Ας μιλήσουμε …για «ναυτικό» καπιταλισμό
Έβαλα το «ναυτικό» σε εισαγωγικά γιατί με τον καπιταλισμό , κάποιοι έχουν τσακωθεί Ποιοι; Αυτοί που πρώτοι έχουν ευεργετηθεί. Οι Έλληνες ακτοπλόοι εφοπλιστές είναι οι μοναδικοί που το κράτος της ευρωπαϊκής πολυνησίας, τους έχει «νταντέψει», τους «μεγαλώνει» και τους «σκεπάζει» με κουβερτούλα λίγο πριν τον ύπνο. Και για να εξηγούμαστε για να μην παρεξηγηθούμε!
Οι ακτοπλόοι που καταχρηστικά διατηρούν αδιανόητα τις τιμές των εισιτηρίων στα υψηλότερα επίπεδα στην ιστορία των ακτοπλοϊκών μεταφορών, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, πλήττοντας την οικογενειακή οικονομία, την οικονομία των νησιωτών, το εισόδημα από την οικονομία της φιλοξενίας και την φήμη της χώρας.
Μια χώρα που επιδοτεί χειμώνα καλοκαίρι την διαμεταφορά από και προς τα νησιά, με αποκλειστικές γραμμές, χωρίς ανταγωνισμό από 80% έως 100% τους ακτοπλόους, δέχεται την περίοδο αιχμής του τουριστικού ρεύματος μια «ασύμμετρη απειλή» με τις τιμές των εισιτηρίων να έχουν διατηρηθεί ή ακόμα να έχουν αυξηθεί έως 17% σε σχέση με πέρυσι.
Είμαστε ακριβοί, στα εισιτήρια και κατά συνέπεια ακριβοί στα αγαθά που στέλνουμε στα νησιά, ακριβοί στα υλικά οικοδομών και ανακαινίσεων στα ξενοδοχεία, δωμάτια, κατοικίες, όλα αυτά έχουν επίπτωση στο κόστος των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον ξένο και εγχώριο επισκέπτη των νησιών. Δυσφήμηση λέγεται, στα απλά ελληνικά και με κάθε τρόπο η κυβέρνηση ενεργοποίησε παράλληλους «μηχανισμούς» ώστε να αλλάξουν στάση έστω και τώρα, οι ακτοπλόοι.
Αν αλλάξουν, θα το δούμε καθώς πραγματεύονται «εκπτώσεις» από 15% έως 90% για ορισμένες κατηγορίες. Οικογένειες, παρέες, ατομικά εισιτήρια αν… ο επιβάτης επιλέξει να μετακινηθεί Τρίτη ή Τετάρτη! Θέμα τι θα γίνει με όσους, έχουν ήδη κλείσει. Αν «ξεκλείσουν» και «ξανακλείσουν» με καλύτερες τιμές , μπορεί να χάσουν την θέση τους!
Ένας κακός χαμός και καλοκαιρινός αχταρμάς…