COSMOTE: Τίτλοι τέλους για την εταιρεία. Συγχωνεύεται με τον ΟΤΕ
Το πράσινο φως για την συγχώνευση του ΟΤΕ με την COSMOTE , με απορρόφηση της δεύτερης από τον πρώτο, έδωσαν το πρωί της Δευτέρας οι αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Ανάπτυξης . Πρόκειται για μία από τις τελευταίες σημαντικές κινήσεις που φέρουν την σφραγίδα του Μιχάλη Τσαμάζ πριν την αποχώρηση του από τον οργανισμό.
Υπενθυμίζεται ότι η συγχώνευση έχει εγκριθεί τον περασμένο Οκτώβριο από τα Διοικητικά Συμβούλια των δύο εταιρειών. Όπως είχε επισημάνει τότε η διοίκηση του ΟΤΕ, υπό τον Μιχάλη Τσαμάζ, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο, μέσω της συγχώνευσης επιτυγχάνεται η απλοποίηση και βελτιστοποίηση των λειτουργιών του Ομίλου, καθώς και η αποτελεσματικότερη διοικητική οργάνωση.
Παράλληλα είχε σημειωθεί ότι η απορρόφηση δεν αναμένεται να έχει επίπτωση στα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου, καθώς η Cosmote ενοποιείται πλήρως στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις του.
Η ιστορία της Cosmote
O όμιλος ΟΤΕ αν και εισήλθε τρίτος στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας κατάφερε με την Cosmote να γίνει σε σχετικά σύντομο διάστημα ο μεγαλύτερος παίκτης και στον συγκεκριμένο τομέα. Η εταιρεία κινητής του συστάθηκε ως Κυψελοειδές Λειτουργικό Σύστημα Κινητών Τηλεπικοινωνιών Α.Ε. τον Οκτώβριο του 1997. Τον Απρίλιο του 1998 προστίθεται η Cosmote ως διακριτικός τίτλος, όνομα που ξεκίνησε και τυπικά την εμπορική λειτουργία ένα χρόνο μετά.
Τον Ιούλιο του 1999 η εταιρεία μετατράπηκε στην Cosmote Κινητές Τηλεπικοινωνίες Α.Ε. την επωνυμία που διατηρεί έως σήμερα και μέχρι την διαγραφή της από το ΓΕΜΗ το επόμενο διάστημα μετά από την απορρόφηση από την εταιρεία ΟΤΕ. Στα τέλη του 1999 η Cosmote θα έσπαγε το φράγμα του 1 εκατ. χρηστών.
Κομβικής σημασίας ήταν η επέκταση της εκτός Ελλάδας με την απόκτηση της Globul στην Βουλγαρία και της Cosmofon στην ΠΓΔΜ το 2005. Ένα χρόνο αργότερα θα πραγματοποιούσε την εξαγορά της αλυσίδας ΓΕΡΜΑΝΟΣ κίνηση η οποία θα άλλαζε τις ισορροπίες τόσο στην Ελλάδα όσο και στις βαλκανικές αγορές όπου είχε παρουσία η αλυσίδα.
Το σήμα Cosmote, ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα στην ελληνική αγορά, τον Οκτώβριο του 2015 έγινε - και παραμένει ακόμη και σήμερα - το βασικό brand του ομίλου OTE. Η συγχώνευση με την ΟΤΕ σε εταιρικό επίπεδο δεν θα επηρεάσει σε τίποτα το σήμα της Cosmote.