Eurobank: O Μιχάλης Τσαρμπόπουλος για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της τράπεζας στο Fin Forum 2021 [vid]
Το Forum, που διεξήχθη σήμερα υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών, χαιρέτισαν ο Υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας, ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών Θεόδωρος Σκυλακάκης και ο Υφυπουργός Χρηματοπιστωτικού Συστήματος Γιώργος Ζαββός, μιλώντας για τις προοπτικές της Οικονομίας το 2021, τον ρόλο των τραπεζών στην ενίσχυση της οικονομίας και το χρηματοπιστωτικό σύστημα στη νέα εποχή αντίστοιχα.
Δείτε την ομιλία του Χρήστου Σταϊκούρα στο Fin Forum
https://www.youtube.com/watch?v=IZCrWFvTgSw
Ιδιαίτερο «ψηφιακό» ενδιαφέρον είχε η ομιλία του κ. Μιχάλη Τσαρμπόπουλου πως χαρακτήρισε «τον ψηφιακό μετασχηματισμό ως αναγκαία συνθήκη επιβίωσης». Για να έχει όμως ουσιαστικό αποτέλεσμα συμπλήρωσε ο Chief Digital Officer του Eurobank Group «πρέπει να έχει ραγδαία εξάπλωση στον οργανισμό, να έχει εφαρμογή και επίδραση σε ευρύ φάσμα λειτουργιών, υπηρεσιών και ανθρώπων, και να έχει διάρκεια στο χρόνο, δηλαδή να συνιστά ουσιαστική και μόνιμη αλλαγή.
- Οι μεγαλύτερες προκλήσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού σχετίζονται με τον ανθρώπινο παράγοντα. Απαιτούνται συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού, προσθήκες νέων συναδέλφων με υψηλές ψηφιακές γνώσεις και δεξιότητες, και προσαρμογή της κουλτούρας και τρόπου εργασίας στα νέα δεδομένα.
- Ο χρόνος δεν είναι με το μέρος μας γιατί πρέπει να κάνουμε πολλά και πολύ γρήγορα. Λύσεις και υπηρεσίες που σχεδιάζουμε σήμερα, σύντομα θεωρούνται ξεπερασμένες. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να επιλέγουμε πολύ προσεκτικά τις μάχες που δίνουμε καθώς τα περιθώρια λάθους είναι σχεδόν μηδενικά.
- Το επόμενο διάστημα συνεχίζουμε στη Eurobank στο δρόμο που έχουμε χαράξει τα τελευταία χρόνια, και το κάνουμε αυτό αυξάνοντας τους ρυθμούς, την ένταση και τις επενδύσεις:
1. Συνεχίζουμε να εμπλουτίζουμε και να εξελίσσουμε τα ψηφιακά μας κανάλια. Ετοιμαζόμαστε για το launch του Apple Pay και γενικά των λεγόμενων X-Pays μέσα από το Eurobank mobile app.
2. Εγκαινιάζουμε το “phygital banking”. Πρόκειται για μια σειρά «ταξιδιών εξυπηρέτησης» των πελατών που ξεκινούν από το φυσικό κόσμο και ολοκληρώνονται ψηφιακά, ή αντιστρόφως, ξεκινούν από τον ψηφιακό κόσμο και ολοκληρώνονται με τη συνδρομή εξειδικευμένου τραπεζικού συμβούλου.
3. Οι πελάτες μας θα δουν τη γκάμα των προϊόντων που διαθέτουμε online να διευρύνεται, ενώ ακόμα και σε προϊόντα που διαθέτουμε ήδη, προχωράμε σε επόμενες βελτιωμένες εκδόσεις, εκμεταλλευόμενοι το feedback πελατών μας.
4. Ο άξονας που επίσης εξελίσσουμε φέτος είναι αυτός των προσωποποιημένων υπηρεσιών, και εξυπηρέτησης. Όλα τα προηγούμενα χρόνια έχουμε δουλέψει συστηματικά και έχουμε χτίσει το τεχνολογικό υπόβαθρο ώστε να αξιοποιούμε τα δεδομένα που μοιράζονται μαζί μας οι πελάτες μας, και πλέον είμαστε στη φάση που θα αρχίσουμε να κάνουμε διαθέσιμες τις συγκεκριμένες υπηρεσίες.
Κλείνοντας ο κ. Τσαρμπόπουλος τόνισε «Οι προκλήσεις για τα επόμενα χρόνια δε θα αλλάξουν ιδιαίτερα. Αυτό που βλέπω ότι προστίθεται στη λίστα των προκλήσεων είναι ότι όσο προχωράμε σε πιο ώριμες φάσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού, η πολυπλοκότητα των έργων αυξάνεται καθώς απαιτείται άριστος συγχρονισμός και ευθυγράμμιση μεταξύ πολλών διαφορετικών τμημάτων και συναδέλφων τόσο του «ψηφιακού όσο και του παραδοσιακού κόσμου». Όμως τα καλά νέα είναι ότι έχουμε εντοπίσει έγκαιρα το συγκεκριμένο ρίσκο και έχουμε λάβει τα μέτρα μας.»
Δείτε την ομιλία του κ. Τσαρμπόπουλου στο 5:22:48 καθώς και ολόκληρη την εκδήλωση
FinForum 2021 from fade on Vimeo.