Έρευνα αξιοπιστίας της JD Power: Ποια αυτοκίνητα δεν είναι «ζημιάρικα»
Η έρευνα αξιοπιστίας της JD Power, γίνεται στην αγορά των ΗΠΑ με βάση τον αριθμό των προβλημάτων ανά 100 οχήματα, που συμμετείχαν.
Η Αυτοκινητοβιομηχανία με την μεγαλύτερη αξιοπιστία, που δεν εμφάνιζε τις περισσότερες ζημιές ήταν η Lexus, ενώ η «ζημιάρα» της έρευνας ήταν η Chrysler (μοντέλα της δεν πωλούνται στην Ελληνική αγορά).
Για να βγει η τελική κατάταξη της έρευνας, η JD Power συγκέντρωσε απαντήσεις από 30.595 κατόχους αυτοκινήτων (πρώτοι ιδιοκτήτες), με τα οχήματα να έχουν κλείσει τρία χρόνια ζωής.
Η μελέτη έγινε από τον Αύγουστο έως τον Νοέμβριο του 2023 και εξετάζει τους τομείς: Αμάξωμα, μετάδοση και κινητήρας, εμπειρία οδήγησης, πλαστικά καμπίνας, καθίσματα και ταπετσαρίες, χειριστήρια/διακόπτες και οθόνες, λειτουργία συστήματος πολυμέσων και συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.
Επειδή η λίστα των εταιριών αφορά την αγορά της Αμερικής (και μάλιστα των ΗΠΑ), θα ανακαλύψετε πως πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες λείπουν γιατί τα μοντέλα τους δεν εισάγονται εκεί. Επίσης δεν έχουν μικρά ή μικρομεσαία SUV και hatchback.
Οι εταιρίες που «έβγαλαν» τα λιγότερα προβλήματα είναι:
- Lexus: 135 σφάλματα/προβλήματα
- Toyota: 147 σφάλματα/προβλήματα
- Buick: 149 σφάλματα/προβλήματα
- Chevrolet: 174 σφάλματα/προβλήματα
- MINI: 174 σφάλματα/προβλήματα
- Porsche: 175 σφάλματα/προβλήματα
- Mazda: 185 σφάλματα/προβλήματα
- Kia: 187 σφάλματα/προβλήματα
- BMW: 190 σφάλματα/προβλήματα
- Dodge: 190 σφάλματα/προβλήματα
- Jeep: 190 σφάλματα/προβλήματα
- Cadillac: 196 σφάλματα/προβλήματα
- Hyundai: 198 σφάλματα/προβλήματα
- Subaru: 198 σφάλματα/προβλήματα
- Nissan: 199 σφάλματα/προβλήματα
Η Lexus και η Toyota ήταν οι πιο αξιόπιστες μάρκες αυτοκινήτων στις Η.Π.Α. αντίθετα με τις Honda και Acura που ήταν χαμηλά στην κατάταξη της αξιοπιστίας στην 20η και 21η θέση αντίστοιχα, με 206 και 216 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα.
Η ζημιάρα Chrysler
Η αυτοκινητοβιομηχανία με τις περισσότερες βλάβες σε αυτή την έρευνα είναι η Chrysler, που ξεπέρασε τα 300 προβλήματα ανά 100 οχήματα. Αυτό που εξόργισε περισσότερο τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων της μάρκας ήταν η βλάβες στο σύστημα πολυμέσων, με σχεδόν διπλάσια προβλήματα από το δεύτερο προβληματικό σημείο, που ήταν το αμάξωμα.