Χατζηγεωργίου: Στα 850 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις μέσω Skroutz το 2024. Τι αλλάζει
Συνεχίζει να κινείται έντονα ανοδικά το Skroutz σύμφωνα με όσα ανέφερε σε ανάρτηση του ο συνιδρυτής και CEO της εταιρείας Γιώργος Χατζηγεωργίου καθιστώντας αδιαμφισβήτητο ηγέτη στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα. Είναι χαρακτηριστικό ότι η ακαθάριστη αξία εμπορευμάτων (GMV) που διακινήθηκαν το 2023 μέσα από το marketplace διαμορφώθηκε σε 575 εκατ. ευρώ αυξημένη κατά 60% σε σχέση με την περασμένη χρονιά. Ενδιαφέρον έχει ότι σύμφωνα με την εκτίμηση για φέτος το GMV αναμένεται να εκτοξευθεί στα 850 εκατ. ευρώ.
Αξιοσημείωτο είναι ότι το 2023 έκλεισε με 2 εκατομμύρια ενεργούς αγοραστές και πάνω από 300.000 χρήστες της υπηρεσίας Plus. Αυτοί που εμπορεύτηκαν προϊόντα μέσα από το marketplace υπερδιπλασιάστηκαν και ξεπέρασαν τους 8.700 ενώ οι ενεργοί χρήστες των εφαρμογών iOS και Android έφτασαν τους 1,3 εκατομμύρια.
Σε ότι αφορά τις παραδόσεις ο κ. Χατζηγεωργίου ανέφερε ότι το 25% των παραγγελιών ήταν στην κατηγορία express με παράδοση την επόμενη ημέρα και την επιτυχία των παραδόσεων να κυμαίνεται στα επίπεδα του 90%. Αξίζει να σημειωθεί ότι μία στις τέσσερις παραδόσεις πραγματοποιήθηκε σε θυρίδα Skroutz Point με το 2023 να κλείνει με εγκατεστημένα 1800 Skroutz Point σε 1500 σημεία.
Επέκταση σε γειτονικές αγορές
Η πρώτη χρονιά εξόδου στην αγορά της Ευρώπης στέφθηκε επιτυχία καθώς η εταιρεία διεκπεραίωσε περισσότερες από 10.000 παραγγελίες. Όπως σημειώνει ο κ. Χατζηγεωργίου φέτος θα εξεταστεί η περαιτέρω εξάπλωση (σ.σ. μέχρι στιγμής ήταν κυρίως σε χώρες της ζώνης του ευρώ) και ιδιαίτερα σε γειτονικές χώρες όπου η δημιουργία logistics έχει νόημα, ξεκαθάρισε ο CEO του Skroutz.
H φετινή χρονιά θα χαρακτηριστεί και από την ταχεία επέκταση των Skroutz Point καθώς αναμένεται να τοποθετηθούν 2.000 θυρίδες, ουσιαστικά διπλασιάζοντας το δυναμικό ενώ το βάρος θα πέσει και στην ανάπτυξη του «πορτοφολιού» κάτι που αναμένεται να αναπτύξει σημαντικά την υπηρεσία Skoop by Skroutz η οποία λανσάρεται αυτό το διάστημα και αφορά την αγοραπωλησία προϊόντων μέσω χρηστών.
Τέλος ως προς τους εμπόρους – συνεργάτες το βάρος θα δοθεί στην παροχή της δυνατότητας αξιοποίησης της των αποθηκών της Skroutz κάτι που θα τους παρέχει την δυνατότητα να αυξήσουν τα αποθέματα τους ενώ κινήσεις αναμένονται και στην κεφαλαιακή τους ενίσχυση από την εταιρεία.