Expert Hellas: Αύξηση 4% στις πωλήσεις του 2024 κόντρα στο ρεύμα
Η Expert Hellas με παρουσία 11 ετών στην ελληνική αγορά, κατέχει σημαντική θέση στον τομέα του λιανικού εμπορίου, με τζίρο που ξεπέρασε τα 36,5 εκατ. ευρώ προ Φ.Π.Α..

Η Expert Hellas, κορυφαία εταιρεία λιανικού εμπορίου στην Ελλάδα, ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την 11η Σύσκεψη Καταστημάτων Expert με θέμα «"Unboxing the Future”- Οι ευκαιρίες και οι παγίδες του 2025» που πραγματοποιήθηκε στις 15 και 16 Μαρτίου 2025 στο Ξενοδοχείο Divani Apollon Palace & Thalasso. Η εκδήλωση, που αποτελεί ετήσιο θεσμό για την εταιρεία, συγκέντρωσε εκπροσώπους των 44 καταστημάτων λιανικής Expert απ’ όλη την επικράτεια, του Διοικητικού Συμβουλίου και εκπροσώπους συνεργατών της, όπως TEKA Hellas, Nestlé Nespresso SA. και WebSOFT.
Οι προκλήσεις του 2025 και το μέλλον του λιανικού εμπορίου
Η φετινή θεματολογία ήταν ιδιαίτερα επίκαιρη, καθώς εστίασε στις κύριες τάσεις και προκλήσεις που θα διαμορφώσουν το μέλλον της λιανικής για το 2025. Στόχος της εκδήλωσης ήταν να εξετάσει τις νέες προκλήσεις που αναδύονται στον τομέα της λιανικής, να αναλύσει τις τάσεις της ελληνικής και ευρωπαϊκής αγοράς και να αναδείξει τις στρατηγικές συνεργασίες που θα καθοδηγήσουν τα καταστήματα Expert στο άμεσο μέλλον.
Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της διήμερης σύσκεψης, μέσα από 5 sessions και 9 ομιλητές, αναλύθηκαν σε βάθος οι προβλέψεις για τη λιανική το 2025, με επίκεντρο τις τεχνολογικές εξελίξεις, τιςεξελισσόμενες καταναλωτικές συνήθειες και τις νέες προκλήσεις που προκύπτουν για τα καταστήματα. Οι συμμετέχοντες συζήτησαν τα επόμενα βήματα για την επιτυχία στον τομέα της λιανικής, δίνοντας έμφαση στις καινοτομίες, τις ψηφιακές στρατηγικές, τη βελτίωση του customer experience και τις νέες εμπειρίες πελατών που θα πρέπει να υιοθετήσουν οι επιχειρήσεις για να παραμείνουν ανταγωνιστικές.
Στο πλαίσιο αυτό, παρουσιάστηκαν νέα εργαλεία και εφαρμογές που θα συμβάλουν στην ψηφιοποίηση, την ενίσχυση της εμπειρίας των πελατών και στην αύξηση της αποδοτικότητας των καταστημάτων και των υπαλλήλων της, όπως η πλατφόρμα συνεργατών. Μία πλατφόρμα στην οποία οι συνεργάτες της θα μπορούν πλέον ανά πάσα στιγμή να βλέπουν την αποθήκη, να δηλώνουν παραγγελίες, να βλέπουν τα τιμολόγια τους, τις συμφωνίες με τους προμηθευτές, καθώς και διοικητικές, εμπορικές ενημερώσεις, marketing και εκπαιδευτικό υλικό. Ταυτόχρονα είναι και ένα εργαλείο για τις in store πωλήσεις, ώστε να μπορεί ο κάθε υπάλληλος εξυπηρέτησης να βρει το κατάλληλο άμεσα διαθέσιμο προϊόν για τον πελάτη του και να μπορέσει να του δείξει αναλυτικά τα χαρακτηριστικά του μέσω της διασύνδεσης με το eShop.
Οι Στρατηγικές ανάπτυξης και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Expert Hellas
Η Expert Hellas με παρουσία 11 ετών στην ελληνική αγορά, κατέχει σημαντική θέση στον τομέα του λιανικού εμπορίου, με τζίρο που ξεπέρασε τα 36,5 εκατ. ευρώ προ Φ.Π.Α.. Αξίζει να σημειωθεί ότι, σε μία χρονιά που η αγορά παρουσίασε πτώση της τάξης του -3,7%, οι πωλήσεις στο φυσικό δίκτυο της εταιρείας, διέγραψαν ανοδική πορεία. Αυξήθηκαν στα 36,6 εκατ. ευρώ από 35,26 εκατ. ευρώ (+4%). Η εταιρεία διαθέτει 44 καταστήματα λιανικής σε όλη την Ελλάδα, τα οποία λειτουργούν υπό την κοινή επωνυμία Expert και ανήκουν 100% σε ανεξάρτητους ιδιοκτήτες. Διατηρώντας ωστόσο τον χαρακτήρα τους, διασφαλίζουν τη συνέπεια στην εμπειρία του πελάτη, καθώς επικεντρώνονται στην προσφορά υψηλής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητά τους στην ελληνική αγορά.
Η εταιρεία συνεργάζεται με 70 Έλληνες προμηθευτές και έχει διακινήσει πάνω από 40.000 συσκευές μέσω της Κεντρικής Αποθήκης της στους καταναλωτές της. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι ησυμμετοχή του eShop στο συνολικό τζίρο παραμένει κοντά στο 1%, υπογραμμίζοντας τη σημαντική υπεροχή του φυσικού καταστήματος στην ελληνική αγορά, παρά την αναπτυσσόμενη τάση της ηλεκτρονικής εμπορίας παγκοσμίως.
Η Expert Hellas με τον δυναμικό της ρόλο στην ελληνική αγορά, συνεχίζει να επισημαίνει την ανάγκη προσαρμογής στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, ενισχύοντας παράλληλα τις στρατηγικές και τους τομείς δραστηριοποίησής της για τη διατήρηση ηγετικής της θέσης στον τομέα του λιανικού εμπορίου. Η ετήσια Σύσκεψη αποτελεί μία σημαντική ευκαιρία για τη δικτύωση και τη συνεργασία μεταξύ των καταστημάτων, των προμηθευτών και των στελεχών της εταιρείας, με στόχο την καλύτερη προετοιμασία για το μέλλον της αγοράς.
Χορηγός της φετινής εκδήλωσης ήταν η TEKA Hellas. Οι συμμετέχοντες είχαν επίσης την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ομιλίες από εκπροσώπους της WebSOFT, της TEKA Hellas και της NestléNespresso SA, οι οποίοι παρουσίασαν τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις και τάσεις στον τομέα των ψηφιακών εφαρμογών, των οικιακών συσκευών και του καφέ.