Δίρφυς: Άνοδος 27% του κύκλου Εργασιών της για το πρώτο πεντάμηνο του 2024
Η εταιρία εμφιάλωσης νερού Δίρφυς ΑΕ, εμφανίζει άνοδο του κύκλου εργασιών της κατά 27% στο πρώτο πεντάμηνο του 2024, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς.
Παρόλα αυτά, η ανάπτυξη έρχεται για ακόμη ένα έτος να καλύψει κυρίως το αυξημένο κόστος λειτουργίας παρά να βελτιώσει περαιτέρω τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρίας.
Ο κάτοχος του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της Δίρφυς ΑΕ, κ. Νίκος Σέρρας με αφορμή την πορεία της εταιρίας, σχολιάζει μεταξύ άλλων και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος: «Ο κλάδος του εμφιαλωμένου νερού πλήττεται ιδιαίτερα από την ενεργειακή κρίση και τις συνέπειες αυτής. Οι τιμές όλων των πρώτων υλών, παραμένουν υψηλότερες κατά 20-25% σε σχέση με αυτές πριν την κρίση. Αντίστοιχα το κόστος μεταφοράς, που αποτελεί μία πολύ σημαντική δαπάνη για τις εταιρίες νερού, βρίσκεται επίσης σε υψηλά επίπεδα, με δεδομένο ότι οι τιμές των καυσίμων δεν έχουν ουσιαστικά αποκλιμακωθεί από το 2022 και έπειτα. Η αύξηση των επιτοκίων έχει σχεδόν διπλασιάσει το χρηματοοικονομικό κόστος, βγάζοντας εκτός προϋπολογισμού εταιρίες με δανειακές υποχρεώσεις. Περιττό να αναφέρουμε ότι με τα προσφερόμενα επιτόκια γίνεται απαγορευτική κάθε σκέψη για νέες επενδύσεις, ενώ το κεφάλαιο κίνησης, απαραίτητο για την ανάπτυξη μιας εταιρίας, είναι πλέον πολύ ακριβό. Η πίεση που δέχεται ο κλάδος οδήγησε σε διακοπή της λειτουργίας γνωστών εταιριών εμφιάλωσης νερού που δυστυχώς δεν άντεξαν. Μοναδική εξαίρεση αποτελεί η αποκλιμάκωση στις τιμές του ρεύματος σε επίπεδα σχετικά κοντά με τις τιμές πριν την κρίση».
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Δίρφυς ΑΕ τα τελευταία χρόνια, κατόρθωσε να μειώσει τον υψηλό δανεισμό, να βελτιώσει όλους τους οικονομικούς δείκτες και να πετύχει σημαντική ανάπτυξη κατά 30% το 2022 και 21% το 2023, με τη συνολική ανάπτυξη από το 2016 να ξεπερνάει το 110%. Επίσης, υλοποίησε προγραμματισμένες επενδύσεις ύψους 3,0 εκ. € εν μέσω της ενεργειακής κρίσης του 2022.
Στα σχέδια της Δίρφυς είναι η υλοποίηση νέων επενδύσεων με σκοπό την αναβάθμιση του τελικού προϊόντος, την παραγωγή νέων κωδικών και εν τέλει την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρίας.