Εξοργιστικό βίντεο: Ελεγκτής στον Προαστιακό «τσεπώνει» χρήματα επιβατών - Τέθηκε σε διαθεσιμότητα
Tο «ευφάνταστο» σχέδιο του ελεγκτή είχε πέσει στην αντίληψη και άλλων επιβατών στο παρελθόν, τώρα όμως κάποιος φρόντισε να τον «παγιδεύσει».
Ένα εξοργιστικό περιστατικό με έναν «επιτήδειο» ελεγκτή Προαστιακού βλέπει το φως της δημοσιότητας, ο οποίος φρόντιζε να κερδίζει παράνομα χρήματα σε βάρος επιβατών.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ πρόκειται για έναν ελεγκτή εισιτηρίων, ο οποίος «δρούσε» στον Προαστιακό, που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα-Χαλκίδα. Ο υπάλληλος πλησίαζε επιβάτες, κυρίως μετανάστες, και τους ζητούσε το εισιτήριό τους. Εφόσον εκείνοι δεν είχαν, ο ίδιος ήταν υποχρεωμένος να τους «κόψει» ένα, λαμβάνοντας το σχετικό αντίτιμο. Ωστόσο ο εργαζόμενος λάμβανε τα χρήματα, δίχως όμως να τους δίνει το εισιτήριο.
Σε βίντεο-ντοκουμέντο που προβλήθηκε στον «αέρα» του τηλεοπτικού σταθμού καταγράφεται το «ευφάνταστο» σχέδιο του ελεγκτή που αν και είχε πέσει στην αντίληψη και άλλων επιβατών στο παρελθόν, τώρα κάποιος φρόντισε να τον «παγιδεύσει» καταγράφοντάς τον με την κάμερα του κινητού του.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος των εργαζομένων της Hellenic Train, Νίκος Κιουτσούκης μιλώντας στον ΣΚΑΪ είπε «Ερεύνησα τη διαδικασία, ωστόσο δεν έχω μιλήσει με τον ίδιο τον ελεγκτή. Η εταιρεία θα προβεί στις ενέργειες που προβλέπονται όταν παρατηρείται κλοπή και μάλιστα από εργαζόμενο. Ένας τέτοιος εργαζόμενος οφείλει να βρεθεί εκτός εταιρείας».
Στη συνέχεια, ο κ. Κιουτσούκης έκανε λόγο για βεβαρημένο παρελθόν του συγκεκριμένου εργαζόμενου, καθώς υπήρχαν πληροφορίες ότι ο ίδιος είχε προβεί και παλιότερα σε αντίστοιχες ενέργειες. Παράλληλα, ο πρόεδρος των εργαζομένων αναφέρθηκε και στην έλλειψη μηχανημάτων ακύρωσης εισιτηρίων.
Από την πλευρά της, η Hellenic Train μέσω επίσημης ανακοίνωσης γνωστοποίησε πως ο εν λόγω υπάλληλος έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα, ενώ σύμφωνα με τα όσα μετέδωσε ο ΣΚΑΪ, ο εργαζόμενος σ’ έναν μήνα σκόπευε να καταθέσει τα απαραίτητα έγγραφα για τη συνταξιοδότησή του.
«Σε δρομολόγιο του προαστιακού, συνοδός συρμού έλαβε από επιβάτη χρηματικό ποσό για αδιευκρίνιστους λόγους και φυσικά εν αγνοία της εταιρείας. Τέτοιου είδους ανάρμοστα περιστατικά είναι ανεπίτρεπτα, αδικαιολόγητα και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν το σύνολο των εργαζομένων της εταιρείας.
Θέλουμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τον επιβάτη για την αναστάτωση, αλλά και για την δυσάρεστη θέση στην οποία βρέθηκε, λόγω της συμπεριφοράς του συνοδού. Από την δική μας πλευρά διερευνούμε τα αίτια του περιστατικού και άμεσα ενεργοποιείται η πειθαρχική διαδικασία. Ο συνοδός τίθεται σε διαθεσιμότητα» αναφέρει η Hellenic Train στην επίσημη ανακοίνωση που εξέδωσε για το περιστατικό.
Η ανακοίνωση της Hellenic Train για το περιστατικό
«Σχετικά με το υλικό βίντεο στο οποίο καταγράφεται συνοδός του Προαστιακού σιδηρόδρομου, να λαμβάνει από τουλάχιστον έναν επιβάτη χρηματικό ποσό, εν αγνοία της εταιρείας μας, επιθυμούμε να διευκρινίσουμε τα ακόλουθα.
Τέτοιου είδους ανάρμοστα περιστατικά είναι ανεπίτρεπτα και αδικαιολόγητα και σε καμία περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τις αξίες και τον επαγγελματισμό των εργαζομένων της Hellenic Train και δεν αντανακλά τη δέσμευση των ανθρώπων μας να προσφέρουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.
Θέλουμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τους επιβάτες μας για τη δυσάρεστη αυτή εμπειρία.
Ταυτόχρονα, από τη δική μας πλευρά, διερευνούμε τα αίτια του περιστατικού, έχουμε θέσει τον συνοδό σε διαθεσιμότητα, ενώ έχουμε ενεργοποιήσει εντατικούς εσωτερικούς μηχανισμούς ελέγχου.
Σε ό,τι αφορά στις αναφορές, που κάνουν λόγο για προηγούμενους πειθαρχικούς ελέγχους του συγκεκριμένου εργαζομένου, η εταιρεία διευκρινίζει ότι οι έλεγχοι αυτοί πραγματοποιήθηκαν σε προγενέστερο χρόνο, υπό το προηγούμενο ιδιοκτησιακό καθεστώς.
Αυτό ωστόσο δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση το γεγονός. Στόχος μας παραμένει η διαφύλαξη της αξιοπιστίας και της ακεραιότητας της εταιρείας μας, έχοντας πάντα τον επιβάτη στο επίκεντρο των ενεργειών μας.»