efood local: To efood μετράει την δύναμη του και πάνω στο πεζοδρόμιο
Το πρώτο efood local, ένα κατάστημα που «παντρεύει» το convenience store με ένα καφέ και ένα κατάστημα snacking, είναι γεγονός. Το flash.gr το επισκέφτηκε και σας μεταφέρει τις πρώτες του εντυπώσεις.
Τα μέσα Αυγούστου είναι η ιδανική ημερομηνία για να ανοίξεις ένα κατάστημα. Σου δίνει περίπου ένα μήνα καιρό να διορθώσεις αρκετά πράγματα και καταστάσεις πριν οι «προβολείς» πέσουν επάνω σου. Κάπως έτσι σκέφτηκαν στην efood και άνοιξαν την προηγούμενη εβδομάδα το efood local στo Γουδί, απέναντι από το Νοσοκομείο Παίδων. Σημείο επίσης όχι τυχαία. Απέναντι από δύο νοσοκομεία και σε μια περιοχή με αρκετό φοιτητοκόσμο και πέρασμα.
Νέα κατηγορία
Το efood local φιλοδοξεί να πλασαριστεί σε μία νέα κατηγορία για τα ελληνικά δεδομένα: Του καταστήματος γειτονίας που παντρεύεται με τον καφέ και το snacking. Ήδη με επιτυχία δραστηριοποιούνται στην συγκεκριμένη κατηγορία τα εκ Θεσσαλονίκης ορμώμενα 4all (133 καταστήματα) και yes stores (50 καταστήματα), όμως όπως εξηγούν οι άνθρωποι του efood στο flash κατά την πρώτη μας επίσκεψη στο efood local, εδώ το βάρος πέφτει στην συνεχή παραγωγή εντός του καταστήματος των ζεστών σνακ.
Πάνω από 2.000 κωδικοί
Σε ένα κατάστημα περίπου 100 τετραγωνικών μέτρων φιλοξενούνται περίπου 2.000 κωδικοί προϊόντων σούπερ μάρκετ και δεκάδες από καπνικά προϊόντα και μη τυποποιημένων σνακ (σφολιατοειδή, σάντουιτς κ.α.). Όπως εξηγούν οι άνθρωποι του efood οι καταναλωτές στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων έχουν τουλάχιστον δύο επιλογές ενώ στα τρόφιμα έχει γίνει προσπάθεια να καλύπτονται όσο το δυνατόν περισσότερες ανάγκες (προϊόντα χωρίς γλουτένη και λακτόζη, πρωτεϊνούχα κ.α.).
Μία άλλη κατηγορία που είναι ιδιαίτερα ανεπτυγμένη είναι αυτή την κάβας τόσο σε κρασιά όσο και σε πιο αλκοολούχα ποτά. Στόχος είναι να καλύψει ανάγκες τόσο για κατανάλωση στο σπίτι όσο και για επισκέψεις καθώς για την συγκεκριμένη κατηγορία διατίθενται και συσκευασίες δώρου. Εδώ αξίζει να αναφερθεί ότι το συγκεκριμένο κατάστημα (σ.σ. από τον Σεπτέμβρίο) όσο και τα επόμενα που θα ακολουθήσουν θα είναι 24ώρης λειτουργίας.
Στόχος το franchise
Για το επόμενο διάστημα η διοίκηση της efood θα πειραματιστεί τόσο με την προϊοντική γκάμα όσο και με λειτουργικά θέματα που εκτιμάται ότι θα προκύψουν. Σύντομα αναμένεται να ακολουθήσει και ένα δεύτερο κατάστημα στα βόρεια προάστια και στόχος στην συνέχεια, αφού ξεκαθαριστεί ότι το μοντέλο είναι βιώσιμο, είναι να αναπτυχθεί ταχέως μέσω το franchise. Ήδη στην landing page που έχει ανέβει στο διαδίκτυο η εταιρεία δέχεται αιτήσεις από ενδιαφερόμενους για ανάπτυξη καταστήματος.
To branding της νέας αλυσίδας ανέλαβε το γραφεία K2DESIGN ενώ την υλοποίηση του project η εταιρεία Λυκούδης. Το efood local μέχρι στιγμής δεν έχει ανέβει στην πλατφόρμα delivery της efood καθώς οι ιθύνοντες επιθυμούν σε πρώτη φάση να δουν την λειτουργία του σαν κατάστημα γειτονιάς πριν από την επέκταση στην υπηρεσία του delivery.
Πρώτη κίνηση στον όμιλο της Delivery Hero
Για τον όμιλο της Delivery Hero, στον οποίο ανήκει και η efood, είναι η πρώτη κίνηση δημιουργίας τέτοιου είδους σημείου. Ο όμιλος και η efood μπορεί να βρέθηκαν με τα kiosky’s όταν εξαγόρασαν πριν από μία τριετία περίπου τον όμιλο Μούχαλη όμως έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ότι όχι μόνο δεν μεταπώλησαν το brand λιανικής αλλά ενίσχυσαν την παρουσία τους στον κλάδο δημιουργώντας το πρώτο δικό τους σήμα.
Για τo efood είναι η δεύτερη κίνησης να σταθεί και ανταγωνιστικά απέναντι σε συνεργάτες – πελάτες της καθώς είχε προηγηθεί η δημιουργία του efood market που δραστηριοποιείται στην κατηγορία των σούπερ μάρκετ. Μία συνηθισμένη επέκταση για τις εταιρείες delivery διεθνώς είναι αυτή στην κατηγορία των gost ή dark kitchens δηλαδή καταστημάτων παραγωγής φαγητού αποκλειστικά για delivery, κάτι το οποίο δεν αποκλείεται να δούμε και στην Ελλάδα στο μέλλον από κάποιον μεγάλο παίκτη στην αγορά του delivery.