CDC: Παραδοχή αποτυχίας - Δεν αντιμετωπίσαμε έγκαιρα την πανδημία - Τα λάθη που έγιναν
CDC: Οι αλλαγές δρομολογούνται σε μια προσπάθεια να εκσυγχρονίσουν τον οργανισμό και να αποκαταστήσουν τη φήμη του μετά την έντονη κριτική που δέχθηκαν για τους χειρισμούς τους στην πανδημία του κορονοϊού αλλά και πιο πρόσφατα, για την ευλογιά των πιθήκων.
Την Τετάρτη, η διευθύντρια του CDC Rochelle Walensky μοιράστηκε με την ηγεσία και το προσωπικό του CDC μια σειρά αλλαγών που αποσκοπούν στη «μεταμόρφωση» του οργανισμού και της εργασιακής του κουλτούρας, βελτιώνοντας τον τρόπο με τον οποίο ο οργανισμός μοιράζεται πληροφορίες, αναπτύσσει οδηγίες για τη δημόσια υγεία και επικοινωνεί με το αμερικανικό κοινό.
«Εδώ και 75 χρόνια, το CDC και η δημόσια υγεία προετοιμάζονται για τον κορονοϊό, και στη μεγάλη μας στιγμή, οι επιδόσεις μας δεν ανταποκρίθηκαν αξιόπιστα στις προσδοκίες», ανέφερε η Walensky σε δήλωσή της. «Ως μακροχρόνιος θαυμαστής αυτής της υπηρεσίας και υπέρμαχος της δημόσιας υγείας, θέλω όλοι μας να τα πάμε καλύτερα».
Η αναδιάρθρωση του CDC ακολουθεί δύο αξιολογήσεις που διενεργήθηκαν τους τελευταίους μήνες, μία από τον υπάλληλο της Διοίκησης Πόρων και Υπηρεσιών Υγείας, Jim Macrae, σχετικά με την αντιμετώπιση της πανδημίας από το CDC και μία άλλη από την προσωπάρχη του CDC, Sherri Berger, σχετικά με τις λειτουργίες του οργανισμού.
https://www.youtube.com/watch?v=QJIEw6b63AQ&feature=emb_title
Οι αναθεωρήσεις κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι «οι παραδοσιακές επιστημονικές και επικοινωνιακές διαδικασίες δεν ήταν επαρκείς για την αποτελεσματική αντιμετώπιση μιας κρίσης του μεγέθους και της έκτασης της πανδημίας COVID-19», σύμφωνα με ανακοίνωση του οργανισμού.
Τα λάθη που έγιναν
Η επανεξέταση του Macrae, η οποία περιελάμβανε 120 συνεντεύξεις με στελέχη του CDC και άτομα εκτός του οργανισμού, συνέστησε μια σειρά βελτιώσεων, συμπεριλαμβανομένης της ταχύτερης δημοσιοποίησης επιστημονικών ευρημάτων και δεδομένων για τη βελτίωση της διαφάνειας, της μετάφρασης της επιστήμης σε πρακτική και εύληπτη πολιτική, της βελτίωσης της επικοινωνίας με το κοινό, της καλύτερης συνεργασίας με άλλους οργανισμούς και εταίρους στον τομέα της δημόσιας υγείας, καθώς και της κατάρτισης και της παροχής κινήτρων στο εργατικό δυναμικό του οργανισμού ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης για τη δημόσια υγεία.
Υπάρχει συναίνεση στο CDC ότι «χρειάζεται να κάνει κάποιες αλλαγές για τον τρόπο επικοινωνίας και λειτουργίας του - να είναι ταχύτερο, να είναι πιο σβέλτο, να χρησιμοποιεί πιο απλή γλώσσα», δήλωσε αξιωματούχος του CDC, στον οποίο παραχωρήθηκε ανωνυμία για να συζητήσει τις αλλαγές πριν από την ανακοίνωσή τους.
«Οι άνθρωποι εργάζονται απίστευτα, απίστευτα σκληρά και νοιάζονται βαθιά για την προσπάθεια να διασφαλίσουν ότι ο αμερικανικός λαός έχει τις σωστές πληροφορίες», δήλωσε ο αξιωματούχος, σύμφωνα με την αμερικανική έκδοση του Politico. «Ίσως ο τρόπος με τον οποίο ήταν δομημένη ένα μεγάλο μέρος της απάντησης [έναντι του Covid-19] και ορισμένα από τα κίνητρα που έχουν οι άνθρωποι εδώ, απλά δεν είναι σωστά ευθυγραμμισμένα ώστε να δοθεί πραγματικά έμφαση στην γρήγορη παροχή πληροφοριών στους ανθρώπους και στο πώς αυτές οι πληροφορίες μπορούν να ωφελήσουν την υγεία των Αμερικανών».
Το CDC δέχεται έντονες πιέσεις από Αμερικανούς όλων των πολιτικών τάσεων από τις πρώτες ημέρες της πανδημίας.
Έχει αποκρούσει μια σειρά από κατηγορίες κατά τη διάρκεια της κρίσης, από το να βάζει την πολιτική πάνω από τον όρκο του να «ακολουθεί την επιστήμη», μέχρι το να κάνει αδέξια τα μηνύματα και να θέτει σε κίνδυνο τις ζωές των Αμερικανών καθώς οι περιορισμοί για την πανδημία έχουν χαλαρώσει.
Καθώς οι αξιωματούχοι δημόσιας υγείας δέχθηκαν επιθέσεις σε όλη τη χώρα, το ίδιο συνέβη και με την εξουσία της υπηρεσίας να εφαρμόζει μέτρα έναντι του κορονοϊού. Οι επικριτές από τη μία πλευρά κατηγορούσαν την υπηρεσία για ομοσπονδιακή υπερβολή και οι επικριτές από την άλλη κατηγορούσαν την υπηρεσία ότι δεν έκανε αρκετά.