Δήμος Θεσσαλονίκης: Ηλεκτρονικά η εξόφληση οφειλών από κλήσεις και τέλη
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης πρόσθεσε στις υπηρεσίες του τη δυνατότητα ηλεκτρονικής εξόφλησης οφειλών από κλήσεις και τέλη
Ένα ακόμα βήμα προς την ψηφιακή εποχή κάνει ο Δήμος Θεσσαλονίκης προσθέτοντας στις υπηρεσίες που παρέχει στους πολίτες τη δυνατότητα να ενημερωθούν για το σύνολο των οφειλών τους προς τον Δήμο από κλήσεις και τέλη και να τις εξοφλήσουν ηλεκτρονικά.
Ακολουθώντας τον σύνδεσμο politis.thessaloniki.gr ο πολίτης εισέρχεται στην ειδική πλατφόρμα του ΟΠΣΕΠ (Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Εξυπηρέτησης του Πολίτη). Κάνοντας κλικ στα «Ειδοποιητήρια» και αφού συνδεθεί με τους κωδικούς taxis, μπορεί να δει αναλυτικά τις οφειλές που έχει προς τον Δήμο, οι οποίες φέρουν κωδικό RF. Με τον τρόπο αυτό μπορεί να τις εξοφλήσει άμεσα και απομακρυσμένα, χωρίς, δηλαδή, να χρειάζεται να επισκεφτεί τις αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες.
Για πρώτη φορά, εξάλλου, έχουν σταλεί με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο περισσότερα από 13.000 ειδοποιητήρια σε πολίτες, με τα οποία ενημερώνονται ότι στο πληροφοριακό σύστημα οικονομικών υπηρεσιών του Δήμου Θεσσαλονίκης έχει αναρτηθεί απόσπασμα βεβαιωτικού καταλόγου για οφειλές προς τον Δήμο Θεσσαλονίκης και παρακαλούνται να εισέλθουν στην πλατφόρμα, προκειμένου να προχωρήσουν στην εξόφλησή τους ή στην άσκηση τυχόν ενδίκων μέσων.
Στην ίδια πλατφόρμα, ο πολίτης μπορεί να δει και να ενημερώσει το προφίλ του, είτε το προσωπικό είτε της επιχείρησής του, έτσι ώστε να λαμβάνει χρήσιμες ενημερώσεις από τον Δήμο.
Σε σχετική δήλωσή του ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης σημειώνει: «Η προσπάθειά μας για έναν ¨έξυπνο¨, λειτουργικό Δήμο προς όφελος των πολιτών με την παροχή νέων ψηφιακών υπηρεσιών συνεχίζεται. Στόχος μας είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός του Δήμου, η απλούστευση των διαδικασιών, ώστε να μπει ένα τέλος στην αναμονή των δημοτών μας στα γκισέ και να καταστεί η δουλειά των υπαλλήλων μας πιο αποδοτική και πιο αποτελεσματική».
Ο Αντιδήμαρχος Ψηφιακής Πολιτικής και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κώστας Βασιλόπουλος υπογράμμισε: «Σχεδιάζουμε και υλοποιούμε την επόμενη ημέρα του Δήμου Θεσσαλονίκης, διαμορφώνουμε το νέο του πρόσωπο, ένα πρόσωπο σύγχρονο και φιλικό προς το δημότη. Εργαζόμαστε μεθοδικά, ώστε να κάνουμε πράξη τη δέσμευσή μας, το σύνολο των υπηρεσιών του Δήμου να προσφέρεται ψηφιακά, βάζοντας τίτλους τέλους σε χρόνιες παθογένειες της διοίκησης που ταλαιπωρούν τους πολίτες».