Ελληνικό: Τέλος εποχής για τα ιστορικά αεροσκάφη της Ολυμπιακής Αεροπορίας
Το τέλος μία ολόκληρης χρυσής εποχής για την Ολυμπιακή Αεροπορία σηματοδοτεί η αποσυναρμολόγηση των παλαιών αεροσκαφών του κραταιού δημόσιου αερομεταφορέα.
Μέσα στην καμπίνα τους τα θηριώδη αεροσκάφη της Ολυμπιακής Αεροπορίας ταξίδεψαν σε κάθε γωνιά της γης μεταφέροντας εκατομμύρια Έλληνες δίπλα στους δικούς τους ανθρώπους - σε συνθήκες απόλυτης πολυτέλειας που μόνο όσοι έχουν ταξιδέψει - ειδικά στα υπερπόντια ταξίδια - μπορούν να αντιληφθούν.
Άλλωστε η Ολυμπιακή Αεροπορία υπήρξε πρωτοπόρος στις παροχές υπηρεσιών για τους επιβάτες αλλά και ένας εργοδότης υπόδειγμα για όλους τους εργαζομένους της.
Στη νοτιοανατολική πλευρά του παλαιού αεροδρομίου του Ελληνικού υπήρξαν συνολικά επτά αεροσκάφη εγκαταλελειμμένα - ανάμεσά τους το Οlympic Eagle ένα Boeing 747-200 - το οποίο μπήκε στον στόλο της Ολυμπιακής Αεροπορίας στα τέλη του 1973 μαζί με ένα ακόμα αντίστοιχο αεροσκάφος.
Και τα δυο είχαν αγοραστεί από τον Αριστοτέλη Ωνάση - τον άνθρωπο που έκανε την Ολυμπιακή Αεροπορία μία εταιρεία των πέντε Ηπείρων αναγκάζοντας ακόμα και την Ολυμπιακή Επιτροπή να υποκλιθεί μπροστά του όταν τροποποίησε το έμβλημα προσθέτοντας τον έναν επιπλέον κύκλο - αυτόν της Ελλάδας που θα συνέδεε την Αθήνα με τις πέντε Ηπείρους.
Ήταν η ναυαρχίδα της Ολυμπιακής Αεροπορίας - ένα αεροσκάφος δυο ορόφων που χρησιμοποίησαν διασημότητες της εποχής, αρχηγοί κρατών και απλοί ταξιδιώτες που ήθελαν να απολαύσουν την πολυτέλεια για τα υπερπόντια ταξίδια σε Ηνωμένες Πολιτείες και Αυστραλία.
Τον Μάιο του 2023 υπεγράφη συμφωνία ανάμεσα στο Πολιτιστικό Κέντρο Εργαζομένων Ολυμπιακής Αεροπορίας προκειμένου τα αεροσκάφη να περάσουν στην κυριότητα της LAMDA Development.
Στόχος της εταιρείας είναι η αξιοποίηση της κληρονομιάς της Ολυμπιακής Αεροπορίας και ειδικότερη η αξιοποίηση του Boeing 747 ως χώρου μουσείου.