Έρχεται η νέα Supersport Honda CBR600RR
Το μεσαίου κυβισμού «κόσμημα» της Honda στην κατηγορία supersport μοτοσυκλετών, επιστρέφει στην Ευρώπη, έτοιμο να ξεδιπλώσει τις δυνατότητές του στο δρόμο αλλά και την πίστα.
Η supersport μοτοσυκλέτα-ορόσημο, προτάσσει τον (εν σειρά) τετρακύλινδρο κινητήρα των 599 κ.εκ. με απόδοση 121 Ps (89kW) στις 14.250 σαλ.
Γιατί… χάθηκε η CBR 600
Η 600RR σταμάτησε να έρχεται στην Ευρώπη από τις αρχές του 2017, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίστηκε από τις supersport μοτοσυκλέτες στα «γυμνά» και adventure μοντέλα. Στα χρόνια που μεσολάβησαν, η αγάπη του κοινού στράφηκε εκ νέου στη σπορ κατηγορία μεσαίου κυβισμού και το μοντέλο επέστρεψε το 21YM στην Ιαπωνία και την Ταϊλάνδη.
Για το 2024 η supersport μοτοσυκλέτα επιστρέφει στην Ευρώπη, ως η πιο καθαρόαιμη με άδεια για νόμιμη χρήση στο δρόμο. Εξοπλισμένη με προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα και αεροδυναμικά στοιχεία εμπνευσμένα από το MotoGP, η νέα CBR600RR είναι ένα μηχάνημα οδηγικής ευχαρίστησης - μία πολύστροφη τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα, που αποτελεί μια ολόκληρη κατηγορία από μόνη της.
Σχεδιασμένη για να στρίβει με μοναδικό τρόπο, τόσο στον ανοιχτό δρόμο όσο και στην πίστα, προσφέρει μία εμπειρία οδήγησης που δεν συγκρίνεται με καμία άλλη
Ο εν σειρά, τετρακύλινδρος 16V με 2ΕΕΚ κινητήρας του αποδίδει 121 Ps (89Kw) στις 14.250 σαλ. και διαθέτει μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) και quickshifter στο στάνταρ εξοπλισμό. Το Σύστημα Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Γκαζιού - Throttle By Wire (TBW) - που προέρχεται από την RC213V-S – σε συνεργασία με τη Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας (IMU) έξι αξόνων της Bosch, παρέχουν 3 default προφίλ οδήγησης, καθώς και δύο USER modes με δυνατότητα παραμετροποίησης της ισχύος (Engine Power), του φρένου του κινητήρα (Engine Brake), του Wheelie Control και του HSTC 9 επιπέδων, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του αναβάτη.
Το Cornering ABS και το Rear Lift Control περιλαμβάνονται επίσης στο πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Το σύστημα ανάρτησης εξοπλίζεται με ανεστραμμένο πιρούνι Showa SFF-BP USD 41 χλστ. και πίσω αμορτισέρ της Showa με μοχλικό Pro-Link. Δύο, ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες επενεργούν σε πλευστούς δίσκους 310mm. Στοχεύοντας στην επίτευξη της βέλτιστης αεροδυναμικής απόδοσης στην κατηγορία, ο σχεδιασμός της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνει αεροδυναμικά πτερύγια (winglets) που παράγουν άφθονη κάθετη δύναμη. Μία έγχρωμη οθόνη TFT ολοκληρώνει το βασικό εξοπλισμό. Προαιρετικά, διατίθεται ένα Race Kit της HRC, αποκλειστικά για χρήση στην πίστα.
Όπως όλες οι supersport μοτοσυκλέτες της Honda, η 24YM CBR600RR θα διατίθεται στην κλασική τριχρωμία Grand Prix Red της HRC και σε stealthy απόχρωση Matt Ballistic Black Metallic.
Οι επιτυχίες
Η πολυαγαπημένη CBR600RR έχει χαράξει μια ένδοξη αγωνιστική πορεία, με πολυάριθμες νίκες και διακρίσεις. Από το 2003 έως το 2008 κέρδιζε σταθερά κάθε χρόνο το παγκόσμιο πρωτάθλημα FIM Super Sports, επίτευγμα που επανέλαβε το 2010, το 2012 και το 2014. Θριάμβευσε στο Asia Road Racing από το 2012 έως το 2016 και ήταν νικήτρια του All-Japan Road Race στην κατηγορία ST600, από το 2003 έως το 2011 και στη συνέχεια το 2013, το 2014, το 2016 και το 2019. Επίσης, ο κινητήρας της έδινε ψυχή στις μοτοσυκλέτες της κατηγορίας Moto2 μεταξύ 2010 και 2018.