Δες τι συμβαίνει όταν οδηγείς στο όριο ένα βελτιωμένο ημιφορτηγό χωρίς να ξέρεις
Χρειάστηκαν μόλις τρία δευτερόλεπτα και ένας λάθος άνθρωπος στο τιμόνι για να καταστραφεί ένα πολύ δυνατό βελτιωμένο ημιφορτηγό.
Το να είσαι γνωστός στο διαδίκτυο (με πολλούς ακόλουθους), πρώην πρωταθλητής στις πολεμικές τέχνες και stand-up κωμικός δεν σε κάνει αυτόματα και καλό οδηγό. Όμως τα «likes» φέρνουν heats, αυτά περισσότερους θεατές και αυτοί περισσότερα χρήματα. Έτσι ο… καλλιτέχνης κάνει ότι μπορεί για να εντυπωσιάσει το κοινό. Έτσι ο Brendan Peter Schaub αποφάσισε να ασχοληθεί με το αυτοκίνητο, φτιάχνοντας τη δική του εκπομπή στο διαδίκτυο την: Tune Town.
Ο παρουσιαστής νόμιζε ότι με ένα δυνατό αυτοκίνητο είναι εύκολο να παράγει εντυπωσιακές και ωραίες εικόνες. Όμως δεν γίνεται πάντα έτσι. Ο Brendan Peter Schaub το ανακάλυψε με τον άσχημο και επίπονο τρόπο.
Προσπάθησε να κάνει «Donuts» (τις γνωστές σβούρες), που κάνουν για πανηγυρισμό οι οδηγοί αγώνων με ένα βελτιωμένο ανοιχτό ημιφορτηγό. Ο Schaub, πίστεψε πως η δύναμη του ημιφορτηγού Ram και η σαθρή άμμος θα έκαναν την κατάσταση εύκολη αλλά τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν καλά.
Το Ram TRX μπορεί να κάνει πολλά πράγματα, ιδιαίτερα σε κίνηση εκτός δρόμου. Βλέποντας το νέο βίντεο από τον Brendan Schaub, τα donuts στην έρημο μπορεί να μην είναι ένα από αυτά. Μόνο δευτερόλεπτα μετά την απόπειρα, το ελαφρύ φορτηγό αναποδογυρίζει και ο οδηγός αναγκάζεται να σκαρφαλώσει για να βγει από την κατεστραμμένη πλέον καμπίνα του.
Αν δεν το γνωρίζεις σου θυμίζω, πως το Ram TRX δεν πωλείται στην Ευρώπη. Πρόκειται για ένα μεγάλο υπερβολικά δυνατό μοντέλο το κορυφαίο της μάρκας Dodge/Ram. Για την κίνηση φροντίζει ένα Hemi, μοτέρ απόδοσης 702 ίππων. Φορά ελαστικά 35 ιντσών και η ανάρτησή του είναι η πολύ καλή Bilstein Black Hawk e2 για εκτός δρόμου κίνηση.
Ο συγκεκριμένος αστέρας του διαδικτύου, θεώρησε πως έπρεπε να ξεχωρίζει και τοποθέτησε μεγαλύτερα ελαστικά και ψηλότερες αναρτήσεις και βελτίωσε τον κινητήρα ώστε να αποδίδει 1002 ίππους, βελτιώσεις τις οποίες φυσικά δεν γνώριζε πώς να τα χρησιμοποιήσει.
Ο Schaub οδήγησε ως το Johnson Valley της Καλιφόρνια και ξεπέρασε τα όριά του. Πριν από τα αποτυχημένα donut και την καταστροφή κατάφερε να κολλήσει στην άμμο. Φυσικά ως απλός… δημιουργός περιεχομένου δεν πήγε προετοιμασμένος, αλλά ούτε είχε κάποιον με γνώση της εκτός δρόμου οδήγησης να τον βοηθήσει. Χωρίς εξοπλισμό ταλαιπωρήθηκε αρκετά, ώσπου τον έσωσε ένας κανονικός οδηγός off road με τα κατάλληλα εργαλεία. Μάλιστα κορόιδεψε και το στυλ του.
Μετά αποφάσισε να δοκιμάσει να κάνει «ντόνατς» για να μπορέσει να έχει ένα ωραίο βίντεο για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αρχικά σε σκληρό τερέν έκανε μερικές «σβούρες» και φυσικά η εμπιστοσύνη στον εαυτό του μεγάλωσε. Λίγο αργότερα τόλμησε το ίδιο και σε μαλακό τερέν Η άμμος εκεί, αύξησε τον κίνδυνο, καθώς τα ελαστικά έσκαψαν αυλάκια με αποτέλεσμα να αναποδογυρίσουν το φορτηγό. Ο Schaub επίσης νόμιζε πως έβγαλε το Traction Control αλλά δεν το έκανε. Έτσι το Ram δεν γλιστρούσε, όπως εκείνος ήθελε, αλλά πάλευε να "βρει" πρόσφυση. Όταν την "βρήκε" το αυτοκίνητο αναποδογύρισε, χωρίς μεγάλη ταχύτητα.
Η κατάληξη ήταν ένα χτύπημα στο κεφάλι από τον πλευρικό αερόσακο κουρτίνας, διάσειση και ένα χτυπημένο χέρι. Ευτυχώς μπόρεσε να βγει μόνος του από το κατεστραμμένο ημιφορτηγό του. Για να μεγαλώσει ο τραυματισμός του… εγώ του, η αυτόματη κλήση SOS του αυτοκινήτου… αποτυγχάνει. Στο βίντεο, μπορείτε να ακούσετε ότι το σύστημα εντόπισε το άνοιγμα του αερόσακου και ξεκίνησε την κλήση. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, μπορείτε να ακούσετε το σύστημα να λέει: «Η κλήση SOS δεν ήταν επιτυχής».
Η οδήγηση ενός TRX είναι διασκεδαστική. Το να κάνεις ντόνατς στην έρημο δίνει έντονες εικόνες και φαίνεται εύκολο όταν τα κάνει κάποιος που γνωρίζει… Ο Schaub βίωσε μια συγκίνηση για περίπου τρία δευτερόλεπτα και τώρα ασχολείται με το πώς θα εισπράξει χρήματα από την ασφάλειά του (κάτι όχι εύκολο) και πως θα επισκευάσει (ή θα πουλήσει) ένα κατεστραμμένο TRX.
Φυσικά στον «βωμό» των likes δημοσιοποίησε το ρεζιλίκι του, με αρκετά απολογητικό τρόπο. Ευτυχώς για να δείξει τι δεν πρέπει να κάνεις.
Κυρίες και κύριοι masters των social media, το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο ο ήχος του κινητήρα, οι οθόνες, και άλλα εμφανισιακά χαρακτηριστικά. Θέλει σεβασμό και γνώσεις. Αν δεν τις έχετε κάνετε ένα unboxing, μία δοκιμή εστιατορίου, αρώματος ή κρύου καφέ.