Coca-Cola: Λανσάρει νέα γεύση ειδικά για gamers
![Caption Caption](https://flashgr.cachefly.net/portal-img/art_featured/7/coca-cola-ultimate.jpg)
Coca-Cola: Μετά την περσινή Coca-Cola Byte, που διαφημιζόταν ως αναψυκτικό με γεύση… pixels, ο κολοσσός των αναψυκτικών θα κυκλοφορήσει την Coca-Cola Ultimate σε συνεργασία με τη Riot Games, την εταιρεία πίσω από το δημοφιλές video game «League of Legends».
Η Ultimate θα είναι διαθέσιμη από τις 12 Ιουνίου και για περιορισμένο χρονικό διάστημα στις ΗΠΑ και τον Καναδά σε κανονική και zero εκδοχή, ενώ ήδη από αυτή την εβδομάδα θα κυκλοφορήσει στον υπόλοιπο κόσμο, μόνο σε zero εκδοχή.
https://youtu.be/ivrLlJROp4Y
Άλλες παράξενες «γεύσεις» που έχει λανσάρει τα τελευταία χρόνια η Coca-Cola είναι η Starlight (εμπνευσμένη από το Διάστημα) και η Dreamworld (γεύση… ονείρων). Τι συμβαίνει όμως πραγματικά με αυτές τις γεύσεις; Πώς μπορεί κανείς να δώσει αυτή τη διάσταση σε έννοιες όπως τα όνειρα ή τα video games;
«Δεν θα απαντήσουμε ποτέ ευθέως σε αυτό το ερώτημα», δηλώνει η Οάνα Βλαντ, επικεφαλής παγκόσμιας στρατηγικής της Coca-Cola. «Είναι γεύσεις-μυστήρια». Αλλά σε τελική ανάλυση, η γεύση πρέπει να θυμίζει Coca-Cola. «Το προφίλ της γεύσης είναι πάντα 85-90% Coke. Και το υπόλοιπο 10-15% είναι κάτι αναπάντεχο».
Η Coca-Cola και η Riot Games είχαν συνεργαστεί για πρώτη φορά την περίοδο 2014-2016 και πέρυσι ανακοίνωσαν νέα πολυετή συνεργασία. Η νέα γεύση Ultimate συνδέεται με το παιχνίδι «League of Legends» τόσο στο σχεδιασμό της συσκευασίας όσο μέσω κάποιων ειδικών Bitmoji αντιδράσεων που μπορούν να κερδίσουν οι παίκτες μέσα στο παιχνίδι. Ενώ ένας κωδικός QR στη συσκευασία οδηγεί σε ένα Ultimate φίλτρο για το Instagram.