Coffee Berry: Διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων σε Ελλάδα και εξωτερικό
Η εταιρεία εφαρμόζει πλέον ένα νέο ευέλικτο επιχειρηματικό μοντέλο συνεργασίας, βάσει του οποίου η αρχική επένδυση υποστηρίζεται από την Coffee Berry, με μακροχρόνιους διακανονισμούς, ώστε μέρος αυτής να αποπληρώνεται με την εξέλιξη των ετών.
Χρονιά ορόσημο για την ανάπτυξη του δικτύου της σε Ελλάδα και εξωτερικό αποτελεί το 2024 για την Coffee Berry. Σύμφωνα με όσα ανέφερε εχθές ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Χάρης Γρυπάρης κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για την παρουσίαση της νέας πρότασης συνεργασίας franchise, η Coffee Berry αναπτύσσεται με υγιή τρόπο, έχοντας πάντα στο επίκεντρο τους συνεργάτες της, αποτελώντας ένα ολοκληρωμένο και δυναμικό street-café franchise concept. Η εταιρεία εφαρμόζει πλέον ένα νέο ευέλικτο επιχειρηματικό μοντέλο συνεργασίας, βάσει του οποίου η αρχική επένδυση υποστηρίζεται από την Coffee Berry, με μακροχρόνιους διακανονισμούς, ώστε μέρος αυτής να αποπληρώνεται με την εξέλιξη των ετών, μέσα από τη λειτουργική δραστηριότητα του καταστήματος.
«Η φετινή χρονιά σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την ανάπτυξη του δικτύου μας», ανέφερε από την πλευρά του ο Εμπορικός Διευθυντής Νίκος Χατζηγεωργίου. «Με επίκεντρο την νέα πρόταση συνεργασίας υποστηρίζουμε έμπρακτα νέους επιχειρηματίες. Με στόχο τη συνεχόμενη, εντατική ανάπτυξη εντός και εκτός Ελλάδας προσδοκούμε σε νέες συνεργασίες έτσι ώστε να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε με υγιή τρόπο και ταχείς ρυθμούς», σημείωσε.
Εστιάζοντας στις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει η εταιρεία στο πλαίσιο στήριξης των συνεργατών της μέσα στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον που δραστηριοποιούνται, ο κ. Χατζηγεωργίου επεσήμανε ότι στόχος της Coffee Berry για το 2024 είναι η ενίσχυση της κερδοφορίας του δικτύου καταστημάτων της. Στο πλαίσιο αυτό, από τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους η εταιρεία μείωσε τις τιμές των ειδών που εμπορεύεται προς το δίκτυο συνεργατών της μεσοσταθμικά κατά 6%. «Αυτό το ποσοστό είναι πολύ μεγαλύτερο αν αναλογιστούμε ότι μέχρι και σήμερα δεν έχουμε μεταφέρει καμία αύξηση σε πρώτη ύλη στους συνεργάτες μας. Έχουμε απορροφήσει πλήρως όλες τις αυξήσεις», ανέφερε ο κ. Χατζηγεωργίου. Όλο αυτό ήταν μέρος του επενδυτικού πλάνου που υλοποίησε εφέτος και συνεχίζει να υλοποιεί η εταιρεία. Συγκεκριμένα, το 2024 οι επενδύσεις της εταιρείας σε μειώσεις τιμών και στήριξη των συνεργατών της ξεπέρασαν το ποσό των 500.000 ευρώ.
Αναφορικά με τις πωλήσεις της εταιρείας τη φετινή χρονιά, εκτιμάται ότι θα κινηθούν ανοδικά σε ποσοστό υψηλό μονοψήφιο. Σήμερα η αλυσίδα αριθμεί 220 καταστήματα (όλα franchise) σε Ελλάδα και εξωτερικό. Διαθέτει 130 καταστήματα σε Ελλάδα, 83 στην Κύπρο, 7 στην Αίγυπτο, 1 στο Ριάντ, 1 στην Στουτγκάρδη. Τον επόμενο μήνα ένα νέο κατάστημα θα λειτουργήσει στο Μαρόκο, ενώ διερευνώνται και άλλες διεθνείς αγορές. Σύμφωνα με τη διοίκηση, επόμενοι σταθμοί θα είναι το Κουβέιτ και η Ρουμανία όπου θα δημιουργηθούν καταστήματα εντός του 2025. Επίσης ενδιαφέρον υπάρχει και για την Αμερική, μια αγορά στην οποία η εταιρεία επιθυμεί να αποκτήσει παρουσία.
Μαζί με την ανάπτυξη των καταστημάτων, αυξάνεται με ταχύτατους ρυθμούς και η παραγωγική ικανότητα του εργοστασίου επεξεργασίας καφέ στη βιομηχανική περιοχή του Κορωπίου, προκειμένου να καλύψει τη ζήτηση του δικτύου εντός και εκτός Ελλάδος. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία προχωρά σε νέα επένδυση που αναμένεται να ξεπεράσει τα 10 εκατ. ευρώ. Συγκεκριμένα, σε γειτονικό ακίνητο αναμένεται να ολοκληρωθεί τον επόμενο χρόνο νέα ιδιόκτητη παραγωγική μονάδα.
Σημειώνεται ότι το πρώτο κατάστημα franchise της Coffee Berry δημιουργήθηκε το 2016, ωστόσο η ιστορία της εταιρείας ξεκινά 21 χρόνια πριν. Το 2003 δημιουργήθηκε η Grand, εταιρεία χονδρικής πώλησης καφέ στην Ελλάδα, στην οποία ανήκει η Coffee Berry. Η εμπειρία και η τεχνογνωσία που αποκτήθηκε όλα αυτά τα χρόνια, ήταν ο καταλυτικός παράγοντας που οδήγησε στη γέννηση της ιδέας για τη δημιουργία της Coffee Berry. Από το 2016 η Coffee Berry επεκτείνεται συνεχώς. Με δυναμική και οργανική ανάπτυξη, κάθε χρόνο κατακτά νέες αγορές, σε διεθνές επίπεδο έχοντας ήδη παρουσία σε 5 χώρες.