Επαγγελματίες ενώνουν δυνάμεις για την τουριστική ανάπτυξη στο Μάτι Αττικής
Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης και συστηματικής προσπάθειας για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής.
Με στόχο την ανάπτυξη του τουρισμού στην περιοχή Μάτι Αττικής, και την ενίσχυση του brand Eastern Attica Riviera, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία τριήμερο fam trip, με τη φιλοξενία της αλυσίδας NLH Hotels, στο οποίο συμμετείχαν εκπρόσωποι τουριστικών γραφείων από χώρες της Ευρώπης και των Βαλκανίων.
Κατά τη διάρκεια του τριημέρου, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν και να γνωρίσουν σε βάθος τις φυσικές ομορφιές της Ανατολικής Αττικής και τα πολιτιστικά αξιοθέατα του κέντρου της Αθήνας. Το πρόγραμμα περιελάμβανε επισκέψεις σε τοπικά αξιοθέατα, παραλίες και σημεία φυσικού κάλλους που αναδεικνύουν το μοναδικό χαρακτήρα της περιοχής, ενώ παράλληλα οι συμμετέχοντες με την επιμέλεια του executive chef του ομίλου της NLH Απόστολου Τακούλα, απόλαυσαν πλούσιες γαστρονομικές εμπειρίες. Ειδικότερα συμμετείχαν σε με τοπικές γεύσεις και συμμετείχαν σε ειδικά διαμορφωμένα μαθήματα μαγειρικής και γευσιγνωσίας τοπικών ελαιολάδων και ΠΟΠ τυριών για να εξοικειωθούν με την ελληνική κουζίνα και τα παραδοσιακά προϊόντα της Ελλάδας.
Το fam trip διοργανώθηκε με την πρωτοβουλία και τη συνεργασία τριών σημαντικών φορέων του τουριστικού κλάδου: της εξειδικευμένης εταιρείας τουριστικού marketing Respond on Demand η οποία διοργάνωσε για 15η χρονιά το B2B Travel and MICE Event Athens 2025, της αλυσίδας ξενοδοχείων NLH, και του τουριστικού γραφείου Timothy’s Family που δραστηριοποιείται σε όλη την Αττική και έχει έδρα στη Νέα Μάκρη. Οι τρεις φορείς ένωσαν τις δυνάμεις τους με στόχο την ανάδειξη του προορισμού και την ενίσχυση του brand Eastern Attika Riviera, μέσα από τα πλεονεκτήματα που παρουσιάζει ως προορισμός συνδυάζοντας τη θάλασσα, τη φύση και την εγγύτητα στην πρωτεύουσα.
«Το Μάτι διαθέτει μοναδικές ομορφιές και δυνατότητες που μπορούν να το καταστήσουν έναν ελκυστικό τουριστικό προορισμό για επισκέπτες από όλη την Ευρώπη. Με τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, στοχεύουμε στην ανάδειξη της περιοχής και στην ενίσχυση προσέλκυσης επισκεπτών από το εξωτερικό, συμβάλλοντας στην τοπική οικονομία και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας», δήλωσε ο διευθυντής πωλήσεων της αλυσίδας ξενοδοχείων NLH κ. Κωνσταντίνος Πικιός.
«Μέσα από το τριήμερο fam trip, δώσαμε την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ανακαλύψουν τους κρυμμένους θησαυρούς της Ανατολικής Αττικής και να γνωρίσουν από κοντά τις πολυάριθμες δυνατότητες που προσφέρει η περιοχή για τουριστική ανάπτυξη όλο το χρόνο. Η άμεση επαφή με τον προορισμό είναι καθοριστική για τους επαγγελματίες του τουρισμού, καθώς τους επιτρέπει να προωθήσουν με αυθεντικότητα και ακρίβεια τις εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες», τόνισε ο ιδιοκτήτης του Timothy’s Family κ. Νίκος Χατζηκωνσταντής.
«Η συνεργασία μεταξύ των επαγγελματιών του τουρισμού είναι το κλειδί για την ανάπτυξη και προώθηση νέων προορισμών. Στην εποχή μας, οι τουρίστες αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες και προορισμούς που συνδυάζουν φυσική ομορφιά, πολιτισμό και γαστρονομία. Το Μάτι έχει όλα αυτά τα στοιχεία και είμαστε περήφανοι που συμβάλλουμε στην προσπάθεια ανάδειξής του ως ένα ελκυστικό σημείο στον τουριστικό χάρτη της Αττικής», δήλωσαν οι εκπρόσωποι της εταιρείας τουριστικού marketing Respond on Demand, Μαρία Αθανασοπούλου και Χρύσα Κρασσά.
Αξιοσημείωτο ήταν το κλίμα ικανοποίησης που επικράτησε ανάμεσα στους συμμετέχοντες τουριστικούς πράκτορες, οι οποίοι εξέφρασαν τον ενθουσιασμό τους για τις δυνατότητες της περιοχής. Πολλοί από αυτούς εντυπωσιάστηκαν ιδιαίτερα από τη φυσική ομορφιά της παραλιακής ζώνης, τη γαστρονομία και την εύκολη πρόσβαση από το κέντρο της Αθήνας, αλλά και το αεροδρόμιο. Κατά την ολοκλήρωση του fam trip, οι εκπρόσωποι των τουριστικών γραφείων δεσμεύτηκαν να αξιοποιήσουν την εμπειρία τους, προωθώντας το Μάτι ως έναν αναδυόμενο προορισμό στα πακέτα διακοπών που προσφέρουν στις χώρες τους.
Αρκετοί μάλιστα εξέφρασαν την πρόθεσή τους να οργανώσουν ειδικά θεματικά ταξίδια με επίκεντρο τη γαστρονομία και τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού στην περιοχή, καθώς και την προοπτική να συμπεριλάβουν το Μάτι ως προέκταση των city breaks στην Αθήνα για τους τουρίστες που αναζητούν την ηρεμία της θάλασσας σε συνδυασμό με την εγγύτητα στην πρωτεύουσα. Παράλληλα, δεσμεύτηκαν να συμβάλλουν ενεργά στην περαιτέρω προβολή της περιοχής στις χώρες προέλευσής τους, μέσω στοχευμένων ενεργειών μάρκετινγκ και προώθησης στα κανάλια επικοινωνίας τους. Παράλληλα είδα με θετικό πρόσημο την ένταξη στα προγράμματα αυτά και των τριών άλλων ξενοδοχείων του ομίλου της NLH σε Μοναστηράκι, Κεραμεικό και Φιξ.
Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης και συστηματικής προσπάθειας για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής. Παράλληλα, στοχεύει στην ανάδειξή της ως έναν πολυδιάστατο προορισμό. Οι διοργανωτές σχεδιάζουν ήδη επιπλέον δράσεις προβολής και δικτύωσης για τους επόμενους μήνες, στοχεύοντας στη διεύρυνση των συνεργασιών με τουριστικούς πράκτορες από περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές.
Παράλληλα, αξίζουν θερμές ευχαριστίες για την υλοποίηση αυτής της επιτυχημένης διοργάνωσης και τη σημαντική συμβολή τους στην A Digital, εταιρεία διαχείρισης social media, για την εξαιρετική προβολή του event στα ψηφιακά μέσα, στον Φίλιππο Ντάσκα, video creator της NLH Hotels, για το μοναδικό οπτικοακουστικό υλικό που αποτύπωσε με τον καλύτερο τρόπο τις εμπειρίες του ταξιδιού, στον Πάνο Γεωργιάδη, ιδιοκτήτης της εταρείας Boarding Passport, για την καλλιτεχνική φωτογραφική κάλυψη της εκδήλωσης, και στον Απόστολο Τακούλα, executive chef της αλυσίδας NLH Hotels και ιδιοκτήτη της εταιρείας Cookeat, για τις μοναδικές γαστρονομικές εμπειρίες που προσέφερε στους συμμετέχοντες.