Επίσημο: Αυτή είναι η Lamborghini Temerario
Η αντικαταστάτρια της Huracan έχει 920 ίππους, τρεις ηλεκτροκινητήρες και έναν βενζινοκινητήρα V-8 που ανεβάζει ως τις 10.000 σ.α.λ.
Η Temerario έχει ένα μοτέρ V-8 εσωτερικής καύσης με διπλό turbo και τρεις ηλεκτροκινητήρες με συνολική απόδοση 920 ίππους, φτάνει από 0-100 σε 2,7 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 343 χλμ/ώρα.
Η παραγωγή της Lamborghini Huracán έχει σταματήσει, κάτι που σημαίνει ότι ο υπέροχος ατμοσφαιρικός κινητήρας V-10 δεν υπάρχει και αυτός. Αλλά οι λάτρεις των γρήγορων Lamborghini δεν χρειάζεται να ανησυχούν, καθώς «γεννήθηκε» ένα νέο σούπερ σπορ αυτοκίνητο από την Sant'Agata Bolognese που υπόσχεται να είναι ακόμα πιο συναρπαστικό: Γνωρίστε τη Lamborghini Temerario .
Νέος κινητήρας
Αυτή τη φορά η Lamborghini κατασκεύασε αυτόν τον νέο κινητήρα V-8 από την αρχή. Διαθέτει διαμόρφωση «Hot V» 90ο και επίπεδο στροφαλοφόρο άξονα, με δύο turbo και μέγιστη πίεση 36 psi. Οι κυλινδροκεφαλές από χυτό κράμα αλουμινίου και οι μπιέλες τιτανίου βοηθούν στη διατήρηση του βάρους χαμηλά, ενώ η επίστρωση Diamond-Like Carbon (DLC) στο σύστημα βαλβίδων βοηθούν τον κινητήρα να περιστρέφεται έως και 10.000 σ.α.λ.
Τρεις ελαιόψυκτοι ηλεκτρικοί κινητήρες αξονικής ροής ενώνονται με τον V-8. Η Lamborghini τοποθέτησε τον ένα ανάμεσα στον κινητήρα και το εγκάρσια τοποθετημένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων. Αυτός ο ηλεκτροκινητήρας από μόνος του παράγει έως και 150 ίππους. Οι άλλοι δύο κινητήρες, που βρίσκονται στον μπροστινό άξονα, κινούν τους μπροστινούς τροχούς και αποδίδουν 82 ίππους ο καθένας. Ναι, αυτή η νέα Lambo είναι τετρακίνητη—αλλά μην ανησυχείς, υπάρχει μια λειτουργία «Drift Mode» που μεταδίδει τη ροπή στους πίσω τροχούς σε τρία διαφορετικά επίπεδα ισχύος. Η Temerario διαθέτει επίσης λειτουργία launch control.
Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 3,8 kWh. Για να φορτιστεί συνδέεις την Temerario σε ένα παραδοσιακό φορτιστή AC με ισχύ έως και 7 κιλοβάτ και η μπαταρία θα… γεμίσει σε 30 λεπτά. Μπορεί επίσης να επαναφορτιστεί μέσω αναγεννητικής πέδησης ή απευθείας από το V-8 σε μόλις 6 λεπτά. Μπορείς να οδηγείς χρησιμοποιώντας αποκλειστικά τους μπροστινούς ηλεκτρικούς κινητήρες, αλλά η Lamborghini δεν αναφέρει αυτονομία για ηλεκτροκίνηση της Temerario.
Πως μοιάζει; Πως μοιάζει;
Οπτικά, η Temerario μοιάζει με ένα μείγμα της μεγαλύτερης Revuelto και της Huracán. Τα φώτα καταλαμβάνουν ένα μικρό κομμάτι σε κάθε γωνία του καπό - είναι πιο λεπτοί ακόμη και από εκείνα της Huracán - και τα μοντέρνα εξαγωνικά φώτα LED κάθονται ακριβώς από κάτω τους σε κάθε πλευρά του μπροστινού προφυλακτήρα. Η Temerario «φορά» τροχούς 20 και 21 ιντσών με επιλογές από σφυρήλατο κράμα αλουμινίου ή ανθρακονήματα.
Στο προφίλ, η Temerario δεν είναι τόσο κομψή όσο το Huracán. Αιτία ο μεγαλύτερος αεροδυναμικός αεραγωγός ακριβώς μπροστά από τους πίσω τροχούς που βελτιώνει την κάθετη δύναμη κατά 103% σε σύγκριση με την Huracán Evo.
Κάτω από το αμάξωμα υπάρχει ένα νέο ελαφρύ πλαίσιο. Αντί για την ανάμεικτη κατασκευή της Huracán από αλουμίνιο και ανθρακονήματα, το πλαίσιο της Temerario είναι εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο. Αυτό αποφέρει μείωση 50% στη χρήση υλικού, 80% λιγότερες ενώσεις με θερμοσυγκόλληση και 20% αύξηση στη στρεπτική ακαμψία.
Η καμπίνα των επιβατών
Στο εσωτερικό, η Tememerario είναι γεμάτη με εξαγωνικά στοιχεία. Ο χώρος για το κεφάλι και τα πόδια είναι βελτιωμένος και σύμφωνα με την Lamborghini χωρά με άνεση δίμετρος παίκτης του NBA με… κράνος σε αυτό το αυτοκίνητο.
Μια κάθετη οθόνη αφής 8,4 ιντσών κοσμεί το κέντρο του ταμπλό, ενώ ο οδηγός έχει πρόσβαση σε έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και ο συνοδηγός έχει μια ελαφρώς μικρότερη οθόνη αφής 9,1 ιντσών.
Και πόσο κάνει;
Ένα πράγμα που δεν γνωρίζουμε ακόμα είναι πόσο κοστίζει η Lamborghini Temerario. Η Huracán Evo ξεκινούσε από περίπου 280.000 ευρώ, επομένως δεν θα είναι περίεργο η Temerario να κοστίζει περίπου 350.000 ή και 400.000 ευρώ. Υπομονή θα το μάθουμε όταν κυκλοφορήσει αργότερα φέτος ή στις αρχές του 2025.