Απάτη με το Power Pass και προειδοποίηση από τον ΔΕΔΔΗΕ
Συγκεκριμένα, ο ΔΕΔΔΗΕ επισημαίνει στη σχετική ανακοίνωση: «Ο ΔΕΔΔΗΕ εφιστά την προσοχή των καταναλωτών για την αποφυγή εξαπάτησής τους από επιτήδιους που προφασίζονται την ιδιότητα υπαλλήλων της Εταιρίας, με στόχο να αποσπάσουν προσωπικά τους στοιχεία με αφορμή την οικονομική ενίσχυση του Power Pass».
Ακόμα, ο ΔΕΔΔΗΕ επισημαίνει: »Υπογραμμίζεται ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν εμπλέκεται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας για την πίστωση των ποσών των δικαιούχων της οικονομικής ενίσχυσης Power Pass και δεν θα ζητήσει ποτέ από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κτλ)».
Σημειώνεται ότι η διαδικασία του Power Pass ολοκληρώθηκε, οι πληρωμές έγιναν, όμως δεν ήταν λίγοι εκείνοι που έμειναν εκτός εξαιτίας ενός λάθους, ακόμα και μικρού, και ζητούν τώρα δεύτερη ευκαιρία, προκειμένου να μη χάσουν το επίδομα ρεύματος.
Η πλατφόρμα έχει κλείσει και δεν μπορεί κανείς να μπει να κάνει διόρθωση, εάν -για παράδειγμα- έκανε λάθος έναν αριθμό στο IBAN, ή κάτι άλλο που, παρότι είναι δικαιούχος, του κόστισε το ποσό της αποζημίωσης που δικαιούται.
Μέχρι τώρα, και παρότι το ζήτημα έχει έρθει εδώ και μέρες στο προσκήνιο, δεν υπήρχε καμία εξέλιξη. Όμως, σε του δηλώσεις, ο υπουργός Ενέργειας και Περιβάλλοντος, Κώστας Σκρέκας, προανήγγειλε ότι το θέμα εξετάζεται και αναζητείται ο τρόπος με τον οποίο θα επιτραπούν οι διορθώσεις στο σύστημα.
«Εξετάζουμε όλα τα αιτήματα που έχουν έρθει. Μπορεί κάποιος να έχει βάλει έναν λάθος αριθμό στον τραπεζικό λογαριασμό. Όλα αυτά εξετάζονται το πώς θα μπορέσουν να διορθωθούν, αυτοί που δικαιούνται να λάβουν την ενίσχυση, αυτό το 60% της αυξημένης τιμής που πλήρωσαν στο ρεύμα», όπως είπε.