Εύβοια: Στο πλευρό των καθ' ομολογία πατροκτόνων η μητέρα - Επιρρίπτει ευθύνες στον γαμπρό
Η γυναίκα ισχυρίστηκε ότι ο 66χρονος σύζυγός της είχε υπάρξει κακοποιητικός και προς την ίδια, γι' αυτό και είχαν φτάσει στο διαζύγιο.
Την ώρα που οι αρχές προσπαθούν να ξετυλίξουν το κουβάρι της υπόθεσης δολοφονίας του 66χρονου στην Κύμη της Εύβοιας, αναζητώντας τον ρόλο που είχαν τόσο τα δύο του παιδιά, που βρίσκονται προφυλακισμένα, όσο και ο γαμπρός του, η μητέρα των παιδιών αγωνίζεται να συνειδητοποιήσει όλα όσα έχουν συμβεί.
Η γυναίκα, από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστή η δολοφονία του 66χρονου κι αφού τα δύο του παιδιά ομολόγησαν την πράξη τους, στέκεται στο πλευρό τους. Η ίδια ανέφερε ότι δεν γνώριζε κάτι για ενδεχόμενη σεξουαλική κακοποίηση του γιου από τον πατέρα, ωστόσο αποκάλυψε ότι ο πρώην σύζυγός της ήταν κακοποιητικός προς την ίδια. Όπως είπε, αυτός ήταν και ο λόγος που το ζευγάρι οδηγήθηκε στο διαζύγιο.
«Υπήρχαν αρκετές φορές που ήμουν σπίτι μόνη. Τα παιδιά στο σχολείο. Και αυτός προσπαθούσε με τη βία να γίνει η πράξη», δήλωσε στο Mega η γυναίκα, η οποία ωστόσο παραδέχθηκε ότι δεν γνώριζε όσα καταγγέλλει ο γιος για σεξουαλική κακοποίηση του ίδιου από την ηλικία των 6 ετών.
Η 50χρονη γυναίκα υποστηρίζει ότι πληροφορήθηκε τα όσα ισχυρίζεται ο γιος της την ημέρα που τον επισκέφθηκε στη φυλακή. «Μαμά γι' αυτό τον σκότωσα» φέρεται να είπε ο 22χρονος στην μητέρα του. «Ήταν σε βρασμό γιατί τον αναστάτωσε, θυμήθηκε τι είχε περάσει». Η ίδια μάλιστα περιγράφει πώς έγινε το έγκλημα, με βάση τα όσα της είπε ο γιος της: «Πήγε στο δωμάτιο του πατέρα του να δει τι κάνει. Τον είδε σε περίεργη φάση. Του λέει τι κάνεις εκεί. Έλα κοντά μου, του απάντησε. Ένιωσε πολύ άσχημα γιατί ξύπνησαν μνήμες του παρελθόντος. Φώναξε βοήθεια. Ήρθαν τα παιδιά από κάτω και έγινε το μοιραίο».
«Θα τον σκοτώσω και δεν θα αφήσω ίχνη»
«Είμαι χίλια κομμάτια. Δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψω. Ξεπερνούν τα όρια των ανθρωπίνων αντοχών», λέει η μητέρα των δύο παιδιών, η οποία ωστόσο βάζει ξεκάθαρα στο κάδρο -και μάλιστα σε πρωταγωνιστικό ρόλο- τον 29χρονο γαμπρό της: «Είχε πει ξεκάθαρα ότι εγώ ο ίδιος μπορώ να τον σκοτώσω με τα ίδια τα χέρια μου και χωρίς να αφήσω τα ίχνη. Το έχω ξανακάνει και ξέρω, έλεγε».
Η μητέρα υποστηρίζει πως -σε αντίθεση με τα παιδιά της- το κίνητρο του 29χρονου γαμπρού ήταν τα χρήματα: «Το κίνητρο ήταν η σεξουαλική κακοποίηση. Για τον γαμπρό όμως ήταν το οικονομικό. Έλεγε ο π@@ς έχει λεφτά. Πού θα τα πάει, τι θα τα κάνει. Εννοείται ότι πάντα ωρυόταν για τα λεφτά και ότι πρέπει να φύγει από την μέση γιατί δεν χρειαζόταν να υπάρχει».
Μάλιστα η ίδια λέει ότι ο 29χρονος υποστήριζε ότι ήξερε από μαύρη μαγεία και πως έπεισε την 26χρονη σύζυγό του και τον 22χρονο αδελφό της να σκοτώσουν τον πατέρα τους: «Πίστευε ότι είχε μεταλλαχθεί, ότι ήταν ο διάβολος. Είναι ο διάβολος, η αρνητική ενέργεια που επικρατεί στον χώρο. Πρέπει να φύγει, τους έλεγε. Έλεγε ότι η γιαγιά του κάνει βουντού και μαύρη μαγεία στην Κολομβία. Έχω το τρίτο μάτι, είμαι στην κορυφή της πυραμίδας. Βλέπω πνεύματα ανθρώπων. Τα παιδιά ήταν άβγαλτα. Λογικό ήταν να τους φαίνεται κάτι διαφορετικό. Ήταν παιδιά συνεσταλμένα. Μεταξύ άλλων τον είχαν σαν πρότυπο τα παιδιά. Ταξίδια, δώρα, καλοπέραση, σινεμά».
Συμπληρωματική απολογία ζήτησαν τα αδέλφια
Στο μεταξύ, ο δικηγόρος των δύο παιδιών, Αθανάσιος Τάρτης, δήλωσε στο Mega πως έχει ζητήσει να δώσουν συμπληρωματική απολογία τα δύο αδέλφια.
«Μετά από αίτημα δικό μας, αποφασίστηκε να χωριστούν οι συγκατηγορούμενοι από τον τρίτο και αυτό λειτούργησε ευεργετικά απέναντι στα παιδιά. Λειτούργησε λυτρωτικά ώστε να ζητήσουν συμπληρωματική απολογία ώστε να πουν περισσότερα πράγματα στην ανακρίτρια. Η κλήση θα γίνει σίγουρα μετά την Πρωτοχρονιά. Σήμερα ήταν να μεταφερθούν. Η αξία της ομιλίας; Είναι σημαντική αλλά πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και τα υπόλοιπα στοιχεία. Αν υποβοηθήθηκε από κάπου ή αν έγινε κατ’ εντολή κάποιου. Γιατί να τον σκοτώσει η κόρη για τα χρήματα ενώ είχε το pin και την κάρτα του. Αυτός που είχε λόγο να τον σκοτώσει, ήταν επειδή θα ήθελε να ζητήσει κάτι παραπάνω. Και δεν είναι τα παιδιά του. Τα παιδιά δεν είπαν πως είναι άμοιροι ευθυνών».