Facebook: H επιστροφή του Messenger - Οι λόγοι της επανένωσης
Facebook: Ο διαχωρισμός της λειτουργίας αποστολής μηνυμάτων, το γνωστό Messenger από την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης είχε προκαλέσει τότε, την αντίδραση των χρηστών.
Σχεδόν μια δεκαετία από τότε και αφού οι χρήστες ενοχλημένοι κατέβασαν την ξεχωριστή εφαρμογή για να συνομιλήσουν με φίλους, η Meta δοκιμάζει την επιστροφή της, θέλοντας να ενώσει ξανά τις δύο υπηρεσίες.
Τότε, ο διευθύνων σύμβουλος Μαρκ Ζάκερμπεργκ είχε αναφέρει ότι η απόφαση αυτή, η ύπαρξη δηλαδή, του Messenger ως χωριστή εφαρμογή επιτρέπει «μια καλύτερη εμπειρία».
Ωστόσο, ανταγωνιστές όπως το TikTok, το Twitter, το Snapchat και το LinkedIn δίνουν πρόσβαση στα μηνύματα χωρίς να χρειάζεται να μεταβεί ο χρήστης σε άλλη εφαρμογή, διευκολύνοντας σημαντικά το χρήστη.
Σε συνέντευξή του στο CNN, ο επικεφαλής του Facebook Τομ Άλισον δήλωσε ότι η πλατφόρμα δοκιμάζει την επιστροφή της ανταλλαγής μηνυμάτων στην εφαρμογή του Facebook, ώστε οι χρήστες να μπορούν να μοιράζονται ευκολότερα περιεχόμενο χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιούν την εφαρμογή Messenger.
Η δοκιμή αυτή έρχεται καθώς το Facebook προσπαθεί να ανταγωνιστεί το TikTok ενισχύοντας τη θέση του τόσο ως πλατφόρμα για την ανακάλυψη νέου περιεχομένου όσο και για τη συζήτησή του.
«Νομίζω ότι αυτό που θα διαφοροποιήσει το Facebook και το Instagram από το TikTok και άλλα είναι ακριβώς το βάθος του να μπορείς να ξεκινήσεις μια συζήτηση με τους φίλους σου από αυτό το περιεχόμενο και να έχεις αυτή την κοινωνική διάσταση», ανέφερε.
Το Facebook επανασχεδίασε την αρχική ροή του για να εμφανίζει πιο διασκεδαστικές αναρτήσεις από όλη την πλατφόρμα, με συστάσεις περιεχομένου με τεχνητή νοημοσύνη, αντί να δείχνει μόνο αναρτήσεις από εκείνους που ανήκουν συγκεκριμένα στο δίκτυο ενός χρήστη.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο στόχος ήταν σαφής: να κρατήσει τους χρήστες περισσότερο απασχολημένους και να βοηθήσει την πλατφόρμα να ανταγωνιστεί καλύτερα το TikTok.