Έλον Μάσκ:Βαθαίνει η κρίση στο X (πρώην Twitter) – Φήμες ότι έχασε και την Apple
Μία σειρά πολύ σημαντικών εταιρειών σταμάτησαν τις διαφημίσεις τους στο Χ (πρώην Twitter) την περασμένη Παρασκευή, δίνοντας ένα τεράστιο πλήγμα στη φήμη του κοινωνικού δικτύου του Έλον Μασκ, μετά το like του δισεκατομμυριούχου σε αντισημιτική θεωρία συνομωσίας που προωθούν οργανώσεις για την υπεροχή των λευκών.
Η «επανάσταση» των κολοσσιαίων εταιρειών με τα τεράστια διαφημιστικά πακέτα αφορά επιχειρήσεις όπως η Disney, η Paramount, η NBCUniversal, η Comcast, η Lionsgate και η Warner Bros. Discovery, μητρική του CNN, καθώς και πάρα πολλές άλλες.
Μάλιστα, σύμφωνα με ρεπορτάζ στον οικονομικό Τύπο, μεταξύ των τεχνολογικών κολοσσών που αποχώρησαν από το Χ είναι και η Apple, η οποία προς το παρόν δεν έχει κάνει κάποια επίσημη ανακοίνωση.
Ο απίστευτος ρυθμός, με τον οποίο αποχωρούν οι εταιρείες από το Χ, γνωστό μέχρι πρόσφατα ως Twitter, οφείλεται ασφαλώς στις έντονες αντιδράσεις που προκάλεσε η ξεκάθαρη στήριξη του Έλον Μασκ σε ακροδεξιές απόψεις και θεωρίες συνομωσίας.
Και, φυσικά, δημιουργεί εκ νέου ανησυχίες για το μέλλον της εταιρείας, για την οποία ο ίδιος ο Μασκ, αλλά και η νέα διευθύνουσα σύμβουλος, Λίντα Γιακαρίνο, έχουν δεσμευτεί ότι θα την καταστήσουν κερδοφόρα την επόμενη χρονιά.
Σύμφωνα με την εταιρεία, Media Matters, που παρακολουθεί τα θέματα εταιρειών media, από την Χ αποχώρησε την περασμένη Πέμπτη και η IBM, καθώς οι διαφημίσεις της βρέθηκαν να εμφανίζονται δίπλα σε αναρτήσεις με φιλο-ναζιστικό περιεχόμενο στην πλατφόρμα. Ο τεχνολογικός κολοσσός σε ανακοίνωσή του έκανε λόγο για «εντελώς απαράδεκτη συμπεριφορά».
Σε ένα μπλογκ που απαντούσε στη μαζική έξοδο εταιρειών, η Χ κατηγόρησε την Media Matters για επιθετική αναζήτηση περιεχομένου υπέρ των Ναζί με τρόπο που «παρερμηνεύει την εμπειρία του πραγματικού χρήστη» και ενδεχομένως «παραπλανεί τους διαφημιζόμενους.
Μάλιστα, με ανάρτησή του στο Χ το πρωί της Κυριακής, ο Μασκ απείλησε ότι θα κάνει αγωγή στην Media Matters, με την εταιρεία να απαντά ότι «αν μας κάνει μήνυση, θα κερδίσουμε».
«Πέραν του ότι κάνει το συνήγορο της ελευθερίας του λόγου, ο Μασκ είναι ένας νταής που απειλεί με μηνύσεις που δεν έχουν καμία βάση σε μία προσπάθεια να φιμώσει το ρεπορτάζ, το οποίο επιβεβαίωσε και ο ίδιος ότι είναι ακριβές», δήλωσε ο Πρόεδρος της Media Matters.
Με ανάρτησή της στο Χ, η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Λίντα Γιακαρίνο τόνισε ότι «το Χ είναι ξεκάθαρο στις προσπάθειες να καταπολεμήσει τον αντισημιτισμό και τις διακρίσεις. Δεν υπάρχει καμία θέση γι’ αυτά στον κόσμο μας».
Πάντως, στην ανάλυσή της, η Media Matters επισημαίνει ότι το φιλο-ναζιστικό περιεχόμενο δεν εμφανιζόταν μόνο δίπλα σε διαφημίσεις της IBM, αλλά και της Apple, της Comcast, του NBC και της Oracle.