Αποκάλυψη για το Peugeot 9X8 του 2024
Το Peugeot 9X8 προδιαγραφών 2024 έχει νέα σιλουέτα, τονισμένη από ιδιαίτερα χρώματα.
Έχοντας ολοκληρώσει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα δοκιμών, η Team Peugeot TotalEnergies είναι στην ευχάριστη θέση να αποκαλύψει το 9X8 προδιαγραφών 2024, το οποίο θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο στον δεύτερο αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA, 6 Hours of Imola στις 21 Απριλίου.
Μετά από μια πρώτη πλήρη σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA, συμπεριλαμβανομένης μιας ενθαρρυντικής επίδοσης στο Le Mans και ενός παρθενικού βάθρου (3οι) στη Monza, το Peugeot 9X8 έχει πολλές ουσιαστικές αναβαθμίσεις. Στόχος του να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο φέτος σε μια απίστευτα ανταγωνιστική κατηγορία Hypercar, που περιλαμβάνει εννέα κατασκευαστές και δεκαεννέα πρωτότυπα.
«Κάναμε επιλογές που δεν είναι πλέον οι σωστές σήμερα και αυτή η διαφορά στην απόδοση δεν αντισταθμίστηκε επαρκώς από το BOP (Balance of Performance) το 2023», εξήγησε ο Olivier Jansonnie, Τεχνικός Διευθυντής της Peugeot Sport. «Επομένως η ιδέα ήταν να επιστρέψουμε σε ένα σχέδιο αυτοκινήτου που να είναι παρόμοιο με τα αντίστοιχα σχέδια αυτοκινήτου των ανταγωνιστών μας, έτσι ώστε στη συνέχεια να τύχει ισοδύναμης μεταχείρισης από το BOP. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αποφασίσαμε να σταματήσουμε τη χρήση πανομοιότυπων ελαστικών πλάτους 31/31 cm σε όλους τους τροχούς, επιλέγοντας να τοποθετήσουμε ελαστικά 29 cm μπροστά και 34 cm πίσω. Αυστηρά μιλώντας, δεν είναι νέο αυτοκίνητο, καθώς έχει το ίδιο πλαίσιο, αλλά υπάρχουν πολλές αναβαθμίσεις. Για να λειτουργήσουν αποτελεσματικά τα ελαστικά, έπρεπε να αλλάξουμε το κέντρο βάρους του 9X8, πράγμα που σήμαινε τη μετακίνηση ορισμένων εξαρτημάτων και την εργασία για να κάνουμε κάποια άλλα ελαφρύτερα.
Και για να έχουμε καλύτερη αεροδυναμική ισορροπία, έπρεπε επίσης να εξετάσουμε την ανακατανομή των αεροδυναμικών φορτίων, που είχε ως αποτέλεσμα να επανασχεδιάσουμε περίπου το 90% των εξαρτημάτων του αμαξώματος, κυρίως προσθέτοντας το πίσω φτερό. Εκτός από όλα αυτά, αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε αυτή τη νέα homologation (Δελτίο Αναγνώρισης αγωνιστικών αυτοκινήτων) για να προσθέσουμε κάποιες αναβαθμίσεις αξιοπιστίας και απόδοσης ώστε να έχουμε καλύτερες ευκαιρίες στο πρωτάθλημα».
Η απόφαση για την εισαγωγή ορισμένων ριζικών αναβαθμίσεων στο αυτοκίνητο για τη σεζόν του 2024, λήφθηκε τον Μάρτιο του 2023. Όλοι στην Peugeot Sport εργάστηκαν ακούραστα για να επανασχεδιάσουν το αυτοκίνητο ταυτόχρονα με τη συμμετοχή στην σεζόν 2023 του WEC.
«Ήταν ένα project μέσα σε ένα project, το οποίο αύξησε σημαντικά τον φόρτο εργασίας της ομάδας», συνέχισε ο Olivier Jansonnie. «Αλλά μπορέσαμε να βασιστούμε στην ακλόνητη αποφασιστικότητα της Team Peugeot TotalEnergies και τώρα ανυπομονούμε πραγματικά να δείξουμε το αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς τους. Ο στόχος είναι ξεκάθαρα να επιστρέψουμε ανάμεσα στους πρωτοπόρους, να παλεύουμε τακτικά για τα βάθρα και ακόμη να διεκδικούμε νίκες σε αγώνες».
Το νέο σχέδιο
«Αυτή τη φορά καταλήξαμε σε ένα σχέδιο που αναπτύσσει το ‘’κεφάλι του λιονταριού’’ σε διαφορετικές κλίμακες», αναφέρει λεπτομερώς ο Matthias Hossann, Διευθυντής της Peugeot Brand Design. «Αυτό το γραφικό σχέδιο, που συμβολίζει μια «αγέλη λιονταριών», μεταφέρει την αίσθηση της συλλογικότητας που αντανακλά τέλεια τις αξίες των αγώνων αντοχής. Θέλαμε να αναδείξουμε αυτό το ομαδικό πνεύμα και τον πλούτο του ταλέντου στην ομάδα. Το σχέδιο παράγεται σε διαφορετικά μεγέθη και διαφορετικά χρώματα από το χρωματολόγιο Peugeot Sport, συμπεριλαμβανομένων μαύρου, γκρι, λευκού και κρυπτονίτη. Αυτό το θέμα εφαρμόζεται εξίσου στα προϊόντα lifestyle merchandising που αναπτύχθηκαν από την ομάδα γραφιστικής της εταιρίας».
Αφού έκανε την τελευταία της εμφάνιση στα 1812km του Κατάρ, στον εναρκτήριο γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής FIA 2024 – που επιβεβαίωσε την πρόοδο που σημείωσε η Team Peugeot TotalEnergies – η έκδοση 2023 του PEUGEOT 9X8 πρόκειται τώρα να ανοίξει τον δρόμο στην έκδοση του 2024 στον αγώνα 6 Hours of Imola, δεύτερο γύρο της σεζόν FIA WEC, στις 21 Απριλίου. Ήταν, φυσικά, στο Autodromo Enzo e Dino Ferrari της Imola που η PEUGEOT σημείωσε έναν εκπληκτικό τερματισμό ένα-δύο το 2011.