ΔΕΔΔΗΕ Αποζημίωση: Άνοιξε η πλατφόρμα για όσους έμειναν χωρίς ρεύμα στον χιονιά αλλά με ηλεκτρονικό αδιέξοδο για τους πληγέντες
Οι καταναλωτές που έχουν υποστεί βλάβη σε κάποια συσκευή μπορούν να υποβάλλουν αίτηση στον ΔΕΔΔΗΕ είτε μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας είτε σε κάποιο κατάστημα του φορέα. Τουλάχιστον για αυτό ενημερώνονται καθώς. Δεν υπάρχει η τελική πληροφορία για το που αποστέλλονται οι αιτήσεις, τα τηλέφωνα δεν λειτουργούν, η ηλεκτρονική αποστολή δεν περιλαμβάνει συννημένα για να στείλεις τις αιτήσεις.
Κατά τα άλλα σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, μετά από συνεργασία και έγκριση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (ΡΑΕ), θεσπίσθηκε διαδικασία βάσει της οποίας χορηγείται χρηματικό ποσό σε Καταναλωτές που έχουν υποστεί βλάβη ηλεκτρικών συσκευών τους, εξαιτίας τυχαίας διακοπής του ουδετέρου αγωγού του εναερίου ή υπογείου δικτύου Χαμηλής Τάσης.
Η χορήγηση του χρηματικού ποσού, το οποίο ανέρχεται κατά μέγιστο στα 600 € ανεξαρτήτως τύπου παροχής (σε εφαρμογή από 03/05/2020 της Απόφασης 1151Α/2019 της ΡΑΕ), θα πραγματοποιείται εφόσον συντρέχουν ταυτοχρόνως οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
Ο Καταναλωτής ενημερώσει το συντομότερο δυνατόν τον ΔΕΔΔΗΕ για το συγκεκριμένο συμβάν (βλάβες ηλεκτρικών συσκευών), υποβάλλοντας σχετική αίτηση αποζημίωσης κατά το δυνατόν εντός της ίδιας ημέρας ή εντός των δέκα (10) επόμενων εργάσιμων ημερών από το συμβάν.
Ο ΔΕΔΔΗΕ θα αποφασίζει επί των αιτήσεων Καταναλωτών εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την υποβολή τους, προστιθέμενου του χρόνου τυχόν καθυστέρησης από πλευράς Καταναλωτή για την υποβολή στοιχείων που του ζητούνται. Ο ΔΕΔΔΗΕ θα καταβάλλει το χρηματικό ποσό, στην περίπτωση αποδοχής της αίτησης, εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης.
Διαβάστε περισσότερα στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ
Σκρέκας: Εκτός από τις συσκευές θα δοθούν αποζημιώσεις σε όσους έμειναν στο σκοτάδι πάνω από 24 ώρες
Για τα προβλήματα που προκάλεσε η κακοκαιρία «Ελπίδα» και τις διακοπές ρεύματος, το ενδεχόμενο αποζημίωσης όσων επλήγησαν αλλά και τις επιδοτήσεις για τους λογαριασμούς ρεύματος και φυσικού αερίου μίλησε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Σκρέκας, στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Πρωινοί Τύποι».
Δεν μπορεί κανείς να πει ότι όλα πήγαν τέλεια όταν νοικοκυριά έμειναν χωρίς ρεύμα για μέρες, από το πέρασμα της κακοκαιρίας, σημείωσε ο κ. Σκρέκας, ο οποίος ανέφερε ότι ο ΔΕΔΔΗΕ και ο μηχανισμός του προσπαθεί να βελτιωθεί. Τόνισε ότι γίνονται έργα υποδομής και ξεκινά μια γιγαντιαία προσπάθεια για την υπογειοποίηση καλωδίων της ΔΕΗ
Σχετικά με τις αποζημιώσεις ο κ. Σκρέκας ανέφερε ότι για τις οικιακές συσκευές που υπέστησαν ζημιές από τις διακοπές ρεύματος έχει ανοίξει ήδη η ηλεκτρονική πλατφόρμα για να υποβάλουν τα στοιχεία τους οι δικαιούχοι και για να δηλώσουν την ζημιά.
Παράλληλα, πρόσθεσε ότι θα αποζημιωθούν αυτοί που έμειναν χωρίς ρεύμα για πάνω από 24 ώρες, ωστόσο δεν θέλησε να αναφερθεί στα ποσά που σχεδιάζεται να δοθούν.
Υπογράμμισε ακόμα ότι ο ΔΕΔΔΗΕ έχει ξεκινήσει την εγκατάσταση 4 εκατομμυρίων έξυπνων μετρητών κάτι που όπως είπε θα βοηθήσει ώστε να γνωρίζουν οι τεχνικοί που ακριβώς υπάρχει βλάβη.