Επίσημο: Μπαίνουν κάμερες και στα λεωφορεία - Το πρόγραμμα ξεκινά άμεσα
Για τις λεωφορειολωρίδες, τον νέο ΚΟΚ και την τοποθέτηση καμερών, μίλησε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου.
«Αγοράζουμε καινούργιο στόλο, τις επόμενες μέρες θα δείτε 127 καινούργια λεωφορεία, 100 ηλεκτρικά και 27 φυσικού αερίου άρα έχουμε 405 ολοκαίνουργα λεωφορεία στους δρόμους της Αθήνας. Αυτή η προσπάθεια ανανέωσης του στόλου μαζί με τις λεωφορειολωρίδες και τις νέες προσλήψεις οδηγών, τις οποίες θα κάνουμε μέχρι το καλοκαίρι του ’25, 650 μαζί με τους οδηγούς, οι οποίοι θα επανέλθουν στα καθήκοντά τους, εκτιμούμε ότι θα δημιουργήσουν καλύτερη εικόνα της δημόσιας συγκοινωνίας και ακριβέστερα δρομολόγια», επισήμανε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου.
Μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1, ο υπουργός επισήμανε ότι «η μελέτη του ΟΑΣΑ έδειξε ότι από τα 12 οχήματα που κινούνται στη λεωφορειολωρίδα μόνο ένα είναι λεωφορείο, τα υπόλοιπα είναι αυτοί που δεν πρέπει να είναι».
Κάμερες στα φανάρια, στις λεωφορειολωρίδες και στα λεωφορεία
Ο κ. Οικονόμου αποκάλυψε ότι σχεδιάζεται ένα πιλοτικό πρόγραμμα για εγκατάσταση καμερών στο μπροστινό μέρος των λεωφορείων: «Θα κάνουμε ένα πρόγραμμα με κάμερες στα λεωφορεία, δηλαδή τα λεωφορεία θα έχουν κάμερες μπροστά. Αυτό το πρόγραμμα θα το ξεκινήσουμε πιλοτικά αυτές τις μέρες σε τρία λεωφορεία».
Πρόσθεσε, μάλιστα: «Υπάρχουν 17 κάμερες, οι οποίες λειτουργούνε και προσπαθούν να περιφρουρήσουνε τις λεωφορειολωρίδες. Είναι λίγες για 57 χιλιόμετρα λεωφορειολωρίδας, γι’ αυτό κάνουμε το πρόγραμμα των καμερών. Με την ψήφιση του νέου ΚΟΚ, ο οποίος πιστεύω ότι θα ψηφιστεί τον Φεβρουάριο, θα έχουμε επιτήρηση και από τις κάμερες στις λεωφορειολωρίδες και στα κρίσιμα σημεία που γίνονται τα μεγάλα ατυχήματα Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Δηλαδή 388 κάμερες στα φανάρια και 1.000 κάμερες στις λεωφορειολωρίδες».
Αναφορικά, δε, με το αίτημα των οδηγών ταξί για την είσοδό τους στις λεωφορειολωρίδες, σχολίασε: «Τα ταξί είναι κομμάτι της αστικής συγκοινωνίας, δεν είναι το βασικό όπως είναι το λεωφορείο, αλλά είναι ένα συμπληρωματικό μέσο, το οποίο ασκεί δημόσια συγκοινωνία. Συζητάμε σοβαρά για την επιβίβαση και την αποβίβαση στις λεωφορειολωρίδες. Τα υπόλοιπα που θέλουν τα ταξί θα τα δούμε».
Ακούστε το ηχητικό: