Διάκριση του Ράλλυ Ακρόπολις και στα Social Media
EKO Ράλλυ Ακρόπολις: Διεθνής Άνοδος και Ρεκόρ Απήχησης στα Social Media για το Εθνικό μας αγώνα.
Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 κατέγραψε εντυπωσιακή άνοδο στη διεθνή προβολή του, σημειώνοντας αξιοσημείωτα αποτελέσματα σε επίπεδο τηλεθέασης και απήχησης στα social media.
Το ενδιαφέρον του κοινού αυξήθηκε κατά 12% σε σύγκριση με το 2023, με θεατές από περισσότερες από 58 χώρες να παρακολουθούν τον αγώνα. Οι χώρες με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση περιλαμβάνουν την Ιαπωνία, την Τουρκία, τη Ρουμανία και φυσικά την Ελλάδα, που είχε ισχυρή τηλεοπτική παρουσία. Σε εθνικό επίπεδο, το Cosmote Sport 5 ανέδειξε τον αγώνα προσφέροντας σημαντικά πολλές ώρες κάλυψης, ενώ η ΕΡΤ κατέγραψε την υψηλότερη τηλεθέαση το Σάββατο, 7 Σεπτεμβρίου, με 570.000 θεατές.
Πέραν της εθνικής προβολής που αποδείχθηκε ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του αγώνα στο συγκεκριμένο τομέα, αξιοσημείωτη είναι και η κατά τόπους διεθνής κάλυψή του, όπως από το TRT και το SSport στην Τουρκία, το TVR 1 στη Ρουμανία και διάφορα κανάλια στην Ιαπωνία που ενίσχυσαν το παγκόσμιο ενδιαφέρον.
Η Ιαπωνία, ειδικότερα, ξεχώρισε καταγράφοντας τη δεύτερη υψηλότερη ακροαματικότητα της χρονιάς, με 890.000 θεατές να παρακολουθούν τον αγώνα. Παράλληλα, η Τουρκία και η Ρουμανία ενίσχυσαν σημαντικά τη δημοτικότητά του, καθώς δελτία ειδήσεων και ρεπορτάζ μεταδόθηκαν ευρέως. Τα διεθνή μέσα ενημέρωσης, όπως το BBC, το Daily Mail, και το Le Figaro, κάλυψαν τις κορυφαίες στιγμές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ενώ η είδηση της νίκης του Thierry Neuville και η έξοδος του Sébastien Ogier, στην τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα που τον άφησε εκτός διεκδίκησης της νίκης, κυριάρχησαν στα πρωτοσέλιδα.
Η απήχηση στα social media υπήρξε εξίσου εντυπωσιακή. Οι προβολές βίντεο στο Facebook αυξήθηκαν κατά 41% σε σχέση με το 2023, με περισσότερα από 2,2 εκατομμύρια βίντεο να παρακολουθούνται από το κοινό. Συνολικά, οι αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έφτασαν τα 22,8 εκατομμύρια σε απήχηση, ενώ οι αλληλεπιδράσεις με το κοινό ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο.
Η κάλυψη του αγώνα είχε παγκόσμιο χαρακτήρα, με πάνω από 1.000 προγράμματα ειδήσεων να κάνουν αναφορές σε διαφορετικές γωνιές του πλανήτη. Ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης, δήλωσε σχετικά: «O εθνικός μας αγώνας είναι μέρος της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και άξιος διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στα πέρατα του κόσμου. Φέτος, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις αποδείχθηκε ξανά ένας από τους πιο επιτυχημένους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA, με την τηλεοπτική και διαδικτυακή του απήχηση να είναι παγκόσμια» και πρόσθεσε:
«Οι 5,1 εκατομμύρια ώρες κάλυψης σε αποκλειστικές μεταδόσεις αποδεικνύουν ότι το ενδιαφέρον για τον αγώνα αυξάνεται συνεχώς, ενισχύοντας τη θέση του στον παγκόσμιο χάρτη του WRC και διευρύνοντας την απήχησή του σε νέες αγορές και θεατές. Αξίζει να τονιστεί πως οι διαδράσεις στα social media ξεπέρασαν τα 11 δισ.! Όλο αυτό μεταφράζεται σε θετικό αντίκτυπο για την Ελλάδα και αποδεικνύει ότι η δυναμική ενός αθλητικού γεγονότος μπορεί και πρέπει να συνδυάζεται με τη διεθνή προβολή της χώρας μας, αλλά και την επικοινωνία καλών πρακτικών για την Οδική Ασφάλεια».