Ένα υπερπλήρες αυτοκίνητο στην τιμή των 13.990 ευρώ [pics]
Στην αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές από όλες τις κατηγορίες, με αποτέλεσμα αρκετοί αγοραστές να ψάχνουν ατελείωτες ώρες στα sites και στις εκθέσεις μέχρι να αποφασίσουν. Ωστόσο, υπάρχουν και τα μοντέλα που ξεχωρίζουν για την πληρότητά τους, ενώ πωλούνται σε ανταγωνιστικές τιμές.
Μία τέτοια ολοκληρωμένη πρόταση με πλούσιο εξοπλισμό και πολύ καλά επιμέρους χαρακτηριστικά (χώρους, ανέσεις, ασφάλεια) είναι το νέο Hyundai i20 με τον 1.200άρη κινητήρα και στη δεύτερη έκδοση εξοπλισμού Exclusive. Η τιμή του διαμορφώνεται στις 13.990 ευρώ (με την τρέχουσα έκπτωση των 1.000 ευρώ) και αποτελεί το πιο πλήρες καινούργιο αυτοκίνητο σε αυτά τα λεφτά.
Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει όλα τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, όπως είναι 6 αερόσακους, σύστημα προειδοποίησης εκτροπής και διατήρησης λωρίδας, σύστημα αυτόματης πέδησης και αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων. Στάνταρ είναι ακόμα τα ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, air condition και δερμάτινη επένδυση τιμονιού – επιλογέα ταχυτήτων. Επιπλέον, διαθέτει αυτόματη ενεργοποίηση μεσαίας σκάλας φώτων, εργοστασιακούς πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, οθόνη αφής 8 ιντσών και κάμερα οπισθοπορείας.
Πέρα από τον πλουσιοπάροχο εξοπλισμό, το νέο i20 για το μοντέρνο του εσωτερικό με τα πλαστικά του ταμπλό να είναι συμπαγή και πολύ γεροδεμένα. Στα σημαντικά του πλεονεκτήματα ανήκουν και οι χώροι. Στο εμπρός τμήμα της καμπίνας δίνει την αίσθηση σε οδηγό και συνεπιβάτη ότι βρίσκονται σε μικρομεσαίο αυτοκίνητο, όπως και πίσω, αφού ο αέρας για τα πόδια είναι πολύς. Στο άνω άκρο της κατηγορίας τοποθετείται και το μεγάλο πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων, όπου η εταζέρα μπορεί να αποθηκευτεί στα πλευρικά τοιχώματα (υπάρχουν ράγες), αν χρειαστεί να μεταφερθεί ένα ψηλό αντικείμενο.
Αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου δίνει και στο δρόμο, χάρη και στην στιβαρότητα που λαμβάνει ο οδηγός από το πλαίσιο και την γενικότερα «δεμένη» κατασκευής. Η πολύ καλή ποιότητα κύλισης ενισχύει την άνεση από την ανάρτηση, η οποία είναι κατάλληλα ρυθμισμένη για να προσφέρει στο αυτοκίνητο πολύ καλή σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες.
Επαρκής είναι και ο ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1.2 λτ. με τους 84 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και τα 118 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ., αφού καταφέρνει και κινεί αξιοπρεπώς το αυτοκίνητο και με χαμηλή κατανάλωση. Το μηχανικό αυτό σύνολο με το καλό τράβηγμα και ελαστικότητα επιταχύνει το βάρους 1.013 κιλών αμάξωμα στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 173 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση είναι 5,1 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 121 γρ./χλμ. (δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας).
Πηγή: autogreeknews.gr