Ανατροπή από τον ΕΦΕΤ: Ακυρώνεται η ανάκληση προϊόντος
Ποτήρι μελαμίνης που αρχικά είχε ανακληθεί από τον ΕΦΕΤ, πλέον μπορεί να χρησιμοποιηθεί κανονικά - Τι λέει η νέα ανακοίνωση
Με ανακοίνωσή του, ο ΕΦΕΤ γνωστοποίησε ότι προχωρά σε ακύρωση ανάκλησης προϊόντος που αφορούσε σε ποτήρι μελαμίνης, σημειώνοντας πως το ποτήρι μπορεί να χρησιμοποιηθεί κανονικά.
Η Περιφερειακή Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας του ΕΦΕΤ, ανακοινώνει ότι με βάση την με αριθμό 28/2024 Απόφαση του Ανώτατου Χημικού Συμβουλίου της ΑΑΔΕ, που αφορά ποτήρι νερού από μελαμίνη χρώματος κόκκινου No 59, το οποίο παράγεται και διανέμεται από την επιχείρηση ΕΒΙΒΑΚ ΑΕ (Θέση Ρουμάνια, Οινόφυτα Βοιωτίας), το προϊόν κρίνεται ως κανονικό (σύμφωνα με τις διατάξεις του ΚΑΝ (ΕΕ) 10/2011).
Έτσι, ανακαλείται το Δελτίο Τύπο της 3η Νοεμβρίου που αφορούσε σε μη συμμορφούμενο ποτήρι νερού. Οι καταναλωτές, οι οποίοι έχουν προμηθευτεί το συγκεκριμένο προϊόν της επιχείρησης ΕΒΙΒΑΚ ΑΕ μπορούν να το χρησιμοποιήσουν.
Πώς μπορεί ο καταναλωτής να κάνει αναφορά/καταγγελία στον ΕΦΕΤ
Κάθε πολίτης (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) έχει δικαίωμα να εκφράσει τις βάσιμες ανησυχίες του για την ορθή λειτουργία/υγιεινή των επιχειρήσεων τροφίμων, την καταλληλότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών και τροφίμων, καθώς και την ορθή επισήμανσή τους.
Όπως μας ενημερώνει ο ΕΦΕΤ, στην προσπάθεια του να διασφαλίσει το δικαίωμα των πολιτών να έχουν πρόσβαση σε ασφαλή τρόφιμα που στην ετικέτα τους παρέχονται οι σωστές πληροφορίες και παράγονται ή διακινούνται από επιχειρήσεις που λειτουργούν σύμφωνα με τις ορθές πρακτικές, έχει αναπτύξει ένα σύστημα αξιολόγησης και διαχείρισης των βάσιμων ανησυχιών που δέχεται, το οποίο περιγράφεται στην «Πολιτική Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών» και έχει δημιουργήσει στην Κεντρική Υπηρεσία του ειδική μονάδα, το «Κέντρο Λήψης Αναφορών».
Οι αναφορές /καταγγελίες μπορούν να υποβληθούν στον ΕΦΕΤ:
- ηλεκτρονικά,
- ταχυδρομικά,
- τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών 11717,
- με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Κέντρο Λήψης Αναφορών ή τα γραφεία των Περιφερειακών Δ/νσεών του