Έλον Μασκ: Ζήτησε «συγγνώμη» από υπάλληλο που είχε απολυθεί
Έλον Μασκ: Σύμφωνα με ρεπορτάζ του BBC, η διαμάχη μεταξύ του Μασκ και απολυμένου υπαλλήλου, ξεκίνησε όταν ο Χάλι Θορλάιφσον έγραψε στο Twitter απευθυνόμενος στον κ. Μασκ: «Ο επικεφαλής του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού δεν είναι σε θέση να επιβεβαιώσει αν είμαι μισθωτός ή όχι».
Ο Μασκ απάντησε ρωτώντας: «Τι δουλειά κάνετε;» Ύστερα από μια σειρά από ερωτήσεις και απαντήσεις, ο κ. Θορλάιφσον είπε ότι έλαβε ένα email που επιβεβαίωνε ότι είχε απολυθεί.
Μετά τη συνομιλία ο Μασκ ανήρτησε στο Twitter ένα tweet που περιέγραφε τον κ. Θορλάιφσον ως «τον χειρότερο» πριν το διαγράψει.
Αλλάζοντας στη συνέχεια γνώμη, ο Μασκ έσπευσε στην πλατφόρμα για να ζητήσει συγγνώμη και φάνηκε να προσφέρει στον κ. Θορλάιφσον την επιστροφή στη θέση του.
«Θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη από τον Χάλι για την παρεξήγηση της κατάστασής του. Βασίστηκε σε πράγματα που μου είπαν ότι ήταν αναληθή ή, σε ορισμένες περιπτώσεις, αληθινά, αλλά δεν είχαν νόημα», ανέφερε στην απολογητική του ανάρτηση ο Έλον Μασκ.
«Σκέφτεται να παραμείνει στο Twitter», πρόσθεσε.