Από Καρέα στο Ελληνικό σε 10 λεπτά
Έρχεται ένα νέο έργο που θα βοηθήσει στην αποσυμφόρηση των δρόμων της Αθήνας .
Σε φάση εξέλιξης είναι ένα έργο υποδομής, που αφορά την Σήραγγα Ηλιούπολης και την ανισοπεδοποίηση της Λεωφόρου Βουλιαγμένης. Τα δύο αυτά έργα θα συνδέσουν τον Καρέα με το Ελληνικό σε μόλις δέκα λεπτά. Μελέτες για το έργο έχουν καταθέσει η Lamda Development και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ-ΑΒΑΞ.
Οι δύο αυτές μελέτες αν και ανεξάρτητες μεταξύ τους, ουσιαστικά βοηθούν στην ολοκλήρωση της εξέλιξης του έργου. Οι μελέτες της Lamda θα φτάσουν μέχρι το επίπεδο της εκπόνησης της περιβαλλοντικής μελέτης. Από την άλλη η μελέτη της Σήραγγας Ηλιούπολης (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ-ΑΒΑΞ), δίνει άμεση λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα.
Το project για την Σήραγγα Ηλιούπολης σε συνδυασμό με την ανισοπεδοποίηση της Λ.Βουλιαγμένης μέχρι το ύψος του Ελληνικού θα βοηθήσει στην βελτίωση του κυκλοφοριακού προβλήματος στην Λεωφόρο Καρέα, και την Λ.Βουλιαγμένης.
Πως βοηθά η Σήραγγα Ηλιούπολης
Με τον Κηφισό, την Αττική Οδό, τη Σήραγγα Ηλιούπολης και την ανισόπεδη Λ.Βουλιαγμένης, η Αθήνα «αποκτά» δρόμους χωρίς φανάρια και στις τέσσερις διευθύνσεις (Βορράς-Νότος Ανατολή-Δύση). Με λίγα λόγια θα μπορείτε να μετακινήστε σε λίγα λεπτά, από τη μία περιοχή στην άλλη.
Επιτυγχάνεται η άμεση σύνδεση των νοτίων προαστίων με τα Μεσόγεια και με το Αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος. Δείτε για παράδειγμα: Για να μετακινηθείτε από τον Άλιμο μέχρι το Αεροδρόμιο χρειάζονται 45-50 λεπτά (Βάρης-Κορωπίου). Με την Σήραγγα Ηλιούπολης θα μειωθεί ο χρόνος κατά σχεδόν 15-20 λεπτά. Από την άλλη πλευρά θα αποσυμφορηθεί και η Λεωφόρος Βάρης-Κορωπίου.
Που θα δημιουργηθεί η Σήραγγα Ηλιούπολης
Η αστική σήραγγα Ηλιούπολης θα ξεκινά περίπου από τα στρατόπεδα Σακκέτα και θα καταλήγει στη Λ. Βουλιαγμένης (ακόμα δεν είναι γνωστό σε ποιο ύψος). Για την κατάληξη της εξετάζονται διάφορα σενάρια για το που θα καταλήξει, δηλαδή σε ποιο ύψος της Λεωφόρου Βουλιαγμένης (με ανισόπεδο κόμβο).
Η σήραγγα θα έχει μήκος περίπου 3 χιλιόμετρα και θα αποτελείται από δύο ρεύματα κυκλοφορίας, με τρεις λωρίδες ανά ρεύμα και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε θέματα οδικής ασφάλειας.