Επιτυχημένη εμφάνιση για την Peugeot TotalEnergies
Η ομάδα Peugeot TotalEnergies πετυχαίνει το καλύτερο αποτέλεσμα της σεζόν για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής στον αγώνα 6 Hours of Fuji.
Χάρη σε μια τέλεια εκτελεσμένη στρατηγική και μια εξαιρετική απόδοση από τους έξι οδηγούς, τα δύο Peugeot 9X8 2024 εξασφάλισαν την 4η και την 8η θέση στον εξάωρο αγώνα του Fuji στην Ιαπωνία.
Ξεκινώντας από την 14η θέση, το 9X8 με το νούμερο 93 τερμάτισε 4ο, μόλις 3.525 δευτερόλεπτα μακριά από το podium των νικητών. Το αυτοκίνητο με το νούμερο 94 κέρδισε επίσης δέκα θέσεις στην κατάταξη για να τερματίσει στην 8η θέση.
Μετά από έναν δύσκολο αγώνα στο Ώστιν των Η.Π.Α. και την έλλειψη ρυθμού στις κατατακτήριες στο Fuji Speedway, η ομάδα Peugeot TotalEnergies κατάφερε να αλλάξει τα πράγματα, φέρνοντας και τα δύο αυτοκίνητα 9X8 2024 στην πρώτη δεκάδα και επιτυγχάνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα της σεζόν μπροστά σε 65.800 θεατές.
Χάρη στην εμπειρία τους, ο Loïc Duval (Peugeot 9X8 #94) και ο Jean-Eric Vergne (Peugeot 9X8 #93) κατάφεραν να αποφύγουν το χάος στον δεύτερο γύρο για να φτάσουν στην πρώτη δεκάδα. Ξεκινώντας 18ος στο grid, ο Loïc Duval κέρδισε έντεκα θέσεις και ο Jean-Eric Vergne ανέβηκε έξι θέσεις την πρώτη ώρα του αγώνα.
Η δεύτερη οδηγική τους περίοδος (stint) ήταν πιο δύσκολη λόγω της πυκνής κυκλοφορίας αγωνιστικών αυτοκινήτων στην πίστα. Μετά από σχεδόν τρεις ώρες έντονων προσπαθειών σε μια πίστα με θερμοκρασία στους 40°C, παρέδωσαν τα Peugeot 9X8 στον Paul di Resta και τον Nico Müller αντίστοιχα, που πάλεψαν σκληρά για να διατηρήσουν θέσεις στην πρώτη 15άδα.
Με 90 λεπτά να απομένουν μέχρι την καρό σημαία του τερματισμού, το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την τελευταία εμφάνισή του μπροστά από τα Hypercars. Τα Peugeot 9X8 #94 και #93 ήταν τότε στην 11η και 13η θέση, με τους Stoffel Vandoorne και Mikkel Jensen να βρίσκονται πλέον στο τιμόνι.
«Ξέραμε ότι θα διεκδικούσαμε το βάθρο μέχρι το τέλος του αγώνα, Είχαμε κρατήσει νέα ελαστικά για την τελευταία οδηγική περίοδο, και αυτό λειτούργησε. Ήταν ένας αγώνας γεμάτος ανατροπές, με πολλές συγκρούσεις, Full Course Yellows*, και Safety Cars. Είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό που καταφέραμε, παρόλο που μας λείπει ακόμα λίγος ρυθμός. Ίσως δεν είχαμε το πιο ανταγωνιστικό αυτοκίνητο, αλλά το αξιοποιήσαμε στο έπακρο με τη στρατηγική μας. Κάποιοι από τους οδηγούς μας είχαν δύσκολα stints, και έπρεπε να ωθήσουν τα ελαστικά στα όριά τους, αλλά αυτό έδωσε ένα υπέροχο ομαδικό αποτέλεσμα για το οποίο είμαι πολύ περήφανος και ευχαριστημένος, για κάθε επίπεδο της ομάδας. Μετά τις δυσκολίες στο Ώστιν, ήρθε αυτό το αποτέλεσμα που επιβραβεύει τη δέσμευση όλων μας.» παραδέχτηκε ο Olivier Jansonnie, Τεχνικός Διευθυντής της Peugeot Sport.
Το Peugeot με το #93 πέρασε τη γραμμή του τερματισμού στην 4η θέση, μόλις 3.525 δευτερόλεπτα μακριά από το βάθρο, ενώ το #94 τερμάτισε 8ο, μόλις οκτώ χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από την 7η θέση. Τα δύο αυτοκίνητα κέρδισαν 10 θέσεις το καθένα κατά τη διάρκεια του αγώνα των 6 ωρών. Αυτό το αποτέλεσμα παρέχει μία τεράστια τόνωση ηθικού για την ομάδα Peugeot TotalEnergies πριν από τον τελευταίο αγώνα της σεζόν στο Μπαχρέιν στις 2 Νοεμβρίου.