ΕΟΤ: Προβολή της Λέσβου στην ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα της Μεγάλης Βρετανίας
Η Λέσβος ως ιδανικός και κυρίως ασφαλής προορισμός για οικογένειες, ζευγάρια και μεμονωμένους επισκέπτες ΛΟΑΤΚΙ+ βρέθηκε στο επίκεντρο ταξιδιού εξοικείωσης (fam trip), που διοργάνωσε η Υπηρεσία ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου & Ιρλανδίας σε συνεργασία με την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου από τις 5 έως τις 9 Ιουλίου.
Δημοσίευμα για την Λέσβο στο insideoursuicase.com
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, στο fam trip συμμετείχε η Βρετανίδα influencer Cora Harrison, ο δικτυακός τόπος της οποίας (insideoursuitcase.com) με περίπου 250.000 επισκέψεις σε μηνιαία βάση, απευθύνεται σε ζευγάρια και οικογένειες ΛΟΑΤΚΙ+ («Making LGBTQ+ family travel accessible for all»).
Δεν είναι η πρώτη φορά που η εν λόγω influencer προβάλλει στο site της κάποιον ελληνικό προορισμό (insideoursuitcase.com/guide-to-lesvos/), αφού στο πρόσφατο παρελθόν έχει κάνει αντίστοιχες παρουσιάσεις της Σαντορίνης, της Χαλκιδικής και της Θεσσαλονίκης.
Ανάρτηση της Βρετανίδας influencer C. Harrison από την Λέσβο
Κατά τη διάρκεια και αμέσως μετά την ολοκλήρωση του ταξιδιού της στην Λέσβο, η κα Harrison πραγματοποίησε αναρτήσεις στο TikTok με περισσότερες από 89.000 προβολές μέχρι σήμερα, και στο Instagram, όπου τα σχετικά stories αναπαράχθηκαν σε περισσότερους από 11.000 λογαριασμούς χρηστών, ενώ τα τέσσερα video reels υπερβαίνουν έως τώρα τις 16.000 προβολές
Προώθηση του νησιού και σε βρετανικά τουριστικά γραφεία
Το ίδιο διάστημα (1-6 Ιουλίου) στην Λέσβο βρέθηκε και η Βρετανίδα ταξιδιωτική σύμβουλος Keeley Brown, στέλεχος του ταξιδιωτικού πρακτορείου Not Just Travel, πλατφόρμας που συγκεντρώνει 700 ανεξάρτητα τουριστικά γραφεία στο Ηνωμένο Βασίλειο και είναι μέρος του ταξιδιωτικού ομίλου Hays Travel.
Το fam trip υλοποίησε, επίσης, η Υπηρεσία ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας με την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, στο πλαίσιο διαγωνισμού που είχε διοργανώσει η συγκεκριμένη υπηρεσία του ΕΟΤ τον Μάιο του 2022, μέσω της πλατφόρμας TTG και των εβδομαδιαίων webinars TTG Greek Fest, όπου η κα Brown είχε αναδειχθεί νικήτρια.
Σκοπός του διαγωνισμού και του ταξιδιού ήταν η προώθηση της Λέσβου ως εξαιρετικού προορισμού διακοπών και εναλλακτικού τουρισμού στα μέλη του συγκεκριμένου ταξιδιωτικού δικτύου και τους πελάτες του, με την παράλληλη ενδυνάμωση της εικόνας της Ελλάδας στο δίκτυο των Βρετανών ταξιδιωτικών πρακτόρων και συμβούλων για την ενίσχυση των πωλήσεων προς τη χώρα μας.