Άσχημα νέα για τη Ferrari
Η εταιρεία από το Μαρανέλο αναμένεται να καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να ανακτήσει τη χαμένη της αίγλη. Πολλοί από τους λάτρεις της αυτοκίνησης έχουν… μεγαλώσει κορνιζάροντας πάνω από το κρεβάτι τους κάποιο από τα εμβληματικά μοντέλα της Ferrari, με όνειρο κάποια στιγμή να το αποκτήσουν.
Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, η εταιρεία με έμβλημα το αλογάκι φαίνεται πως δεν τυγχάνει της ίδιας λατρείας. Αυτό καταδεικνύει μια έρευνα που διεξήχθη από την αγγλική εταιρεία Compare the Market, κατόπιν ανάλυσης κάποιων στοιχείων που άντλησε από το Google Trends για το διάστημα 2010-2020.
Αναλυτικότερα, όπως αναδεικνύουν οι αναζητήσεις στη δημοφιλή πλατφόρμα αναζήτησης, η δημοφιλία της Ferrari την τελευταία δεκαετία μειώθηκε κατά 35,3% παγκοσμίως. Το εν λόγω νούμερο εγείρει πλήθος ερωτημάτων, με πολλούς να το αποδίδουν στη μερική μετάβαση της εταιρείας στην ηλεκτροκίνηση (βλ. SF90 Stradale).
Όσον αφορά τους διοικούντες της Ferrari, επικρατεί διάχυτη αισιοδοξία πως καθοριστικό ρόλο στην ανάκτηση της χαμένης της αίγλης θα διαδραματίσει το επερχόμενο SUV της, η Purosangue.
Η τελευταία αναμένεται στις αρχές του 2022, ενώ αναμένεται να «φορά» είτε έναν V12 είτε V8 βενζινοκινητήρα. Η εν λόγω προσθήκη στο προϊοντικό χαρτοφυλάκιό της θα συνιστά σημαντικό παράγοντα στην εξέλιξη της εταιρείας και στην προσέλκυση περισσότερων πελατών. Σημειώνεται πως αυτή τη στιγμή η Purosangue υποβάλλεται σε εξονυχιστικές δοκιμές.
Εκτός από τη Ferrari, η εταιρεία Compare the Market εντόπισε και κάποιες άλλες μάρκες που η δημοφιλία τους έχει… πάρει την κατιούσα. Ο λόγος για τις Fiat, Citroen, Opel και Mitsubishi.