Fοrmula 1: Όταν μπέρδεψαν τον Schumacher με… ντελιβερά
Πριν ο επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της F1 γνωρίσει τη δόξα και την αναγνώριση στον κόσμο της Formula 1 τον μπέρδεψαν για τον... ντελίβερι που θα έφερνε το φαγητό στην ομάδα του Eddie Jordan.
Έχουν συμπληρωθεί 10 χρόνια από το ατύχημα στο ski που έβαλε στο παρασκήνιο τον πολυπρωταθλητή της F1, Michael Schumacher. Μια ιδιαίτερη ιστορία, που αφηγήθηκε ο Andy Stevenson (team manager της Aston Martin Racing και τότε μηχανικός στην ομάδα Jordan), θυμίζει την πρώτη τους συνάντηση και πώς τον εντυπωσίασε ο Γερμανός, με την μεθοδικότητα του.
Θυμίζουμε πως ο «Schumi» ξεκίνησε να οδηγεί για την ομάδα Jordan στο Grand Prix του Spa στο Βέλγιο. Μάλιστα, όπως ο ίδιος είχε πει σε συνέντευξή του είχε πει ψέματα πως ήξερε τη διαδρομή στο Spa-Francorchamps για να πάρει τη… δουλειά. «Είχα δει τον αγώνα μόνο ως θεατής αφού και στους αγώνες της F3, που είχα κάνει πριν την F1, δεν ήταν στο ημερολόγιο. Είδα πρώτη φορά την πίστα κάνοντας ποδήλατο στη διαδρομή, πριν τις κατατακτήριες δοκιμές. Ευτυχώς προκρίθηκα έβδομος και στον αγώνα εγκατέλειψα με πρόβλημα στο συμπλέκτη» είχε διηγηθεί σε συνέντευξή του Auto Motor und Sport.
Σύμφωνα με την διήγηση του Andy Stevenson στην Bild «Ο ιδιοκτήτης της ομάδας, Eddie Jordan, μας είπε πριν από το Grand Prix στο Βέλγιο: Ο Bertrand Gachot δεν μπορεί να οδηγήσει γιατί είναι στη φυλακή επειδή επιτέθηκε σε οδηγό ταξί. Να καλέσουμε τον νεαρό Michael Schumacher, που έκανε δοκιμές στην Ιαπωνία», συνέχισε ο Stevenson και πρόσθεσε: «Έπρεπε να τον περιμένουμε για να φτιάξουμε το κάθισμά του. Έτσι μείναμε ως αργά στο εργοστάσιο και παραγγείλαμε φαγητό. Ο Schumi ήρθε μας…. χτύπησε το κουδούνι και περίμενε γιατί είχαμε αρκετή δουλειά. Μετά από αρκετά λεπτά ένας από τους μηχανικούς μας θύμισε πως κάποιος περίμενε και υποθέσαμε πως ήταν ο ντελιβεράς, οποίος περίμενε. Όταν μπήκε στο γκαράζ του κάναμε παρατήρηση πως ήρθε χωρίς το φαγητό μας και τότε συνειδητοποιήσαμε, ότι δεν ήταν το… παιδί από το εστιατόριο αλλά ο νέος οδηγός μας».
Σύντομα ο Stevenson κατάλαβε ότι δεν είχε να κάνει με έναν συνηθισμένο οδηγό. «Το επίπεδο επαγγελματισμού του ήταν πέρα από οτιδήποτε είχαμε βιώσει με άλλους οδηγούς. Από τη στιγμή που ο Michael κάθισε στο αυτοκίνητο, κατάλαβε αμέσως τι ήθελε. Ήταν απόλυτα πρακτικός και μας έδινε όλες τις σωστές πληροφορίες για το αυτοκίνητο».
Ο Stevenson παραμένει στον κόσμο της F1 ως team manager της Aston Martin. Θυμάται πως τότε δούλευε σε ένα μικρό γκαράζ με 12 άτομα. Τώρα τα κεντρικά γραφεία της Aston Martin Racing απασχολούν 700 υπαλλήλους. «Σχεδιάζαμε το αυτοκίνητο σε χαρτί στο γκαράζ και το κατασκευάζαμε μόνοι μας», είπε ο Stevenson στην Bild και πρόσθεσε: «Εκείνη την εποχή είχαμε τρεις σχεδιαστές για το αυτοκίνητο. Σήμερα είναι περίπου 300».