Καμπάνια ΠΑΣΟΚ στα social: «Εικονική πραγματικότητα Vs Ελληνική πραγματικότητα»
Το ΠΑΣΟΚ ξεκίνησε την καμπάνια στα social media «Εικονική πραγματικότητα Vs Ελληνική πραγματικότητα».
Πρόκειται για μια «εκστρατεία» ενημέρωσης πολιτών και ψηφοφόρων (ενόψει ευρωεκλογών) που στόχο έχει - όπως λένε χαρακτηριστικά πηγές της Χαριλάου Τρικούπη - να αναδείξει την «εικονική πραγματικότητα», που παρουσιάζει η κυβέρνηση σε σύγκριση με την επώδυνη πραγματικότητα που βιώνουν οι πολίτες.
Αρχή γίνεται με τη στεγαστική κρίση και πρόκειται για το βίντεο που ακολουθεί:
Σημειώνεται ότι την Τρίτη, ο Νίκος Ανδρουλάκης αναφέρθηκε στο θέμα της στέγασης με βίντεο που ανέβασε στο TikTok, στο οποίο μιλά για στεγαστική κρίση και για ραγδαία αύξηση των ενοικίων. Μάλιστα επισημαίνει ότι το ΠΑΣΟΚ ανέδειξε τα προβλήματα και με την golden visa, γεγονός που πίεσε την κυβέρνηση να αλλάξει το σχετικό νόμο.
«Τα τελευταία χρόνια η στέγαση έγινε στην πατρίδα μας στο ακριβότερο δικαίωμα, έγινε πολυτέλεια. Αυξήθηκαν τα ενοίκια 42% για τις οικογένειες και 50% περίπου για τους φοιτητές. Η κυβέρνηση, όλη αυτή την περίοδο δεν έκανε την τίποτα. Λέγε λέγε όμως με την εκστρατεία μας και με πίεση πετύχαμε μια σημαντική νίκη: η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη, το όριο για να αγοράσει κάποιος σπίτι και να πάρει golden visa πήγε από τις 250.000 και τις 400.000 σε 800.000, με αποτέλεσμα ακίνητα που αφορούν νέους, οικογένειες της μεσαίας τάξης, πιο αδύναμους Έλληνες να μην επηρεάζονται πια από αυτή την πολιτική», τονίζει ο Νίκος Ανδρουλάκης.
«Επίσης, πετύχαμε να αποσυνδέσουμε τη golden visa από το airbnb και τη βραχυχρόνια μίσθωση. Κάτι πολύ σημαντικό για την αποκλιμάκωση των ενοικίων. Δυστυχώς η κυβέρνηση δεν μας άκουσε στο ζήτημα των Κυκλάδων. Είμαι σίγουρος όμως ότι με την πίεσή μας θα το καταφέρουμε και αυτό», συμπλήρωσε.
Στόχος της αντιπολίτευσης του ΠΑΣΟΚ είναι πλέον να προστατευθούν και τα νησιά κάτω των 3.000 κατοίκων από επενδύσεις που αφελληνίζουν την ελληνική οικονομία.