Φουστάνος: Οι πιο διαδεδομένες πλαστικές στην Ελλάδα - Αγαπούν τις επεμβάσεις αισθητικής οι άνδρες;
Καταπέλτης ο πλαστικός χειρουργός για την εμπορική διαφήμιση αισθητικών παρεμβάσεων μέσω διαδικτύου.
Μιλώντας στο Action24 ο πλαστικός χειρουργός Ανδρέας Φουστάνος επέκρινε τον ρόλο του διαδικτύου για τη διαφήμιση των ιατρικών πράξεων στον κλάδο της αισθητικής πλαστικής χειρουργικής καθώς όπως είπε αυτές οι διαφημίζεις δεν ελέγχονται, ο καθένας βγαίνει και λέει ό,τι θέλει ενώ παρουσιάζουν πράγματα που δεν υπάρχουν.
Και πρόσθεσε: Το κοινό δε είναι απληροφόρητο και οι νέοι είναι ακόμα πιο επιρρεπείς. Επιτέλους πρέπει να ελεγχθεί το διαδίκτυο. «Πιο εύκολο είναι ό,τι δεν θέλει χειρουργείο. Πάει σε όλες αυτές τις θεραπείες, τα ενέσιμα κι εκεί υπάρχει μεγάλη παραβατικότητα».
Σε σχετική ερώτηση είπε ότι οι μικρο-παρεμβάσεις αυτές είναι κάτω από 200 ευρώ στην πλειονότητα. Είναι ιατρική πράξη και πρέπει να γίνεται μόνον από γιατρούς, όχι από αισθητικούς.
«Πάνε και οι άντρες;» ρώτησε ο δημοσιογράφος με τον πλαστικό να απαντά: «Εννοείται, για να φαίνονται πιο νέοι. Κυρίως στο πρόσωπο».
«Δεν υπάρχει κλωνοποίηση. Δεν μπορείς να φτιάξεις κάποιον να είναι ίδιος με κάποιον άλλο. Αυτό πρέπει να το βάλουν όλοι στο μυαλό τους» τόνισε.
Τέλος στην ερώτηση αν έχει κάνει στον εαυτό του κάποια παρέμβαση ο κ. Φουστάνος είπε: «Ναι μια φορά έκανα ένα μπότοξ αλλά μετά είδα ότι δεν υπάρχει κάποια διαφορά. Δεν έγινε κάτι για να εντυπωσιαστώ».
Ερωτηθείς για το κόστος των παρεμβάσεων είπε: «Καμία αισθητική παρέμβαση δεν καλύπτεται από τα ασφαλιστικά ταμεία εκτός αν προκαλεί κάποιο πρόβλημα υγείας κι έχουν σχέση με κάποια νόσο».