Από την Teleperformance στην TP: Ένα νέο κεφάλαιο στην παγκόσμια πορεία του brand
Το νέο brand αναδεικνύει την ήδη ευρέως αναγνωρίσιμη ταυτότητα του μονογράμματος TP, το οποίο χρησιμοποιείται καθημερινά από συνεργάτες σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η Teleperformance, παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή ψηφιακών υπηρεσιών, εισέρχεται σε μια νέα εποχή παρουσιάζοντας τη νέα της ταυτότητα, η οποία ενσαρκώνει τον μετασχηματισμό, την καινοτομία και τη διαρκή προσαρμογή στις σύγχρονες επιχειρηματικές ανάγκες. Η εταιρεία υιοθετεί επίσημα το TP ως την κύρια επωνυμία της, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα στον διαρκώς εξελισσόμενο κόσμο των επιχειρήσεων και της τεχνολογίας.
Αυτή η μετάβαση από το πλήρες όνομα «Teleperformance» στο συντομογραφικό «TP» δεν αποτελεί απλώς μια αλλαγή ονομασίας. Αντίθετα, αντανακλά τη φυσική εξέλιξη της στρατηγικής πορείας της εταιρείας προς την ενίσχυση της σύγχρονης, δυναμικής της εικόνας. Το νέο brand αναδεικνύει την ήδη ευρέως αναγνωρίσιμη ταυτότητα του μονογράμματος TP, το οποίο χρησιμοποιείται καθημερινά από συνεργάτες σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η νέα εταιρική ταυτότητα TP ενσωματώνει τέσσερις βασικές αξίες, οι οποίες εκφράζουν τη φιλοσοφία και τη στρατηγική κατεύθυνση της εταιρείας:
- Τεχνολογία και Ανθρώπινη επαφή | Συνεργασία (Tech/Touch and Partnership): Το TP συνδυάζει την καινοτόμο τεχνολογία με την ανθρώπινη διάσταση, προσφέροντας λύσεις που ενδυναμώνουν τη σχέση με πελάτες και συνεργάτες.
- Μετασχηματισμός και Απόδοση (Transformation and Performance): Η συνεχής εξέλιξη των τεχνολογικών λύσεων ενισχύει την αποδοτικότητα και τη στρατηγική ευελιξία της εταιρείας.
- Σκέψη και Πάθος (Thought and Passion): Το TP εκφράζει τη δέσμευση και το πάθος για καινοτόμες λύσεις, με γνώμονα τις ανάγκες του πελάτη.
Η νέα ταυτότητα TP αντικατοπτρίζει το όραμα της εταιρείας για το μέλλον – την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, με καινοτομία, κοινωνική υπευθυνότητα και περιβαλλοντική ευαισθησία – και ενισχύει τη στρατηγική της κατεύθυνση για συνεχή εξέλιξη και προσαρμογή.
Πρόκειται για μια μετάβαση που επιβεβαιώνει τη σταθερή προσήλωση της εταιρείας να ηγείται με αυτοπεποίθηση, να καινοτομεί και να βρίσκεται πάντα δίπλα σε πελάτες και συνεργάτες, προσφέροντας ουσιαστικές και αποδοτικές λύσεις σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο.
Σχετικά με την TP στην Ελλάδα
Η TP στην Ελλάδα είναι μέλος του Ομίλου TP, που επιδιώκει σταθερά να συνδυάσει την πιο προηγμένη τεχνολογία με την ανθρώπινη επαφή για να προσφέρει την καλύτερη δυνατή, ταχύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση στα μεγαλύτερα brands του κόσμου και τους πελάτες τους. Το ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών της εταιρείας, το οποίο βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη, περιλαμβάνει από front-office εξυπηρέτηση πελατών, έως και λειτουργίες back-office, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών Trust και Safety, που βοηθούν στην προστασία τόσο των διαδικτυακών χρηστών, όσο και της φήμης του brand. Η TP προσφέρει επίσης μια σειρά από εξειδικευμένες υπηρεσίες, μεταξύ των οποίων υπηρεσίες collections, διερμηνείας, visa και recruitment process outsourcing. Υποστηριζόμενη παγκοσμίως από σχεδόν 500.000 εμπνευσμένα και παθιασμένα μέλη του Ομίλου TP, που μιλούν περισσότερες από 300 γλώσσες, η TP στην Ελλάδα έχει παρουσία σε παγκόσμια και τοπική κλίμακα, που της επιτρέπει να δημιουργεί ιδιαίτερα θετικό αντίκτυπο σε κοινότητες, πελάτες και το περιβάλλον.