Coca Cola HBC: Τον Σεπτέμβριο στο Εφετείο για το πρόστιμο των 10,3 εκατ. ευρώ
Το πρόστιμο που επιβλήθηκε από την Επιτροπή Ανταγωνισμού το 2022 αφορούσε σε παράνομες πρακτικές για αποκλεισμό ανταγωνιστών στην αγορά της Ρόδου και των Δωδεκανήσων.
Σε κάτι περισσότερο από έναν μήνα, στις 26 Σεπτεμβρίου έχει οριστεί η ακρόαση της προσφυγής της Coca- Cola HBC Greece για το πρόστιμο των 10,3 εκατ. ευρώ που επέβαλε στην εταιρεία αναψυκτικών η Επιτροπή Ανταγωνισμού. Το πρόστιμο το οποίο έχει πληρώσει η εταιρεία από τον περσινό Μάιο αφορά σε παράνομες πρακτικές για αποκλεισμό ανταγωνιστών στην αγορά της Ρόδου και των Δωδεκανήσων.
Το παραπάνω έγινε γνωστό σήμερα το πρωί με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών μεγεθών του ομίλου για το πρώτο εξάμηνο του 2024 όπου στο σύνολο των αγορών που δραστηριοποιείται εμφάνισε μικρή αύξηση των πωλήσεων και μείωση των κερδών σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2023.
Μικρή αύξηση πωλήσεων στην Ελλάδα
Σε ότι αφορά στην ελληνική αγορά τις καλύτερες επιδόσεις εμφάνισαν τα εμφιαλωμένα νερά του ομίλου (κυρίως το Αύρα) και από τα ανθρακούχα αναψυκτικά η Coca Cola Zero. Όπως αναφέρεται στον απολογισμό του εξαμήνου οι πωλήσεις, οι οποίες αυξήθηκαν στην χώρα μας κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, υποβοηθήκαν από την χρονική στιγμή του Πάσχα αλλά και την θερινή περίοδο που λόγω υψηλών θερμοκρασιών ξεκίνησε νωρίτερα φέτος.
Αξίζει να αναφερθεί ότι το πρώτο εξάμηνο του 2024, το Three Cents, που εξαγόρασε πριν από μία διετία από τους Έλληνες δημιουργούς του η Coca Cola, επεκτάθηκε σε εννέα ακόμη χώρες όπου έχει παρουσία η πολυεθνική.
Με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών μεγεθών του ομίλου για το πρώτο εξάμηνο ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε: "Ήταν ένα ισχυρό πρώτο εξάμηνο, παρά το απαιτητικό περιβάλλον σε αρκετές από τις αγορές μας. Η εστιασμένη υλοποίηση των πρωτοβουλιών μας σε σχέση με το χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης οδήγησε σε αύξηση των εσόδων από πωλήσεις κατά 13,6% σε οργανική βάση. Υποστηριζόμενοι από τις συστηματικές και στοχευμένες επενδύσεις μας, επιτύχαμε αύξηση του όγκου πωλήσεων σε οργανική βάση σε καθεμία από τις κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητας –τα ανθρακούχα αναψυκτικά, τα ποτά ενέργειας και τον καφέ– και αυξήσαμε περαιτέρω το μερίδιο αγοράς μας σε αξία στα έτοιμα προς κατανάλωση, μη αλκοολούχα, αναψυκτικά.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τις ομάδες μας, μαζί και τους πελάτες, τους προμηθευτές και τους εταίρους μας, για τη συνεργασία τους καθώς και το πάθος τους για την από κοινού επίτευξη ανάπτυξης. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω ιδιαίτερα την ομάδα της The Coca-Cola Company, με την οποία συνεργαζόμαστε στενά σε όλες τις αγορές μας, με ευελιξία και ταχύτητα, προσαρμοζόμενοι στις μεταβαλλόμενες τάσεις των τοπικών αγορών.
Οι ομάδες μας συνεχίζουν να εκτελούν άριστα το πλάνο ενεργειών μας στην αγορά, δημιουργώντας από κοινού αξία με τους πελάτες μας, αξιοποιώντας τις εξειδικευμένες δυνατότητές μας, καθώς και την ισχύ του χαρτοφυλακίου προϊόντων 24/7 κατανάλωσης. Παρόλο που αναγνωρίζουμε τις μακροοικονομικές και γεωπολιτικές προκλήσεις και την αυξημένη αβεβαιότητα σε σχέση με το καταναλωτικό περιβάλλον, αναβαθμίζουμε τις χρηματοοικονομικές μας κατευθύνσεις για το έτος, αντικατοπτρίζοντας τις ισχυρές επιδόσεις του πρώτου εξαμήνου και την προσδοκία ότι μπορούμε να συνεχίσουμε τη θετική πορεία μας στην αγορά."