Ferrari: Έρχεται νέα plug-in υβριδική με 700 ίππους
Η Ferrari ετοιμάζει και ένα ολοκαίνουριο plug-in υβριδικό μοντέλο. Μετά από ένα «πυρετό» παρουσιάσεων νέων μοντέλων, συμπεριλαμβανομένων των, Omologata, 488 GT Modificata και SF90, και αφού πήρε μία… ανάσα, η Ferrari είναι έτοιμη να απομακρύνει την κουκούλα και σε άλλα μοντέλα.
Και δεν αναφερόμαστε αποκλειστικά στο πρώτο SUV της, την Purosangue, η οποία υποβάλλεται σε δοκιμές, ούτε στα υπόλοιπα SUV που αναμένεται να ακολουθήσουν στην πορεία.
Διότι, όπως αναφέρει το Car Magazine, η Ferrari ετοιμάζει και ένα ολοκαίνουριο supercar, το οποίο θα είναι plug-in υβριδικό (όπως και η SF90) και θα φέρει την κωδική ονομασία “F171”. Πηγή τροφοδότησης αναμένεται να αποτελεί ο νέος twin turbo V6 της εταιρείας, ο οποίος θα ενσωματώνεται και στην Purosangue, και θα πλαισιώνεται από υβριδική τεχνολογία.
Η Ferrari Purosangue
Η διαδικασία ανάπτυξης του εν λόγω μοτέρ είχε γνωστοποιηθεί το 2019, από τον Επικεφαλής Μάρκετινγκ και Εμπορικό Διευθυντή της Ferrari, Enrico Galliera.
«Για το μέλλον αναπτύσσουμε ένα V6 μοτέρ, το οποίο έχει πολλαπλά οφέλη τόσο για την απαλλαγή των κατόχων από δασμούς όσο και υπό όρους εξηλεκτρισμού», είχε αναφέρει ο Galliera, προσθέτοντας τα εξής: «Αυτό (σ.σ. ο κινητήρας) θα μας επιτρέψει να αναθεωρήσουμε τις τιμές των προϊόντων μας και να δημιουργήσουμε μια μεγαλύτερη οικογένεια (σ.σ. μοντέλων)».
Επιπροσθέτως, η υβριδική F171 θα είναι αμιγώς πισωκίνητη, με το κινητήριο σύνολό της να απαρτίζεται, επίσης, από ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μια μπαταρία, η οποία θα επιτρέπει στο μοντέλο να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά έως και για 30 χλμ.
Μπορεί ο μειωμένος αριθμός των κυλίνδρων, συγκριτικά με έναν V8 να προκαλεί δυσαρέσκεια σε πολλούς, κρίνεται ωστόσο μια ιδανική επιλογή δεδομένου ότι είναι ελαφρύτερος και εξισορροπεί το βάρος που προσθέτει το ηλεκτρικό μοτέρ και η μπαταρία. Σε μια περαιτέρω… δίαιτα επίσης θα συνεισφέρει και η δομή του αμαξώματος, η οποία θα συντίθεται εν πολλοίς από αλουμίνιου.
https://www.youtube.com/watch?v=2OQkJ5uWtAo
Όσον αφορά την ισχύ, σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα αποδίδει 590 ps, ο ηλεκτρικός 110 ps, ενώ η συνδυαστική θα αντιστοιχεί σε περίπου 700 ίππους.
Η νέα Ferrari F171 αναμένεται να αντικαταστήσει την F8 Tributo των 710 ίππων και των 770 Nm ροπής, και, όπως είναι πασιφανές, θα τοποθετείται κάτω από την επίσης plug-in υβριδική, αλλά τετρακίνητη SF90.
Αναφορικά με το λανσάρισμα του μοντέλου, αυτό αναμένεται εντός του τρέχοντος έτους, με την τιμή του να κυμαίνεται κοντά στα 230.000 ευρώ.