Αυτά είναι τα social media που χρησιμοποιούν οι έφηβοι
Social media: Μια νέα έκθεση του Κέντρου Ερευνών Pew, στην Αμερική απαντά στο ποιά μέσα επιλέγουν τα παιδιά ηλικίας 13-17 ετών.
Η έρευνα διεξήχθη τον Απρίλιο και τον Μάιο σε 1.300 Αμερικανούς σχετικά με τη χρήση ψηφιακών μέσων εστιάζοντας στο ποια είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούν περισσότερο.
Όπως διαπίστωσε το Pew οι νεαροί χρήστες εγκαταλείπουν τις μέχρι τώρα δημοφιλείς πλατφόρμες. Το YouTube ωστόσο, παρόλο που είναι μία από τις παλαιότερες πλατφόρμες της έρευνας, 17 ετών παρακαλώ, φαίνεται να είναι σταθερά το πιο αγαπητό.
Το 95% το έχει χρησιμοποιήσει τουλάχιστον μία φορά, το ένα πέμπτο το χρησιμοποιεί "σχεδόν συνεχώς" και το 77% χρησιμοποιεί την εφαρμογή καθημερινά.
Όταν η Pew έκανε την τελευταία δημοσκόπηση σε εφήβους το 2014-15, το Facebook ήταν η πιο δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, και το χρησιμοποιούσε το 71% των ερωτηθέντων. Τώρα όμως, μόνο το 32% δηλώνει ότι το έχει χρησιμοποιήσει ποτέ.
Οι έφηβοι αποφεύγουν πλέον τις εφαρμογές που είναι γεμάτες κείμενα, όπως το Facebook, το Tumblr και το Twitter. Μόνο το 5% των εφήβων έχει χρησιμοποιήσει το Tumblr, σε σύγκριση με το 14% πριν από οκτώ χρόνια. Το Twitter χρησιμοποιείται μόλις 23%, από 33% το 2014-15. Πολύ πιο δημοφιλείς είναι οι ιστότοποι, όπως το Snapchat και το Instagram, που βασίζονται κυρίως σε εικόνες.
Οι μεγαλύτεροι έφηβοι προτιμούν το Instagram: το 73% των ατόμων ηλικίας 15 έως 17 ετών δηλώνουν ότι το έχουν χρησιμοποιήσει σε σύγκριση με το 45% των ατόμων ηλικίας 13 και 14 ετών.
Όσο για το TikTok: το 67% των εφήβων το χρησιμοποιούν και περίπου το 16% το χρησιμοποιούν "σχεδόν συνεχώς".
Συνολικά, οι νεαροί Αμερικανοί είναι online πολύ περισσότερο από ό,τι οι συνομήλικοί τους πριν από οκτώ χρόνια. Το ποσοστό των νέων που είναι "σχεδόν συνεχώς" στο διαδίκτυο έχει περίπου διπλασιαστεί, από 24% το 2014-15 σε 46% τώρα.
Ένα άλλο 48% χρησιμοποιεί το διαδίκτυο "αρκετές φορές την ημέρα". Παρόλα αυτά, οι περισσότεροι πιστεύουν ότι αφιερώνουν το σωστό χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μόνο το 36% πιστεύει ότι ασχολούνται υπερβολικά πολύ με αυτά.