Ένας Σύντομος Οδηγός SEO: Η Βελτιστοποίηση Μηχανών αναζήτησης το 2023
Οδηγός SEO: Σε αυτόν τον σύντομο οδηγό όμως, θα προσπαθήσουμε να αγγίξουμε όλα τα βασικά που πρέπει να γνωρίζετε για την βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης. Έτσι, όταν αποφασίσετε να εντρυφήσετε περισσότερο, θα είστε έτοιμοι να κατανοήσετε σε βάθος τη χρησιμότητά της.
Τί είναι το SEO;
Όπως αναφέραμε, το SEO έχει να κάνει με το περιεχόμενο μιας σελίδας στο διαδίκτυο. Είτε αναφερόμαστε σε μία σελίδα ενός σάιτ, είτε σε ένα άρθρο, το SEO αφορά όλα τα βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενο. Ο σκοπός είναι να καταταγεί η σελίδα υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης (π.χ Google) και άρα να προσελκύει μεγαλύτερο κοινό. Αναλυτικοί οδηγοί, όπως αυτός που θα βρείτε στο https://www.whitepress.com/gr/basi-gnosis/1283/ti-einai-to-seo-ola-osa-prepei-na-xerete-gia-na-to-xrisimopoihsete, θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε καλύτερα τους λόγους για τους οποίους το SEO θεωρείται το μέλλον του μάρκετινγκ.
Το Google, όπως και κάθε μηχανή αναζήτησης, έχει λανσάρει έναν αλγόριθμο, που κατατάσσει όλα τα λήμματά του σε μία αναζήτηση, με βάση την ποιότητα του περιεχομένου, και όχι μόνο.
Πώς χρησιμοποιείται το SEO από εταιρείες παγκοσμίως;
Για αυτόν τον λόγο, οι εταιρείες στοχεύουν σε συγκεκριμένα πράγματα όταν δημιουργούν νέο γραπτό, οπτικό ή ακουστικό περιεχόμενο. Κάποια από τα βασικά κριτήρια κατάταξης αφορούν τις λέξεις κλειδιά, το μέγεθος και την σχετικότητα της σελίδας, τα εσωτερικά και εξωτερικά λινκς της σελίδας (internal links/external links) και τα λινκς που οδηγούν στη σελίδα (backlinks).
Όσο πιο ποιοτικό είναι το περιεχόμενο μιας σελίδας, και όσο καλύτερα έχει βελτιστοποιηθεί με βάση τις επιταγές του SEO, τόσο υψηλότερα θα καταταγεί στις μηχανές αναζήτησης.
Φυσικά, για να γίνει αυτό, απαιτείται μία εκτενής γνώση σχετικά με το digital marketing και μία έρευνα με βάση το SEO. Γι’αυτό και πολλές εταιρείες εμπιστεύονται SEO experts και γραφεία μάρκετινγκ για τη δημιουργία online περιεχομένου. Εφόσον όμως γίνει σωστά, το SEO έχει πολλαπλά οφέλη για την ιστοσελίδα μιας εταιρείας.
Τα πλεονεκτήματα του SEO για μια εταιρεία
Το πρώτο, και πλέον σημαντικό, πλεονέκτημα του SEO είναι πως βελτιώνει την ποιότητα της εκάστοτε σελίδας. Αυτό, σταδιακά μεταφράζεται σε πολύ μεγαλύτερη οργανική κίνηση μέσω των μηχανών αναζήτησης. Έτσι, το SEO είναι ένας από τους πλέον δημοφιλείς τρόπους για να προσελκύσει μία εταιρεία νέους πελάτες και/ή συνεργάτες.
Εκτός αυτού, το SEO βοηθά στο να γίνει η εταιρεία γνωστή σε ένα ευρύτερο στοχευμένο κοινό (target audience). Με άλλα λόγια, η επιχείρηση στοχεύει σε συγκεκριμένο κοινό και ως πηγή χρήσιμων πληροφοριών στον τομέα της, κερδίζει πόντους εμπιστοσύνης από αυτό.
Τέλος, μέσω των διάφορων πλατφορμών analytics, η απόδοση των σελίδων σας, και άρα η απόδοση της SEO στρατηγικής σας, είναι 100% μετρήσιμη. Αυτό σας επιτρέπει να προσαρμόσετε την καμπάνια σας.
Συμπέρασμα
Ως μέρος του σύγχρονου digital marketing, το SEO αφορά κάθε επιχείρηση που θέλει να δυναμώσει την διαδικτυακή της παρουσία και να εκμεταλλευτεί την δύναμη του ίντερνετ. Φυσικά, στον συγκεκριμένο σύντομο οδηγό, δεν είδαμε παρά τα βασικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης. Σίγουρα όμως, αναλύσαμε όσα πρέπει να ξέρετε πριν ξεκινήσετε να ερευνάτε σε βάθος το συγκεκριμένο εργαλείο μάρκετινγκ.