Εθνική Τράπεζα: Το 97% των συναλλαγών μέσα από ψηφιακά δίκτυα εκτός καταστημάτων
Την σημασία της ανανεωμένης εταιρικής εικόνας της Εθνικής Τράπεζας ανέδειξε σήμερα η διοίκηση της Εθνικής Τράπεζας, σε εκδήλωση για τους εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης.
Ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εθνικής Τράπεζας Γκίκας Χαρδούβελης επισήμανε ότι η νέα εικόνα της Τράπεζας σηματοδοτεί τη νέα εποχή και συγχρόνως αναδεικνύει τη μεγάλη αλλαγή που έχει συντελεστεί στην τράπεζα τα τελευταία χρόνια. Η ανανεωμένη εταιρική εικόνα έρχεται την κατάλληλη στιγμή. Μετά τη απόλυτα επιτυχημένη έκβαση της διάθεσης του 22% των μετοχών από το ΤΧΣ, που ήταν ηχηρή ψήφος εμπιστοσύνης στην Εθνική Τράπεζα, το τραπεζικό σύστημα και την εθνική οικονομία. Η Εθνική Τράπεζα γίνεται ξανά η τράπεζα που οδηγεί τις εξελίξεις στο ελληνικό χρηματοπιστωτικό σύστημα, στέκεται δίπλα σε όλους τους Έλληνες ανεξαρτήτως φύλου ή ηλικίας και αποτελεί την πρώτη επιλογή για τους πελάτες της, ανέφερε ο πρόεδρος του ΔΣ της Εθνικής Τράπεζας. Η Εθνική είναι μια πλέον μια σύγχρονη και ανταγωνιστική Τράπεζα που συγχρόνως διατηρεί και τον παραδοσιακό της χαρακτήρα.
Η Εθνική Τράπεζα μετεξελίσσεται συνεχώς παραμένοντας πίστη στις τέσσερεις αξίες της: Είναι τράπεζα ανθρώπινη , αξιόπιστη, αναπτυξιακή και αποτελεσματική και οδηγεί τις εξελίξεις, πρόσθεσε ο κ. Χαρδούβελης.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας Παύλος Μυλωνάς τόνισε ότι πριν αλλάξει η εταιρική εικόνα της τράπεζας έπρεπε να αλλάξει η ίδια η Τράπεζα, Γεγονός που έγινε πράξη στη διάρκεια της τελευταίας πενταετίας και σήμερα η Εθνική έχει αλλάξει εικόνα. Μεταξύ των θετικών επιτευγμάτων ο κ. Μυλωνάς ανέφερε την δραστική μείωση των κόκκινων δανείων από τα 22,5 δις.ευρώ το 2018 σε μόλις ένα δις. ευρώ σήμερα καθώς και στην ισχυρότατη κεφαλαιακή επάρκεια της τράπεζας που την κατατάσσει στις κορυφαίες στην Ευρώπη. Έδωσε έμφαση στις μεγάλες επενδύσεις στον τομέα των τεχνολογίας και της καινοτομίας που άλλαξαν την δομή της τράπεζας και σήμερα έχουν οδηγήσει, μεταξύ άλλων, το 97% των συναλλαγών να γίνεται από τα ψηφιακά δίκτυα εκτός καταστημάτων. Επίσης αναφέρθηκε στις δεσμεύσεις και τις σημαντικές πρωτοβουλίες της Εθνικής Τράπεζας στον τομέα του ESG, καθώς και στο ανθρώπινο δυναμικό της τράπεζας και τον καθοριστικό του ρόλο.
Η Χαρά Νταλέκου, γενική Διευθύντρια Μάρκετινγκ Ομίλου της Εθνικής Τράπεζας, επισήμανε ότι η νέα εταιρική εικόνα της Εθνικής υποστηρίζεται ταυτόχρονα από μια σύγχρονη, ανθρωποκεντρική καμπάνια, που ανοίγει το διάλογο με το κοινό. Η διαδικασία ανανέωσης της εταιρικές εικόνας δεν ήταν μια εύκολη προσπάθεια, αλλά μια μεγάλη πρόκληση καθώς έπρεπε να σεβαστεί την κληρονομία του χθες και να ενσωματώσει όλα όσα έγιναν τα τελευταία χρόνια και την οδήγησαν στην νέα εποχή.
Η ανανεωμένη εταιρική εικόνα αντλεί έμπνευση από τη μακρόχρονη ιστορία της Τράπεζας, διατηρώντας το εμβληματικό κτίριο στο επίκεντρο και αξιοποιώντας περαιτέρω το σχήμα της έλλειψης ως σύμβολο συνεχούς εκσυγχρονισμού, ανανέωσης, αέναης εξέλιξης.