόβλημα που δεν προσδιορίστηκε ποτέ
Λίγο μετά τις 18:30 αποκαταστάθηκε η βλάβη.
Για περισσότερη από μιάμιση ώρα, η Πυροσβεστική Υπηρεσία και το Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας δεν είχε την δυνατότητα να στείλει μηνύματα 112 σε πολίτες, σε περιοχές που βρίσκονταν σε άμεσο κίνδυνο, προκειμένου να ζητήσουν εκκενώσεις ή να προειδοποιήσουν τους κατοίκους.
Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας ζητούσε στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης να γίνει μέσω αυτών η ενημέρωση των πολιτών.
Περίπου στις 5 παρά πέντε το απόγευμα, προσπάθησαν από την Πολιτική Προστασία να στείλουν ένα ακόμη μήνυμα από το 112 σε περιοχή της Πελοποννήσου που εκείνη τη στιγμή δοκιμαζόταν. Όταν δόθηκε η εντολή για να φύγει αυτό το μήνυμα ώστε να φτάσει στα κινητά τηλέφωνα των πολιτών, διαπιστώθηκε ότι δεν έφτασε και επικοινώνησαν με τους τοπικούς φορείς, οι οποίοι επιβεβαίωσαν αυτή την πληροφορία που είχαν και η Πυροσβεστική και η Πολιτική Προστασία.
Έπειτα, ήρθαν σε επαφή με τον πάροχο, ο οποίος είναι ο ενδιάμεσος του Κέντρου Πολιτικής Προστασίας και των πολιτών. Η απάντηση που πήραν ήταν ότι υπήρξε ένα τεχνικό πρόβλημα χωρίς αυτό να μπορεί να προσδιοριστεί.
Λόγω του ζητήματος επικράτησε μεγάλη αναστάτωση, καθώς η Πυροσβεστική βασίζεται στο 112 για την ενημέρωση των πολιτών σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, ενώ πολλά είναι τα ερωτήματα γιατί δεν έχει προσδιοριστεί ακόμη το τεχνικό πρόβλημα.
Λίγο μετά τις 18:30 αποκαταστάθηκε η βλάβη.